הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Panduit

חברת Panduit מציגה את פתרונות SmartZone™ לניהול חכם של תשתיות

גישה חדשה מאפשרת ניטור וניתוח אופטימליים של נתונים קריטיים ביחס לסביבה ואנרגיה

8/4/2013 12:00
טינלי פארק, אילינוי--(BUSINESS WIRE)--  חברת Panduit , מובילה עולמית בפתרונות שמבוססים על ניהול אחוד של תשתיות (UPI - Unified Physical InfrastructureSM), מכריזה על פתרונות SmartZone™ לניהול של תשתיות פיזיות. הפתרונות החדשים משלבים בין ההתקנים החכמים של Panduit, השערים, התוכנות והשירותים למרכזי נתונים וארגונים, על מנת לספק ניטור וניתוח אופטימליים של נתונים קריטיים להשגת הדרישות העסקיות, ביחס לסביבה ואנרגיה, ברמה אזורית.

"פתרונות SmartZone™ מאפשרים להשיג הבנה ולנקוט פעולה ביחס לכוח/אנרגיה, מעקב/קישוריות נכסים וניצולת תרמית בחלקים חשובים של מרכזי הנתונים והארגון" אמר אלכס גורדי, סגן נשיא לפתרונות חכמים בחברת Panduit. "הפיתרון מאפשר לאנשי מקצוע במרכזי נתונים ומתקנים לנהל נכסי מיחשוב וקיבולת כוללת בצורה יעילה יותר ולהבטיח שהתשתיות הפיזיות ערוכות לתמוך ביישומים קריטיים באמצעות ניטור של המקום, הקישוריות, הכוח ומשאבי הקירור".

גרסת התוכנה החדשה Panduit PIM™ 5.0 מניחה את היסודות לניהול יעיל של תשתיות במרכזי נתונים (DCIM - Data Center Infrastructure Management) ויישומים ארגוניים באמצעות מעקב ודיווח מדויקים, בזמן אמת, על הקצאה וניצולת של נכסי מיחשוב קריטיים, ואספקה של נתונים עדכניים לרגע זה על קישוריות, אנרגיה וביצועי סביבה. התוכנה כוללת ממשק משתמש גרפי (GUI) חדש שמפשט את הניווט ושטפי העבודה, מספק כלים חדשים להשגת ניצולת גבוהה יותר ומעניק למנהלי מתקנים ומנהלי מיחשוב שליטה טובה יותר בצמצום עלויות התפעול.

גרסה 5.0 של פלטפורמת התוכנה PIM™ כוללת:

- ממשק משתמש גרפי (GUI) בעיצוב חדש ואינטואיטיבי שמשפר את חוויית המשתמש ומציג תמונה "מחלון בודד" של כל תפקודי התוכנה, במבנה שמעודד שיתוף מידע בין גורמים בעלי עניין ומאפשר לקבל החלטות מושכלות יותר על סמך דוחות קלים לגישה, בהתאמה אישית.

- תהליך לגילוי התקנים שחוסך את הצורך במעקב ידני אחר נכסים, מספק תמונה בזמן אמת ביחס לרשת ולהתקנים ומונע הפצה של נתונים לא עדכניים.

- נתוני מיקום פרטניים של נכסים שמסייעים לצמצם את הזמן הנדרש לפרישה של נכסים חדשים ומאפשרים לתבוע מחדש, להשמיש מחדש ולפרוש מחדש נכסים קיימים. הנתונים משפרים את יעילות התפעול ומצמצמים את הוצאות התפעול (OpEx - Operational Expenses) הודות למניעת אובדן של נכסים והוצאה מכלל שימוש בטרם עת.

"חברת Panduit השיקה בשנת 2009 את המערכת שלה לניהול קישוריות והפכה לספקית DCIM בשנת 2011, עם תוכנת Physical Infrastructure Manager™ (PIM™)" אמרה רונדה אצ'רטו, אנליסטית בכירה לטכנולוגיות מרכזי נתונים ומיחשוב בעל ניצולת חסכונית (Eco-Efficient IT) בפירמת 451 Research. "הגרסה החדשה של תוכנת PIM™ נותנת מענה לצרכים חשובים לאימוץ של תקשורת נתונים מהימנה בין מחלקות המיחשוב והתפעול במתקנים".

בקרו באתר www.panduit.com וגלו כיצד יכולים פתרונות SmartZone™ לשפר את התפעול וניצולת האנרגיה במרכזי נתונים וארגונים.

אודות חברת Panduit:

Panduit היא מפתחת ברמה עולמית וספקית של פתרונות מובילים שמסייעים ללקוחות למטב תשתיות פיזיות. קשרים איתנים עם גורמים טכנולוגיים מובילים משלימים את הצוות העולמי והשירות והתמיכה שניצבים מעל לכל תחרות והופכים את Panduit לשותפה חשובה ומהימנה. (www.panduit.com).

המקור: חברת Panduit 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Panduit
תומס ווילק
708-532-1800 - x81644
twi@panduit.com