הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
QAD

אוניברסיטה בצרפת תכשיר את הדור הבא של המהנדסים בפיתרון QAD Enterprise Applications

אוניברסיטתIUT Nancy-Brabois תיישם את פיתרוןQAD ERP כדי להעניק לסטודנטים להנדסה ניסיון בתוכנות ייצור

2/4/2012 03:00
סנטה ברברה, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת QAD Inc (NASDAQ: QADA) (NASDAQ: QADB), ספקית מובילה של תוכנה ארגונית ושירותים (enterprise software and services) ליצרניות עולמיות, הודיעה היום כי האוניברסיטה הטכנולוגית הידועה מצרפת Institut Universitaire de Technologie de Nancy-Brabois (IUT), שהיא חלק מאוניברסיטת לוריין, יישמה את פיתרון QAD Enterprise Applications 2011 כדי להעניק לסטודנטים שנרשמו לתוכנית המתקדמת של האוניברסיטה להנדה הכשרה בתוכנות enterprise resource planning (ERP).

תוכנית הלימודים של המחלקה להנדסת מכונות וייצור כוללת קורס בהנדסה שנמשך שנתיים ומשמש בסיס להמשך הלימודים. חברתQAD  מעניקה לסטודנטים של IUT, במסגרת הלימודים, ניסיון מעשי ומעמיק בתוכנות ERP (ERP software) מודרניות לייצור. תוכנית הלימודים ב-ERP כוללת מגוון רחב של נושאים ובכלל זה יישומי ERP בענן (Cloud ERP), תהליכי ייצור גלובליים, שיטות עבודה מומלצות והטמעת מערכות.

"העבודה עם פיתרון QAD Enterprise Applications במהלך הקורס מסייעת לסטודנטים להכיר את שיטות העבודה המומלצות בתחום הייצור ולהבין כיצד מיושמים התהליכים העסקיים בחברות יצרניות" אמר סטיב גרדנר, סגן נשיא למכירות ושיווק באירופה, המזרח התיכון ואפריקה בחברת QAD. "אנו מאמינים שהענקת גישה לפתרונות ERP (ERP solutions) שלנו לסטודנטים ולמנהלים של העתיד תסייע להם להשתלב בקלות רבה יותר במקומות העבודה, וגם החברות היצרניות בצרפת ייהנו מהמיומנויות והמודעות של מנהלי העתיד".

פיתרון QAD Enterprise Applications  מציע חבילת ERP מלאה (ERP software solution) שנועדה לתמוך ביצרניות עולמיות. פיתרון QAD Enterprise Applications מסייע למדוד ולבקר תהליכים עסקיים מרכזיים, ולאמץ את שיטות העבודה המומלצות כדי לסייע לחברות בעלות מפעל בודד ולתאגידים רב-לאומיים כאחד.

"בחברת QAD משתפים פעולה עם אוניברסיטת IUT Nancy-Brabois  כדי להרחיב את התוכנית לאוניברסיטאות נוספות בצרפת, על מנת להעמיד את פיתרון QAD Enterprise Applications לרשותם של סטודנטים רבים ככל האפשר שלומדים הנדסה ברחבי צרפת" הוסיף גרדנר.

פרטים נוספים על פיתרון QAD Enterprise Applications אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.qad.com.

אודות אוניברסיטת IUT Nancy-Brabois

אוניברסיטת IUT Nancy-Brabois, שהיא חלק מאוניברסיטת לוריין, פתחה את שעריה בשנת 1966 והיא אחת הגדולות בצרפת. האוניברסיטה פועלת בשלושה אתרים: וילה-לה-ננסי, לונוויל וכן ונדובר (פקולטה לרפואה). אוניברסיטת IUT Nancy-Brabois הוקמה כדי להכשיר טכנאים ומנהלים בדרג הביניים בכלכלת צרפת. עד כה הוענקו למעלה מ-15,000 תארים של Bac, Bac +2 ו-Bac +3, קרוב ל-13,500 תארים מ- University Institute of Technologyולמעלה מ-1,500 תעודות והסמכות מקצועיות. אוניברסיטת IUT Nancy-Brabois מציעה מגוון של שמונה מקצועות ללימודי תעודה והסמכה מקצועית: הנדסת חשמל והנדסת מחשבים, הנדסת מכונות וייצור, הנדסה אזרחית, הנדסת כימיה והנדסה תהליכית, הנדסת ביולוגיה ואגרו-מזון, הנדסת ביולוגיה, לוגיסטיקת איכות בבריאות וארגון תעשייתי, רשתות וטלקומוניקציה. פרטים נוספים על אוניברסיטת IUT Nancy-Brabois אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.iutnb.uhp-nancy.fr/.

