הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

Compuware מכריזה על גרסה חדשה של Mobile Data Operator המסייעת לחברות סלולר לשפר חווית לקוח באמצעות זיהוי מוקדם של בעיות ביצועים בטרם השפעה על הלקוח

Compuware הכריזה היום על הגרסה החדשה של פתרון ה- Mobile Data Operator. גרסה חדשה זו מסייעת למפעילי סלולר לשפר בצורה משמעותית את חוויית המשתמשים בעזרת מתן שקיפות מקצה לקצה של כל שרשרת אספקת שירותי הסלולר. פתרונות Compuware מופצים בישראל על ידי חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

13/3/2011 01:00
"הפעם הראשונה בה מפעילי סלולר הופכים מודעים לבעיית שירות היא כאשר המשתמש מתקשר להתלונן", אמרה מור פארן בחטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס. "הדבר יוצר תפיסה שלילית אצל הלקוח לגבי המפעיל, בלי קשר למקור האמיתי של הבעיה בשרשרת האספקה הסלולרית. שקיפות מקצה לקצה מאפשרת למפעילי סלולר לזהות במהירות בעיות ביצועים, ולתקן אותם לפני שהם יוצרים השפעה עסקית, תוך הגברת שביעות רצון הלקוחות וחסכון בכסף.

"על מנת שמפעיל הסלולר יוכל להגדיל את ההכנסות ולספק חוויית משתמש מבודלת, הוא חייב להחזיק ביכולת לראות אל תוך חוויית המשתמש והתנהגויות של כל החלקים בשרשרת האספקה - מהמכשיר עצמו, אל ספק השירות והיישומים", אמרה שריל קינגסטון, מנהלת בחברת המחקר Yankee Group. "רק אז הוא יכול לזהות בצורה פרו אקטיבית הזדמנויות להכנסות חדשות ולשפר את חוויית המשתמש".

הגרסה החדשה Compuware מציגה את "תובנות", מאפיין חדש המאפשר למפעילי הסלולר למדוד בזמן אמת ביצועים מקצה לקצה של השירותים בהם הלקוחות משתמשים הכי הרבה (פייסבוק, גוגל, יוטיוב וכו').

"קיים ניתוק בין מה שספק הסלולר חושב שמתרחש ברשת הנתונים, לבין מה שמשתמש הקצה מרגיש באמת", אמר שון טימיני, מנהל אסטרטגיית סלולר Compuware. "ללא שקיפות מלאה אל שרשרת האספקה בסלולר, למפעילים אין תובנות או שליטה על איכות חווית המשתמש של הלקוחות,הם יראו במפעיל אחראי לכל בעיה".

אודות Compuware
Compuware, המיוצגת בישראל ע"י חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס, מסייעת למנהלי מערכות מידע למקסם את ביצועי מערכות ה- IT שלהם על מנת להיענות לצרכים עסקיים. פתרונות Compuware משקפים את חווית המשתמש בזמן אמת ,מאיצים את תהליכי הפיתוח, משפרים את האיכות של הפיתוח ואת ביצועיהן של מערכות עסקיות, תוך שהן מאפשרות למנהלי מערכות מידע לשלוט טוב יותר במערכות –ה IT ביעילות רבה יותר, בבקרה טובה יותר על התקציב ובעבודה יעילה של צוות ה- IT.

בין לקוחות Compuware בישראל: בזק ,012 Smile , בנק לאומי, בנק הפועלים, בנק דיסקונט, ישראכארד, ECI, מעבדות IBM בחיפה, Retalix, אלביט, צה"ל, רפאל, כלל ביטוח, בזק, מזרחי טפחות , הבינלאומי ועוד.

אודות חטיבת מוצרי התוכנה
חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס מייצגת בישראל חברות תוכנה בינלאומיות מובילות בתחומן ומספקת שירותי שיווק, יישום ותמיכה מלאה לפתרונות החברות. החטיבה מספקת פתרונות תוכנה בכל עולמות התוכן של עולם ה-IT, ביניהם: CRM, BI, ניהול מערכות, קוד פתוח, ניהול ידע, ניהול תוכן, אינטגרציה, אבטחת מידע, בדיקות, ניהול הדפסות, שליטה ובקרה ועוד. חטיבת מוצרי התוכנה פועלת בשיתוף פעולה הדוק עם חטיבותיה השונות של מטריקס בתחומי ייעוץ, ביצוע פרויקטים, הדרכה והטמעה. לחטיבת המוצרים רשת שותפי יישום ואינטגרציה מתמחים המיישמים ומשלבים את מוצרי החטיבה בפרויקטים מגוונים ולמעלה מ- 50 אנשי מקצוע ומומחים טכנולוגים המספקים תמיכה, ייעוץ וליווי סביב המוצרים, לחטיבה helpdesk הנותן שירותים 24X7 . לחטיבה מומחיות בקידום, מכירה ותמיכה של מוצרי תוכנה מורכבים בשוק הישראלי ומומחיות ייחודית בתחום ה- OEM.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אורן בסון / ענת מסינג, אולמדיה, טל. 03-9235383