הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Procter & Gamble

חברת Procter & Gamble הודיעה על תוכנית עולמית של 'תודה לאמהות' (‘Thank You Mom’) שבמסגרתה תגייס 25 מיליון דולרים עבור ספורטאים צעירים

קרי וולש, טייסון גיי, פאולה רדקליף ורובי גרברז יסייעו ביחד לאמהות לגדל את הדור הבא של הספורטאים האולימפיים

12/8/2012 12:00
לונדון --(BUSINESS WIRE)-- חברת Procter & Gamble (NYSE:PG), שותפה עולמית של האולימפיאדה (Worldwide Olympic Partner), הכריזה היום, כאות תודה לאמהות ('Thank You Mom'), על תוכנית לגיוס סכום של 25 מיליון דולרים על מנת לסייע בהקמה ושימור של תוכניות לספורטאים צעירים ברחבי העולם, במסגרת שיתוף פעולה ל-10 שנים עם הוועד האולימפי העולמי.

"בתחילת התוכנית של 'Thank You Mom' שאלנו את האמהות בכל מקום כיצד אנו יכולים לסייע להן והן השיבו - 'סייעו לנו לתמוך בספורטאים צעירים משום שהספורט מסייע גם לאמהות'. הוא מסייע להן לגדל ילדים בריאים ומאושרים. משום כך אנו מתחייבים לתמוך לא רק באמהות של הספורטאים האולימפיים - אלא בכל אמא שעושה את כל מה שצריך כדי להעניק לילדיה לחיים טובים ככל האפשר" אמר מרק פריצ'רד, מנהל עולמי לבניית מותג בחברת P&G.

פריצ'רד הוסיף כי "באמצעות המותגים המובילים שלנו, ובהם Pampers®, Tide®, Gillette® ו- Pantene®, עברנו כבר את היעד של גיוס 5 מיליון דולרים בשנת 2012. סכום של למעלה מ-6 מיליון דולרים ישמש לפיתוח ספורט, רכישת ציוד לבתי ספר, קרנות ומלגות לתמיכה בספורטאים צעירים ומחנות קיץ לספורטאים ברחבי העולם. היום אנו מכריזים על הארכת התוכנית עד סוף התקופה בת 10 השנים של שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי העולמי, ובכוונתנו לפעול יחד עם הוועדים האולימפיים הארציים ברחבי העולם כדי ליצור יותר הזדמנויות, עבור ילדים רבים יותר, לחוות את הספורט והערכים האולימפיים".

נשיא הוועד האולימפי העולמי, ז'אק רוג, אמר כי "אני שמח להיווכח בהצלחת התוכנית העולמית של P&G לספורטאים צעירים ומברך על ההתחייבות להאריך את התוכנית עד לאולימפיאדה של שנת 2020. במסגרת שיתוף הפעולה עם הוועד האולימפי העולמי התחייבה P&G לשפר את החיים באמצעות ספורט - ובמיוחד את חייהם של אנשים צעירים. השקעה בספורטאים צעירים חיונית לעתידה של התנועה האולימפית".

קרי וולש, ספורטאית אולימפית מארצות הברית שזכתה במדליית זהב בלונדון, סייעה לחברת P&G להקים את קרן Youth Fund בארצות הברית וכעת פועלת עם אנשי Pampers, המותג הגדול ביותר של P&G, כדי להעניק השראה ברוח ספורטיבית לאמהות של תינוקות.

"הספורט מילא בחיי תפקיד חשוב ומשמעותי, מאז שהייתי ילדה, והיום כאמא הוא מסייע לילדי ליהנות מחיים בריאים ומלאים. תמיכה בספורטאים הצעירים של ימינו, בין אם יגדלו להיות ספורטאים אולימפיים ובין אם לאו, היא חיונית. המשחק מסייע לתינוקות להתפתח, בדיוק כשם שספורט מסייע לילדים ללמוד מיומנויות חשובות לחיים, ואני שמחה לסייע לחברת P&G ולמותג Pampers® במסגרת התוכנית שעליה הכריזו היום" אמרה וולש.

