הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Mix Telematics

MiX Telematics סגרה חוזה התקשרות לניהול צי הרכב הגלובלי של BG Group והיא מתחילה ביישום

החוזה משלב שירותי איתור רכבים וניתוח אנליטי – באמצעות פתרון לפי דרישה תוך התמקדות בהגברת בטיחות הנהג

16/2/2010 11:00
בירמינגהם, בריטניה –(BUSINESS WIRE)—MiX Telematics מונתה לספקית הבלעדית של מערכות טלמטיקה לרכב של-BG Group עבור צי הרכב שלה בכל העולם. פתרון זה יראה נתונים שנרשמו באמצעות מערכת ניהול צי הרכב של MiX Telematics, נתונים שינותחו וישמשו בכדי לספק ל-BG Group שירות מקיף ומנוהל אשר מתמקד בראש ובראשונה בשיפור בטיחות הנהג.
"לפני ההתקשרות החוזית החשובה הזו לניהול צי הרכב, MiX Telematics ו-BG Group עבדו יחד מספר שנים על מגוון פרויקטים בודדים" מציין טרי באזר, מנכ"ל MiX Telematics (אירופה). "שיתוף פעולה זה אפשר לנו להפגין את יכולתנו לפתח פתרונות לפי דרישה וכמו כן להעבירם לאופרציות בין-לאומיות – שני גורמי מפתח עבור BG Group בחיפושם אחרי שותף גלובלי מתאים".
כדי למקסם את התועלת ל-BG Group, MiX Telematics תמנף את המיומנויות, השירותים והניסיון של SafeDrive International - חברת בת בבעלות מלאה של MiX Telematics. הפתרון של SafeDrive סייע לעובדים כמעט בכל חברות הנפט והגז הגדולות להגדיל את המודעות, לשפר את סגנון הנהיגה, להפחית תאונות ובסופו של דבר להציל חיים.
מערכת ניהול צי הרכב של MiX Telematics - אוספת טווח רחב של נתונים כדי לקבל מבט מקיף על ביצועי הנהג והרכב, וכל המידע זמין באמצעות פורטל אינטרנט מאובטח, FM-Web. בכדי להבטיח את מקסום ערכו של המידע, BG Group בחרה בפתרון השירות המנוהל של MiX Telematics. זה מאפשר לאתרים של BG Group להנות מהערך המוסף של צוות יועצים מסור של MiX Telematics אשר עוזר לזהות ולנהל מגמות המתייחסות לכל ההיבטים של ניהול צי רכב, כולל בטיחות הנהגים, מיטוב ביצועים וניצול כלי הרכב.
MiX Telematics
MiX Telematics, שהוקמה ב-1996, היא ספקית גלובלית של מוצרים ושירותים למעקב אחרי רכב וניהול ציי רכב לצרכנים ולחברות בכל הגדלים ביותר מ-75 מדינות בשש יבשות. היצע המוצרים המסחריים של החברה שבעבר שווקו תחת המותג VDO ונמכרו על ידי Siemens VDO במשך 10 שנים – עוזר לבעלי ציי רכב להבטיח את בטיחות הנהגים והנוסעים, להפחית את עלויות התפעול והדלק של ציי הרכב, לעמוד בתקנות תעשייה נבחרות, ולעקוב אחרי נהגים וכלי רכב ולהגן עליהם. בין הלקוחות המסחריים: קונטיננטל, פרמלט, שלומברגר, שברון, גרייהאונד, ספאר וסקניה. ל-MiX Telematics יש משרדים בדרום אפריקה, בריטניה, ארצות הברית, איחוד האמירויות ואוסטרליה ורשת הפצה גלובלית נרחבת.
www.mixtelematics.com

catherine.lewis@mixtelematics.com
מקור: MIX TELEMATICS
 
צפו בהודעה הזאת באינטרנט בכתובת:
http://www.businesswire.com/news/home/20100215000000/en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
ליצירת קשר
קתרין לואיס
מנהלת השיווק של הקבוצה
MiX Telematics
טל. +27 21 880 5500
נייד: +27 83 388 1234
catherine.lewis@mixtelematics.com