הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Qatar Investment Authority

ברוקפליד ורשות ההשקעות של קטאר משקיעות יחד במיזם הפיתוח מנהטן-מערב בשווי 8.6 מיליארד דולר

1/11/2015 12:40
ניו יורק—(BUSINESS WIRE)—חברת ברוקפילד פרופרטי פרטנרס (Brookfield Property Partner) (NYSE: BPY)  (NYSE: BPY)  הודיעה היום כי אחת מחברות הבת שלה התקשרה במיזם משותף עם רשות ההשקעות של קטאר (QIA) בפרויקט פיתוח לשימוש מעורב מנהטן-מערב בעיר ניו יורק. במסגרת העסקה ברוקפילד מכרה 44% מהזיקה שלה בפרויקט ל-QIA.השווי הכולל של פרויקט הפיתוח לאחר השלמתו וייצובו מוערך ב-8.6 מיליארד דולר.

"לברוקפילד מערכת יחסים ארוכת שנים עם QIA ואנו שמחים שהם חולקים את החזון שלנו לפרויקט טרנספורמטיבי זה," אמר ברוס פלאט, מנכ"ל ניהול הנכסים בברוקפילד.

"אנו שמחים להרחיב את הקשר שלנו עם ברוקפילד ולהשקיע בפרויקט ברמה עולמית זה. מיזם משותף זה הוא דוגמה לאסטרטגיה שלנו להשקיע בנדל"ן באיכות גבוהה עם שותפים חזקים. זאת גם הוכחה נוספת של הביטחון לטווח הארוך שיש ל-QIA בשוק האמריקאי," אמר הוד מעלתו שייח' עבדאללה בן מוחמד בן סעוד אל-תאני, מנכ"ל רשות השקעות של קטאר.

מנהטן-מערב הוא פרויקט פיתוח בן חמישה בניינים, בגודל 2,133,600 מ"ר בצד המערבי של מנהטן, התחום על ידי רחוב 31 ורחוב 33 וכן על ידי השדרה התשיעית והעשירית. הפרויקט מורכב מהשלבים הבאים:

• אחד מנהטן-מערב – בניין משרדים בן 67 קומות, 609600 מ"ר, שנמצא כעת בשלבי בנייה ייושב על ידי הדיירים החברות: Skadden, ארפס, סלייט, מאר ופלום, ובנייתו אמורה להסתיים בשנת 2019.

• שתיים מנהטן-מערב - יהיה מגדל המשרדים השני בן 2 מיליון מ"ר שייבנה באתר הבא לאחר השכרת המגדל הראשון.

• שלוש מנהטן-מערב – מגדל מגורים יוקרתי זה בן 62 קומות שנמצא כעת בשלבי בנייה, יכלול 844 יחידות דיור, אליו ייכנסו הדיירים הראשונים בשנת 2017 ויושלם סופית ב-2018.

• ארבע מנהטן-מערב - תוכניות ראשוניות לשלב זה של הפרויקט כוללות מלון או עוד בניינים מגורים.

• חמש מנהטן-מערב - בניין משרדים זה בן 548640 מ"ר - שנקרא בעבר 450 מערב רחוב 33 - עובר כעת שיפוץ ומודרניזציה בעלות של 350 מיליון דולר שישלב את הבניין בקמפוס מנהטן-מערב. ב-12 החודשים האחרונים חתמה ברוקפילד על חוזי השכרה בהיקף של יותר מ- 12192 מ"ר מהנכס זה לחברות מתחום התקשורת והטכנולוגיה, מה שהביא לתפוסה נוכחית של עד 90%.

• מרכז פלאזה / מסחר - קמפוס מנהטן-מערב ייחצה על ידי פארק ציבורי בן שני דונם שלמעשה ייצור רחוב 32 'חדש' כמעבר להולכי רגל, מוקף בשפע ירק וכ-60960 מ"ר של שטחי מסחר, מסעדות ומתקנים.

"מנהטן-מערב יהפוך להיות פרויקט הפיתוח לשימוש מעורב המוביל במחוז הדסון יארד - השכונה הגדולה הבאה של ניו יורק," אמר ריק קלארק, מנכ"ל קבוצת הנכסים ברוקפילד.

