הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
TSYS

חברת TSYS חתמה על הסכם לניהול תשלומים עם Imperial Bank

הבנק מקניה רכש רישיון לגרסה החדשה של הפיתרון שמציעה TSYS לניהול כרטיסים וסוחרים

16/10/2011 11:50
קולומבוס, ג'ורג'יה ולונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברתTSYS הודיעה היום כי חתמה על הסכם רישוי עם Imperial Bank מקניה לגבי גרסה 4 החדשה של פיתרון PRIME לניהול כרטיסים וסוחרים. Imperial Bank יישם את הפיתרון לניהול ההנפקה של כרטיסי אשראי, כרטיסי חיוב וכרטיסים משולמים מראש, תחת המותג Visa, בקניה ובאוגנדה.
מנהלי Imperial Bank בחרו בפיתרון PRIME של TSYS הודות למגוון התפקודים הרחב של גרסה 4 החדשה, ההתאמה שלה לחדירה מהירה לשוק, היכולת להשיק מוצרים חדשים במהירות והתמיכה במוסדות מרובים, מדינות רבות, מטבעות מרובים ומוצרים רבים.
Imperial Bank הוא הלקוח ה-15 במספר של TSYS באפריקה - שוק תשלומים מגוון שמתפתח במהירות ונחשב לבעל פוטנציאל צמיחה אדיר. לחברת TSYS נוכחות מקומית ביוהנסבורג ובקייפ טאון.
"חיפשנו פלטפורמה בטוחה לעיבוד של כרטיסי אשראי עם תפקודים ידידותיים למשתמש שיתמכו באסטרטגיית ההתרחבות שלנו, וחיפשנו שותף מהימן עם רקורד מוכח בשוק" אמר עבדולמלק ג'נמוחמד, מנהל Imperial Bank. "בחברת TSYS מצאנו מענה לדרישות אלה ואף למעלה מכך. כעת אנו נהנים מפיתרון מוביל בשוק שמגובה במודל תמיכה שנסמך על למעלה מ-25 שנות ניסיון בזירת התשלומים".
פיתרון PRIME 4 מבוסס על ארכיטקטורה מוכוונת שירותים (SOA) ומשמש כפלטפורמה בודדת וגמישה ביותר להנפקה ורכישה. הפיתרון מציע תפקודים משולבים להנפקת כרטיסים ורכישה בחנויות של הסוחרים, אישורים מקוונים בזמן אמת, גילוי הונאות וניהול סיכונים, ניהול של מכשירי בנק אוטומטיים וטיפול בחיובים. הפיתרון כולל גם שירותי ערך מוסף דוגמת תוכניות נאמנות, תשלומים, מערכת 3D Secure ויכולות נרחבות של שטפי עבודה להגברת יעילות התפעול וסיוע בצמצום ההוצאות. מודל האספקה הייחודי תומך בהתקנה בסביבה של רישיונות ומיקור חוץ בפלטפורמה בודדת, ובשילובים שונים בין רישיונות לבין שירותי ערך מוסף שמקורם בצד שלישי.
"אנו שמחים להודיע כי Imperial Bank מצטרף ללקוחות של פיתרון PRIME 4" אמר קלי נוטסון, סגן נשיא בכיר בחברת TSYS International. "פיתרון PRIME 4 החדש תוכנן בהתאם לצרכים המתפתחים של המוסדות הפיננסיים ובין השאר הוא מעניק רמות גבוהות של גמישות, יעילות תפעול, אבטחה, ניהול סיכונים ועמידה בתקנות".
לפיתרון PRIME נוכחות נרחבת באירופה, במזרח התיכון, באפריקה ובאסיה. לפיתרון רקורד מוכח בשוק מאז שנת 1995, ביותר מ-130 מוסדות פיננסיים וביותר מ-70 מדינות.
אודות חברת TSYS
חברתTSYS (NYSE: TSS) מעצבת את פניו של העידן החדש בסחר הדיגיטלי ומקשרת בין צרכנים, סוחרים, מוסדות פיננסיים, עסקים וגורמי ממשל. באמצעות שירות לקוחות ותובנות מעל לכל תחרות בענף, מעניקה TSYS חוויה טובה יותר לקונים ומוכרים, תוך שהיא תומכת בתשלומים בינלאומיים ביותר מ-85 מדינות. TSYS מציעה לסוחרים פתרונות לקבלת תשלומים וכן שירותים לאשראי, חיוב, תשלום מראש, טלפונים סלולריים, שבבים, בריאות, תשלומים, העברת כספים ועוד. TSYS מסייעת למי שפועלים בשוק העולמי לבצע עסקאות אלקטרוניות בצורה בטוחה, מהימנה ואמינה.
המשרדים הראשיים שלTSYS שוכנים בקולומבוס, ג'ורג'יה והחברה מפעילה משרדים מקומיים ביבשות אמריקה, אירופה, המזרח התיכון, אפריקה ומזרח אסיה.TSYS מספקת שירותים ליותר ממחצית מבין 20 הבנקים הבינלאומיים. פרטים נוספים אפשר למצוא בכתובת www.tsys.com.
המקור: חברתTSYS
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי משקיעים של TSYS
שון רוברטס, +1-706-644-6081
shawnroberts@tsys.com
או
קשרי מדיה של TSYS
סייל מימס, +1-706-644-3110
cylemims@tsys.com
או
חברתTSYS
שרה רפל, +357.22882600
sara.ruffell@ctl.com