הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES מגדילה את רוחב הפס שישרת את CETel באפריקה

27/5/2014 11:50
לוקסמבורג--(BUSINESS WIRE)-- SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום כי CETel חתמה עימה על הסכם להגדלת רוחב פס לצרכי שירות בלווין NSS-7 הממוקם באזימוט 20 מעלות מערב. 

בהתאם להסכם החדש, רוחב הפס שיוקצה לשימושה של CETel יהיה MHz72 ויאפשר ל-CETel להרחיב את רשתות ה-VSAT הממשלתיות והמשותפות הגלובליות שלה באפריקה, שמסתמכות על תקשורת לוויינית. כמו כן, תעניק הגדלת רוחב הפס מענה לדרישה ההולכת וגוברת לשירותי תקשורת לוויינית באזור.

CETel, שמחזיקה במטה בגרמניה, היא ספק מוביל לפתרונות בתחום התקשורת הלוויינית. החברה מתמקדת באזורי המזרח התיכון, אפריקה ואירופה ומציעה פתרונות תקשורת שלמים מקצה לקצה (end-to-end), כגון שירותי backhaul לרשתות GSM, ללקוחותיה ברחבי העולם. נוסף על כך, מתכנתת CETel ומוציאה לפועל פתרונות המותאמים באופן אינדיבידואלי לדרישותיהם הספציפיות של לקוחותיה עימם נמנים חברות כרייה, גז ונפט וארגונים לא ממשלתיים.

לדברי גידו נוימן, מנכ"ל CETel: "בשנים האחרונות, הולכת וגוברת באפריקה הדרישה לרוחב פס על גבי לוויינים. SES, הידועה במומחיותה בעולם ובצי הלוויינים הרחב שלה, היתה ועודנה שותפה אמינה שלנו למתן מענה לדרישה זו. הסכם רוחב הפס העדכני מרחיב את יכולותינו בכל הנוגע לאספקת פתרונות מותאמים אישית ושירותים רציפים ללא תקלות ללקוחותינו באפריקה".

במקביל, ציין סיימון גאטי סונט, סגן נשיא לשירותי מידע וניידות ב-SES: "מאז 2008, השנה בה השיקה CETel את שירותיה הראשוניים באמצעות לווין NSS-12 של SES, הפכה החברה לאחד הלקוחות האירופיים שלנו הנהנים מנתוני צמיחה גבוהים ביותר. אנו שמחים במיוחד להודיע על ההסכם העדכני הואיל והוא מחזק אף יותר את השותפות ארוכת השנים בין החברות ומעיד עד כמה אמינות היכולות רבות העוצמה של תחום ה-C-band בלוויין NSS-7 המכסה את אפריקה".

עקבו אחרינו ב:





ובבלוג שלנו: http://www.ses.com/blog

תמונות של SES זמינות בקישור: http://www.ses.com/4245221/library

אודות SES


SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.


בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.


לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.


אודות CETel

קבוצת CETel היא ספק מוביל של שירותי תקשורת לוויינית ברחבי העולם. עם חברות בת ומשרדים בגרמניה (CETel Germany), בצרפת (Geolink Satellite Services), בארצות הברית (CETel America) ובאיחוד האמירויות הערביות (CETel Middle East), אנו מציעים מגוון רחב של פתרונות תקשורת שלמים מקצה לקצה ומותאמים אישית ללקוחותינו. הודות למתקן טלפורט הנמצא בבעלותנו, לשני מרכזי תפעול רשתות וליותר מ-20 שנות ניסיון בעסקי הטלקומוניקציה, עלה בידנו להתמודד עם מיזמים בכל רחבי העולם ואף לסיימם כשירות לקשת לקוחות רחבה, החל בחברות כרייה, גז ונפט וכלה בארגונים תקשורתיים וממשלתיים. הניסיון שצברנו עם שותפים ברחבי העולם מאפשר לנו לספק פתרונות מותאמים אישית לדרישות האינדיבידואליות שלכם. אנו מחויבים לאפשר תקשורת בכל מקום ברחבי העולם כך שתוכלו להפוך את חברתכם לפעילה בזירה העולמית ולהגיע למצוינות בעסקי הליבה שלכם.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

SES
Markus Payer
SES Communications
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com
or
Yves Feltes
Media Relations
Tel. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com