"המכירה של הזיקה במנהטן-מערב עולה בקנה אחד עם האסטרטגיה של מחזור הון פעיל על ידי שיתוף פעולה עם ספקי הון מוסדיים מובילים."

אודות חברת ברוקפילד פרופרטי פרטנרס

ברוקפילד פרופרטי פרטנרס היא אחת החברות הגדולות בעולם הנדל"ן המסחרי, עם סך נכסים בשווי של מעל ל-6 מיליארד דולר. אנחנו בעלים, מפעילים ומשקיעים מובילים בנכסים מסחריים, עם תיק מוצרים מגוון הכולל יותר מ-130 נכסים משרדיים מובילים ומעל ל-150 קניוני מסחר מהטובים ביותר מסוגם בעולם. גם אנחנו בעלי זיקה בנכסים רב משפחתיים, חכירת נטו-משולשת, תעשייתיים ונכסי אירוח. ברוקפילד פרופרטי פרטנרס רשומה בבורסות ניו יורק וטורונטו. למידע נוסף בקרו באתר www.brookfieldpropertypartners.com. מידע חשוב עשוי להיות מופץ באופן בלעדי דרך האתר; על המשקיעים להיוועץ בו לקבלת מידע.

ברוקפילד פרופרטי פרטנרס היא חברת הנדל"ן המובילה של ברוקפילד ניהול נכסים, חברת ניהול נכסים עולמית בעלת נכסים בניהולה בשווי של מעל ל-200 מיליארד דולר.

אודות רשות ההשקעות של קטאר (QIA)

רשות ההשקעות של קטאר הוקמה על ידי מדינת קטאר בשנת 2005 בעקבות החזון של הוד מעלתו  שייח' חמד בן חליפה אל תאני, לחזק את כלכלת המדינה על ידי גיוון ההשקעות בסוגי נכסים חדשים. בהתאם למורשת ההשקעות של קטאר מזה שלושה עשורים, תיק ההשקעות האסטרטגיות ארוכות הטווח הולך וגדל מוסיף לעושר המשאבים הטבעיים העצום של המדינה.

המטרה של קטאר היא להפוך למרכז בינלאומי גדול למימון וניהול השקעות, חזון המשותף לממשלה, לאנשים ולמוסדות המדינה.

משרדיה הראשיים של הרשות ממוקמים בדוחא, ועם פתיחת משרדיה בניו יורק עברה QIA לפעול ברמות הגבוהות ביותר של ההשקעות הגלובליות. כמשקיעה ברמה עולמית, QIA שומרת על הדיסציפלינות הפיננסיות והמסחריות המחמירות. יש לה עבר מוכח של השקעה בסוגי נכסים שונים, לרבות בניירות ערך רשומים, רכוש, נכסים אלטרנטיביים והון פרטי בכל שוקי ההון הגדולים, כמו גם בשווקים המתעוררים החדשים.

לקבלת מידע נוסף, אנא בקרו באתר האינטרנט שלנו ב-www.qia.qa

מקור: Qatar Investment Authority

גלריית מולטימדיה: http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=51211594&lang=en

תמונה: ברוקפילד ורשות ההשקעות של קטאר משקיעות יחד במיזם הפיתוח מנהטן-מערב בשווי 8.6 מיליארד דולר (תמונה: Business Wire)

לוגו רשות ההשקעות של קטאר

לוגו ברוקפילד פרופרטי פרטנרס

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פרטי קשר ברוקפילד פרופרטי פרטנרס
תקשורת
Melissa Coley
Vice President, Communications
Tel: (212) 417-7215
Email: melissa.coley@brookfield.com
משקיעים
Matthew Cherry
Vice President, Investor Relations
Tel: (212) 417-7488
Email: matthew.cherry@brookfield.com

פרטי קשר רשות ההשקעות של קטאר
David Henderson
Mallory Weinberg
UK: +44 20 7251 3801
US: +1 646 805 2043
להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151028006358/en/
תקשורת
David Henderson
Mallory Weinberg
UK: +44-20-7251-3801
US: +1-646-805-2043
משקיעים
Matthew Cherry, 212-417-7488
Vice President, Investor Relations
matthew.cherry@brookfield.com