אודות חברת QAD

QAD היא ספקית מובילה של יישומים ארגוניים ליצרניות עולמיות מענפי הרכב, מוצרי צריכה, אלקטרוניקה, מזון ומשקאות, תעשייה ומדעי החיים. יישומי QAD מספקים תפקודים קריטיים לניהול של משאבי ייצור ופעילויות בארגון ומחוצה לו, מסייעים ליצרניות עולמיות לפעול בשיתוף עם הלקוחות, הספקים והשותפים, ולספק את המוצר הנכון, במחיר הנכון ובזמן הנכון. פרטים נוספים על חברת  QADאפשר לקבל בטלפון +1 805-566-6000 או למצוא באתר האינטרנט של QAD, בכתובת www.qad.com.

המונח QAD הוא סימן מסחרי רשום של חברת QAD. כל שאר השמות של המוצרים והחברות המוזכרים כאן עשויים להיות סימנים מסחריים של הבעלים המתאימים.

הערה למשקיעים: הודעה זו לעיתונות מכילה הצהרות מסוימות ביחס לעתיד שמוגשות לפי מגבלות "הסרת חבות" שמפורטות בחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. מונחים דוגמת "צופה",  "מאמין",  "מעריך",  "סבור",  "עשוי", "ככל הנראה",  "אמור",  "מתכוון",  "עלול" והטיות נוספות של מונחים אלה או מונחים דומים יכולים לסייע בזיהוי ההצהרות שמתייחסות לעתיד. ההצהרות ביחס לעתיד נסמכות על הציפיות וההנחות הנוכחיות של החברה לגבי פעילותה של החברה, המצב הכלכלי והתנאים העתידיים. בשל גורמי סיכון שונים וחוסר ודאות עשויות התוצאות בפועל להיות שונות באופן משמעותי מכפי שצוין בהצהרות ביחס לעתיד. סיכונים אלה כוללים, בין השאר, את התפתחות הביקוש למוצרי התוכנה של החברה ולמוצרים שמשמשים להפעלה של מוצרי החברה; יכולתה של החברה לשמר את הביקוש לרישיונות ושירותים; יכולתה של החברה למנף שינויים טכנולוגיים; יכולתה של החברה לשמר את שיעור החידושים על ידי הלקוחות ברמות הנוכחיות; פרסום חוות דעת של אנליסטים מהתחום או אנליסטים כלכליים אודות החברה, המוצרים והטכנולוגיות שלה; מהימנות ההערכות ביחס לעסקאות, עלויות הטמעה ותועלות; חדירה של מתחרים חדשים או מוצרים חדשים של מתחרים קיימים, הכרזות על מוצרים חדשים וחידושים טכנולוגיים; עיכובים בלוקליזציה של מוצרי החברה בשווקים חדשים או קיימים; יכולת לגייס ולשמר עובדי מפתח; עיכובים במכירות כתוצאה ממחזורי מכירה ממושכים; שינויים בהוצאות התפעול, מחירים, מועדי השקה של מוצרים חדשים, שיטות הפצה או תמהיל מוצרים; הטמעה יעילה ומהירה של חברות שנרכשו; תנאים כלכליים כלליים; תנודות בשערי החליפין; והסביבה הפוליטית בעולם. כמו כן, ההכנסות והרווחים בענף של תוכנות ERP (enterprise resource planning) חשופים לתנודות. ההכנסות מרישיונות תוכנה חשופות במיוחד לתנודות והן מרכיבות חלק משמעותי מההכנסות שמתקבלות בחודש האחרון של כל רבעון. נוכח המרווחים הגבוהים שמאפיינים את ההכנסות מתוכנה, אפילו לתנודה קטנה עשויה להיות השפעה משמעותית על הרווח הנקי. אל למשקיעים לראות בתוצאות של רבעון מסוים אמת מידה לביצועים עתידיים. פרטים נוספים על גורמי הסיכון שמאפיינים את החברה ואת הענף שבו היא פועלת, אפשר למצוא בדוח השנתי לשנת הכספים 2011, אשר הסתיימה ב-31 בינואר 2011, אשר הוגש כ-Form 10-K, ובמיוחד בחלק “Risk Factors” של הדוח, ובדוחות תקופתיים נוספים שמגישה החברה לרשות האמריקנית לניירות ערך (SEC).

המקור: חברת QAD
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת QAD
קרי אלן
+1 805-895-9491
kerry.allen@qad.com