הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Frontera Resources

חברת פרונטרה ריסורסז מציינת יום היסטורי במלאת שנה לפעילות הפקת הגז שלה בגאורגיה

7/5/2015 10:00
יוסטון—(BUSINESS WIRE)—חברת פרונטרה ריסורסז (AIM: FRR), חברה בינלאומית עצמאית לאיתור והפקת גז ונפט, הודיעה היום על הגעה לאבן דרך בהפקת הגז בגאורגיה.

מאז החלה באפריל 2014 הפקת הגז באתר הקידוחים Mtsare Khevi, הממוקם במחוז Sagarejo במזרח גאורגיה, מקטע מספר 12, מציינת חברת פרונטרה מלאת שנה לפעילות הפקת גז מוצלחת.

פעילות פרונטרה, שבשנה האחרונה התקינה 14 קילומטרים של רשת צינורות לאיסוף, עיבוד ושינוע גז, הגיעה לשיאה עם תחילתה של הפקת הגז שוטפת מקידוחי החברה. מכירות גז רציפות מהאזור מהוות את הפעם הראשונה בה ייצור גז עצמאי מקומי משווק ברציפות לשוק הגאורגי. יחד עם ניתוח טכני נרחב הקשור לאתר הקידוחים Mtsare Khevi , נפתח בזאת פרק חדש במהלך ההיסטורי של גאורגיה לקראת עצמאות אנרגטית.

קידוחים בשמונה בארות נוספים השנה ייצאו לדרך בחודש יוני הקרוב. בנוסף, תכנית לתיקון שמונה עשר בארות האמורה לאפשר גישה להפקת גז מבארות לא קדוחים/ פערי אחורי-צינור נושאי-גז כבר יצאה לדרך. סך פעולות אלה, לרבות המשך הרחבת מתקני עיבוד קיימים, צפוי להביא להפקת גז יומית של כ-200,000 מטר מעוקב (7 מיליון רגל) עד סוף השנה. הפקה זו תמשיך לספק הכנסות הולכות וגדלות מהאזור וכן תשמש לקידום מחקרים טכניים נוספים הקשורים לאתר הקידוחים Mtsare Khevi .

פרונטרה הודיעה לאחרונה על תוצאות דו"ח של חברת ייעוץ הולנדית עצמאית, Sewell & Associates, שאישרה את דבר קיומם של משאבי גז טבעי פוטנציאליים משולבים של עד ל-365 מיליארד מ"ק באתר, עם צפי של עד ל-266 מליארד מ"ק של משאבי גז טבעי ברי קידוח באתר קידוחי הגז Mtsare Khevi ובאתר קידוחי השדה Taribani.

סטיב ק. ניקנדרוס, יו"ר ומנכ"ל, אמר: "ציון מלאת שנה לפעילות הפקת הגז שלנו בגאורגיה היא אבן דרך חשובה בעסק שלנו, כמו גם בהתקדמות ההיסטורית של המדינה אל עבר עצמאות אנרגטית. בהתבסס על הביקוש היום לגז בגיאורגיה, העבודה הטכנית הנרחבת שלנו במזרח גאורגיה חשפה למעשה משאבי גז משמעותיים היכולים לספק יותר מ-150 שנים של אספקת גז למדינה. נוסף על כך, כיוון שגאורגיה יושבת בפתחם של השווקים במזרח אירופה, משאבים נרחבים אלו יספקו ללא ספק את הבסיס לפיתוח ושיפור הכלכלה המקומית, שכן המדינה מבקשת לא רק להגדיל את כלכלתה אלא גם לשפר את קשריה עם האיחוד האירופי ושווקים אחרים בסביבה."

המקור: Frontera Resources Corporation

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150505005601/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Enquiries:
Frontera Resources Corporation
Liz Williamson
Vice President, Investor Relations and Corporate Communications
(713) 585-3216
lwilliamson@fronteraresources.com
or
Nominated Adviser:
Cairn Financial Advisers LLP
Jo Turner/Avi Robinson
+44 (0) 20 7148 7900
or
Financial PR:
Buchanan
Helen Chan
+44 (0) 20 7466 5000
helenc@buchanan.uk.com