הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Brown Brothers Harriman & Co.

פירמתBrown Brothers Harriman מינתה את רפאל פברס-קורדרו לתפקיד מנהל החטיבה הבינלאומית לניהול הון

ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- Brown Brothers Harriman & Co. (BBH) הכריזה היום על מינויו של רפאל פברס-קורדרו לתפקיד מנהל החטיבה הבינלאומית לניהול הון של הפירמה. המינוי ממלא תפקיד חשוב במאמצים שמשקיעה הפירמה כדי להרחיב את פעילותה הבינלאומית. מר פברס-קורדרו מצטרף כמנהל ל-BBH כשמאחוריו ניסיון של למעלה מעשרים שנים בענף הכספים ובשווקים שונים. הוא יופקד על האסטרטגיה ועל פיתוח הפעילות של החטיבה הבינלאומית לניהול הון, אשר מטפלת בלקוחות שמתגוררים מחוץ לארצות הברית. מר פברס-קורדרו ידווח ישירות לצ'רלי איזרד, השותף הממונה על ניהול הון, ויעבוד מסניף הדגל של הפירמה בניו יורק.

11/10/2011 05:00
"רפאל מצטרף לחטיבה לניהול הון בתקופה קריטית, לקראת הרחבת הפעילות הבינלאומית שלנו, תוך התמקדות באזורים חשובים ברחבי העולם" אמר צ'רלי איזרד. "אנו שמחים לצרף איש מקצוע ברמה כה גבוהה ומאמינים שהניסיון והמנהיגות שלו יסייעו לנו להמשיך ולספק ללקוחותינו שירות מעולה, במענה לצורכי ניהול ההון של לקוחותינו שמתגוררים מחוץ לארצות הברית".
לפני שהצטרף ל- Brown Brothers Harriman מילא מר פברס-קורדרו מגוון תפקידי ניהול, במשך יותר מ-14 שנים, בפירמת Fidelity Investments, ובין השאר כיהן כמנהל חטיבת ההשקעות Devonshire Investors של Fidelity, וכן כמנהל אזור דרום אירופה ואמריקה הלטינית ב- Fidelity Investments International. לפני שהצטרף ל- Fidelityהוא מילא מגוון תפקידי ניהול בתחומים של מימון עסקי ובנקאות עסקית בינלאומית בוונצואלה.
"אני שמח להצטרף לחטיבה הבינלאומית לניהול הון של פירמת Brown Brothers Harriman" אמר רפאל פברס-קורדרו. "אני מאמין שההתמקדות בלקוח והיכולות הגבוהות לניהול השקעות של החטיבה לניהול הון יובילו לצמיחה ברחבי העולם, ואני מצפה לעבוד עם הלקוחות הפרטיים, בעלי העסקים, החברות המשפחתיות והקרנות הפרטיות".
הפירמה הפרטית BBH מספקת שירותים פיננסיים מזה קרוב ל-200 שנים, ומאחוריה ניסיון של יותר מ-80 שנים במתן שירותים מיוחדים ודיסקרטיים של ייעוץ השקעות ללקוחות נבחרים בחמש יבשות. לקוחות הפירמה מחוץ לארצות הברית נהנים ממחויבותה של הפירמה, יציבותה לאורך זמן, ההשקעות הנבונות שהיא מבצעת והשמירה על הסודיות. הפירמה משלבת בין ניהול השקעות ברמה עולמית לבין מומחיות בחלוקת נכסים וניהול סיכונים, על מנת לסייע ללקוחות מחוץ לארצות הברית להשיג את היעדים הפיננסיים ארוכי הטווח שלהם.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Edelman
סמנתה נלסון, 212-704-4589
Samantha.Nelson@edelman.com
המקור: פירמת Brown Brothers Harriman & Co.