הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Ixia

חברת Ixia עוברת למשרד ישראלי קבוע בתל אביב

המעבר למשרד החדש והקבוע למכירות ותמיכה ממחיש את מחויבותה של Ixia לאזור

29/8/2012 12:00
תל אביב, ישראל --(BUSINESS WIRE)-- חברת (Ixia (NASDAQ: XXIA, הספקית העולמית המובילה של פתרונות בחינה לרשתות IP משולבות ואלחוט, הודיעה היום על פתיחה של משרד קבוע בתל אביב, ישראל, אשר ישמש את הלקוחות כנקודת קשר לפנייה ישירה בכל צורך - מוצרים, פתרונות ושירות לקוחות. המשרד פועל כחברה בת בבעלות מלאה של Ixia Technologies International Limited, שהיא חברה בת של Ixia. לציון המעבר תערוך Ixia אירוע של 'בית פתוח' ב-6 בספטמבר 2012, במשרדיה החדשים ברמת החייל, תל אביב.

בחברת Ixia רואים בישראל שוק חשוב להתרחבות, הודות לחידושים הטכנולוגיים המתקדמים שמאפיינים את האזור. האופי המורכב של הפתרונות להם זקוקים הלקוחות - וההסתמכות המתמשכת של הענף על בדיקות ביצועים, הסתגלות ויישומים - הופכים את הנוכחות המקומית באזור לצעד חיוני בצמיחה של Ixia. הלקוחות של Ixia החלו כבר ליהנות מכך שהחברה הציבה לא מכבר עובדים שמספקים שירות מקומי ותמיכה מיידית. הקרבה הפיזית למרכז החדשנות של ישראל מבטיחה שהלקוחות המקומיים ייהנו מקשר ישיר לצוותי המחקר והפיתוח של Ixia, ויאפשרו לחברה לעמוד בקצב של הטכנולוגיות החדשות והמתקדמות שמגיעות מהאזור. החברה הבת החדשה תאפשר ללקוחות הקיימים לעבוד ישירות עם צוותי המכירות והשירות של החברה, תוך הגדלת הנוכחות של Ixia באזור.

בראש המשרד החדש עומד צוות מקומי שמורכב ממנהלי מכירות אזוריים, מהנדסי מכירות ויועצי שירות מקצועיים בעלי ניסיון בשוק וידע מעל לכל תחרות ביישום הפתרונות של Ixia בכל בעיית רשת. חברת Ixia השקיעה משאבים רבים בציוד המשרד החדש, ובכלל זה מעבדה שתסייע לתמוך בלקוחות ולדמות את הסביבות שלהם לצורכי בחינה. המומחים של Ixia יאיישו את המעבדה ויסייעו לתקף תשתיות, עמידה בתקנות, שירותים ומבחנים נוספים. המשרד ישרת לקוחות בישראל, מזרח אירופה ואפריקה.

"ההשקעה המתמשכת של Ixia באזור ממחישה את המחויבות שלנו לישראל עם שירות לקוחות מקומי ומענה לצרכי הלקוחות" אמר ויק אלסטון, הנשיא והמנכ"ל של Ixia. "הפתיחה של המשרדים החדשים והקבועים תאפשר לנו להרחיב את התמיכה באזור באמצעות מתקנים למכירות, שירות לקוחות ומעבדת בחינה עבור לקוחות שדורשים פתרונות מובילים לבחינת רשת".

אודות חברת Ixia

חברת Ixia מספקת את הפתרונות המקיפים ביותר לתיקוף של רשתות IP משולבות והמחשת רשת (network visibility). ביצרניות ציוד (Equipment manufacturers), ספקיות שירות (service providers), ארגונים גדולים (enterprises) וסוכנויות ממשל (government agencies) משתמשים בפתרונות של Ixia כדי לתכנן, לאמת ולנטר מגוון רחב של רשתות קוויות, רשתות Wi-FI (Wi-Fi) וציוד 3G/LTE. פתרונות הבחינה של Ixia מדמים בצורה ריאליסטית תעבורה עתירת מדיה (media-rich) ותנאי רשת על מנת שהלקוחות יוכלו לבצע אופטימיזציה ולתקף את התכנון, הביצועים והאבטחה (security) של הרשתות שלהם בשלב הטרום-פרישה. הפלטפורמות החכמות של Ixia להמחשת רשת (network visibility) מספקות תמונה ברורה לגבי רשתות ייצור וירטואליות ופיזיות על מנת לשפר את הביצועים, האבטחה (security), החוסן והספקת היישומים (application delivery) בענן (cloud), במרכזי נתונים (data center) וברשתות של ספקיות שירות (service provider). פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.ixiacom.com.

השם Ixia ולוגו בעל ארבעה עלי הכותרת הם סימני מסחר רשומים או סימני מסחר של חברת Ixia. סימני מסחר אחרים שייכים לבעלים המתאימים.

 

המקור: חברת Ixia
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Ixia
קשרי עיתונות:
קלי דורסי
מנהלת יחסי ציבור
ישיר: 818-444-2957
נייד: 818-436-9646
kdorsey@ixiacom.com
או
קשרי מערכת:
לידיה הווארד, מנהלת לקוחות בכירה
Vantage Communications
משרד: 413-461-1218
נייד: 302-381-9690