הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Monsanto

חברת מונסנטו מגיבה על הצעת הרכש לסינג'נטה

10/5/2015 12:30
סנט לואיס— (BUSINESS WIRE)—בתגובה להודעת חברת סינג'נטה (VTX: SYNN) בבוקר ה-8 במאי 2015, אישרה היום חברת מונסטו (NYSE:MON) כי הציעה הצעת רכש למועצת המנהלים של סינג'נטה לרכישת החברה ב-449.00 פרנק שווייצרי למניה. חלק המזומן בעסקה מקביל ל-45% והיא תספק לבעלי מניות סינג'נטה פרמיה נאה ותוספת ערך משמעותית באמצעות בעלות מתמשכת בחברה המשולבת.

מזה זמן רב עוקבת מונסנטו בהערכה אחר פעילותה העסקית של סינג'נטה והיא מאמינה ששילוב שתי החברות יספק תוספת ערך משמעותית לכל בעלי העניין, לרבות בעלי המניות. יצירתה של חברה חדשה משילוב יכולותיה והובלתה של סינג'נטה בתחום הכימיקלים להגנת הצומח יחד עם הובלתה של מונסנטו בתחומי הזרעים, התכונות וטכנולוגיות המידע, תביא ליצירת חברה עולמית, משולבת ומובילה בחקלאות בעלת סל מוצרים ומוצרים משלימים מקיף, ולחברה ממוקדת Ag בעלת יכולות משופרות להאצת פיתוח פתרונות חדשניים למגדלים. מונסנטו מאמינה כי לחברה המשולבת תהיה יכולת ייחודית לספק חבילת פתרונות משולבים מקיפה לחקלאים ברחבי העולם, להאיץ חדשנות טכנולוגית בחקלאות דיוק וכן יכולות מחקר ופיתוח מתקדמות שמטרתן להגדיל את אספקת המזון בעולם באופן בר קיימא.

מונסנטו מאמינה כי השילוב יספק תוספת ערך משמעותית לבעלי המניות של שני החברות. השילוב צפוי להביא לסינרגיות משמעותיות הודות ליכולת החברה לספק טווח רחב יותר של פתרונות משולבים ללקוחות.

מונסנטו, בשיתוף עם יועציה הפיננסיים והמשפטיים, הקדישה זמן רב ומשאבים ניכרים לניתוח השילוב הפוטנציאלי של סינג'נטה ומונסנטו ובטוחה ביכולתה להשיג את כל האישורים הרגולטוריים הנחוצים.

בשלב זה אין בכוונת מונסנטו לספק כל תגובה נוספת בעניין זה.

אודות חברת מוסנטו

מונסנטו מחוייבת ליצירת טווח פתרונות רחב כדי לעזור להזין את עולמנו הגדל. אנו מייצרים זרעי פירות, ירקות וגידולים מרכזיים כגון תירס, פולי סויה וכותנה, המסייעים לחלקאים לגדל יבולים טובים יותר לצד שימוש יעיל יותר במים ובמשאבים נוספים. אנו מחפשים אחר פתרונות ברי-קיימא לבריאות האדמה, לעזרה לחלקאים לשפר את עבודתם החקלאית בעזרת מידע וניתוח נתונים ולשמר משאבים טבעיים, לספק מוצרים המגנים על היבול ולמזער נזקי מחלות ומזיקים. אנו משתפים פעולה באמצעות תוכניות ושותפויות עם חלקאים, חוקרים, ארגונים ללא מטרות רווח, אוניברסיטאות ואחרים כדי לעזור בהתמודדות עם כמה מן האתגרים הגדולים ביותר בעולם כיום. למידע נוסף על חברת מונסנטו, על מחוייבותיה ועל יותר מ-20,00 עובדיה, אנא בקרו באתר: discover.monsanto.com וב-www.monsanto.com   . עקבו אחרינו בטוויטר: twitter.com/MonsantoCo  או בבלוג החברה Beyond the Rows® ב- monsantoblog.com, או הירשמו לשירות ה-RSS לקבלת ההודעות לעיתונות שלנו.

הצהרת הסרת חבות

הצהרות מסוימות המופיעות בהודעה זו הן בבחינת "תחזית עתידית," כמו הצהרות בנוגע לתוצאות הכספיות הצפויות בהווה ובעתיד, ביצועי מוצר, אישורים רגולטוריים, עסקי ותוכניות פיננסיות של החברה ווהשילוב הפוטנציאלי של החברה וסינג'נטה, כולל היתרונות הצפויים מהשילוב הפוטנציאלי אם יושלם, ועובדות אחרות שאינן בגדר עובדות היסטוריות. הצהרות אלה מבוססות על ציפיות נוכחיות ועל מידע זמין נכון לרגע זה. עם זאת, כיוון שהצהרות אלה מתבססות על גורמים שכרוכים בסיכונים ובאי ודאויות, הביצועים בפועל של החברה והתוצאות עשויים להיות שונים באופן מהותי מאלה שתוארו או המשתמעים מתחזית עתידית זו. גורמים שעלולות לגרום או לתרום להבדלים כוללים, בין היתר: תחרות מתמשכת בתחום הזרעים, התכונות והכימיקלים חקלאיים; החשיפה של החברה למשתנים שונים, כולל אלו הקשורים להגנה על קניין רוחני, ציות לתקנות ולמהירות בה מתקבלים אישורים, וקבלה ציבורית של מוצרי ביוטכנולוגיה; ההצלחה של פעילויות המחקר והפיתוח של החברה; התוצאות של תביעות גדולות וחקירת ה- SEC שהוכרזה בעבר; התפתחויות הקשורות למטבע זר ולכלכלות זרות; פעילות מוצלחת של הרכישות האחרונות; תנודות במחירי סחורות; עמידה בתקנות המשפיעות על הייצור של החברה; הדיוק של הערכות החברה בנוגע לרמות מלאי הפצה; העליות האחרונות וצפי הרמות הגבוהות יותר של התחייבות; יכולתה של החברה לממן את צרכי המימון שלה לטווח הקצר ולקבל תשלום עבור המוצרים שהיא מוכרת למעשה; השפעת תנאי מזג אוויר, אסונות טבע ותאונות בעסקי החקלאות או המתקנים של החברה; האפשרות שהעסקה הפוטנציאלית להשתלבות עם סינג'נטה לא תצא לפועל או תמשיך בתנאים שונים, אי קבלת האישורים הרגולטוריים הנדרשים או אי עמידה בתנאים אחרים לעסקה האפשרית, כישלון במימוש היתרונות הצפויים מהעסקה, או השפעה של השינויים בתנאים העסקיים, הפיננסיים, בשוק, המשפטיים או תנאים אחרים; וסיכונים וגורמים אחרים המפורטים בדוח התקופתי האחרון של החברה לרשות לניירות הערך. אין להסתמך הסתמכות מופרזת על תחזיות עתידיות אלה, הנכונות רק למועד פרסום ההודעה. החברה מתנערת מכל כוונה או חובה נוכחית לעדכן כל מידע תחזית עתידית או כל אחד מהגורמים שעשוי להשפיע על התוצאות בפועל.

מקור: Monsanto Company

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150508005456/en



 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Monsanto Company
Media:
Sara Miller, 314-694-5824
or
Analysts:
Laura Meyer, 314-694-8148