הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES חותמת עם Airbus Defence and Space על חוזה לייצור הלוויין SES-12 שישוגר ברבעון האחרון של 2017

לווין היברידי רב עוצמה שימוקם ב-95 מעלות מזרח ויספק שירותי DTH (שידורים ישירות לבית הלקוח) ו-HTS (מידע רב יותר לספקטרום נתון) עם הנעה חשמלית להעלאת מסלול

20/7/2014 12:00

בצדורף, לוקסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- SES S.A. (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) ו- Airbus Defence and Space הודיעו היום על בחירתה של SES ב-Airbus Defence and Space לבניית לווין תקשורת היברידי חדש, SES-12. לוויין זה יספק מענה לשווקי ה-DTH, המידע, התקשורת הניידת והממשל הצומחים באסיה.

הלוויין החדש ירחיב את יכולותיה של SES בכל הנוגע לאספקת שידורי DTH, VSAT, תקשורת ניידת ושירותי קישוריות HTS לתקשורת נתונים באזור אסיה והאוקיינוס השקט. אזור זה מתאפיין בשווקים הצומחים במהרה, כדוגמת הודו ואינדונזיה.

הלוויין ימוקם במסלולה המבוסס היטב של SES ב-95 מעלות מזרח ויספק קיבולת חלופית ונוספת לצד זוויות כיסוי מצוינות ברחבי אסיה והאוקיינוס השקט. הוא עתיד להחליף את NSS-6, לוויין קיים של SES, ולהתמקם במשותף עם הלוויין SES-8. כיום, מספקת SES שירותי DTH ממיקום זה עבור קרוב ל-20 מיליון משקי בית בהודו ובאינדונזיה.

את SES-12 תבנה Airbus Defence and Space בהסתמך על פלטפורמת Eurostar E3000 המתאפיינת באמינות גבוהה. הלוויין מתוכנן לפעול במשך 15 שנים ויכלול מטע"ד (מטען ייעודי) המורכב מ-68 טרנספונדרים (מקלטים-משדרים) בתחום התדרים Ku-band ו-8 טרנספונדרים בתחום התדרים Ka-band. עוד יצויד הלוויין במערכת הנעת פלזמה חשמלית לתמרוני העלאת מסלול ולתמרונים במסלול הלוויין עצמו.

המטע"ד של ה-SES-12 ההיברידי מיועד לבצע שתי משימות מובחנות, אך משלימות: ראשית, כיסוי מסורתי באלומה רחבה ושנית, כיסוי HTS באמצעות מספר רב של אלומות ממוקדות בתחום התדרים Ku-band.

כיסוי האלומה הרחבה המסורתי יתבצע באמצעות 54 טרנספונדרים (שווי ערך ל-36 מגה הרץ) שיספקו חלופה מתקדמת וחדשנית וכן תוספת קיבולת ללקוחות ה-DTH, הממשל וה-VSAT הקיימים של SES. כיסוי זה יאפשר מעבר חלק מ-NSS-6 ל-SES-12. נוסף על כך, מתוכנן הכיסוי לספק תוספת קיבולת לתמיכה בפלטפורמות DTH חדשות ובשירותים נוספים המיועדים לאזור אסיה והאוקיינוס השקט.

משימתו השנייה של הלוויין תתבצע באמצעות 70 אלומות Ku-band ממוקדות ו-11 אלומות Ka-band, ממוקדות אף הן, שיספקו יחדיו יותר מ-14 ג'יגה הרץ לאפליקציות במגזר הממשלתי והעסקי ולאפליקציות VSAT ותקשורת ניידת. משימה זו כוללת גם מעבד דיגיטאלי שקוף (Digital Transparent Processor, DTP) שיסייע בהתגברות על שיבושי שידור ויאפשר גמישות מטע"ד נוספת לאספקת פתרונות רוחב פס מותאמים אישית ללקוחותיה של SES.

SES-12 הוא הלוויין ה-11 שמזמינה SES מ-Airbus Defence and Space. פרטים פיננסיים הקשורים בעסקה אינם נחשפים בשלב זה. פרטים על רכב השיגור של SES-12 יימסרו בשלב מאוחר יותר.

כרים מישל סבאג, נשיא SES ומנכ"לה, הצהיר: "אנו מצפים בכיליון עיניים לעבוד שוב עם Airbus Defence and Space על תוספת חשובה זו לצי העולמי של חברתנו. SES-12 עתיד להרחיב משמעותית את הקיבולת שלנו באזור אסיה והזמנתו אינה חורגת מתכנית ההוצאה ההונית שלנו. הודות לתכנונו ההיברידי, המאפשר לספק שירותי DTH ו-HTS גם יחד, ימשיך SES-12 לתמוך בפלטפורמות ה-DTH הצומחות של חברתנו. נוסף על כך, יספק הלוויין מוצר HTS חדש בעלות נמוכה יותר ובכך ישדרג את אפשרויות הצמיחה של לקוחותינו".

עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות ווידאו: http://www.ses.com/4245221/library

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

גלריית תמונות זמינה ב


גלריית תמונות ומולטימדיה



לצפייה בהודעה בשפת המקור


תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Yves Feltes
SES Media Relations
Tel. +352 710 725 311
Yves.Feltes@ses.com