פאולה רדקליף, ספורטאית אולימפית מבריטניה, סייעה לחברת P&G להכריז על ההתחייבות העולמית באינסברוק, ומשמשת גם כדוברת של מותג Pampers. "אני מאמינה בכל מאודי בחשיבות השילוב של הספורט בחייהם של כל הילדים, משום שהוא מעניק יתרונות רבים - לא רק בריאות אלא גם ביטחון עצמי, הערכה עצמית, עבודה כקבוצה, הישגים טובים יותר בבית ספר. כאמא, אני יודעת שזה מתחיל כבר בילדות. המשחק ממלא תפקיד חשוב בהתפתחות התינוק, בדיוק כשם שהספורט יכול לסייע בגידול ילדים בריאים ומאוזנים. אני שמחה לסייע לחברת P&G ולמותג Pampers® במסגרת ההתחייבות לתמוך באמהות ובמשפחות ברחבי העולם" אמרה וולש.

טייסון גיי, ספורטאי אולימפי מארצות הברית, השתתף במסע הפרסום Get Started  של מותג Gillette. "נולדתי כשהספורט בדמי. כילד, הורי וסבתי טיפחו את הדחף שלי ולאחר מכן השתלבתי בתוכניות אימונים בבית הספר. הודות לתמיכה שלהם, זרעי ההשראה שקיבלתי כילד נבטו וסייעו לי להפוך לספורטאי שאני היום. אני מאמין שכל הילדים ראויים לאותה תמיכה שהעניקה לי התחלה נפלאה לחיים" אמר גיי.

רובי גרברז, ספורטאי אולימפי מבריטניה שזכה במדליית ארד, השתתף בהכרזה של P&G והעלה על נס את התפקיד שמילאו הגיבורים שלו, אשר העניקו לו התחלה טובה. "תמיכה בספורטאים צעירים היא חיונית. לכבוד הוא לי לסייע לחברת P&G לתמוך בילדים שמבקשים לחוות ספורט, משום שללא התמיכה של רוג'ר בלק, סטיב בקלי וקרן רון פיקרינג, לא הייתי עומד כאן היום עטור במדליית ארד" אמר גרברז.

מרק פריצ'רד סיכם כי "השקעה בספורטאים צעירים מאפשרת לנו לכבד את המחויבות שלנו לאמהות ולוועד האולימפי העולמי, באמצעות תמיכה במשפחות וסיוע בגידול הספורטאים של המחר".

מסע הפרסום Thank You Mom מתפרסם במגוון רחב של ערוצי מדיה ונקודות המכירה ברחבי העולם, במסגרת תוכנית עולמית לקמעונאים שנערכת מחודש אפריל ועד אוגוסט. מוצרי P&G עם מיתוג אולימפי מוצעים ביותר מארבע מיליון חנויות ברחבי העולם.

מלבד המחויבות של P&G לספורטאים צעירים, הפעילה החברה גם מספר תוכניות שנועדו לשמר מורשת (Legacy) חיובית וארוכת טווח לאחר לונדון 2012. תוכניות אלה כוללות הבטחה של מותגי P&G - Ariel®/Tide®, Flash® ו- Febreze®- לסייע ללונדון להיערך לאולימפיאדה (‘Games Ready’) באמצעות מסע הפרסום Capital Clean Up בבריטניה, שבמסגרתו הוקדשו יותר מ-5,000 שעות לניקיונות, מולאו יותר מ-1,000 שקיות בפסולת וניתן סיוע לגיוס והכשרה של יותר מ-8,000 מתנדבים שפעלו כ-'שגרירי העיר' (‘city ambassadors’); וכן הבטחה של P&G להותיר 'טביעת רגל נקייה' (‘clean footprint’) בתום האולימפיאדה, באמצעות תרומת התכולה של 'בית המשפחות' (Family Home) של P&G לארגוני צדקה מקומיים שמסייעים לאמהות ומשפחות.

רשימה מלאה של משאבים ומידע על מסע הפרסום Thank You Mom של P&G, ובכלל זה תמונות וסרטונים, אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.PGThankYouMomMediaCenter.com.

# # #

הערות לעורכים

אודות חברת Procter & Gamble

חברת P&G משפרת את חייהם של כ-4.6 מיליארד בני אדם ברחבי העולם בעזרת מותגיה. החברה מציעה את אחד המערכים האיתנים ביותר של מותגים אמינים, איכותיים ומובילים, ובכלל זה Pampers®, Tide®, Ariel®, Always®, Whisper®, Pantene®, Mach3®, Bounty®, Dawn®, Fairy®, Gain®, Charmin®, Downy®, Lenor®, Iams®, Crest®, Oral-B®, Duracell®, Olay®, Head & Shoulders®, Wella®, Gillette®, Braun®, Fusion®, Ace®, Febreze®, Ambi Pur®, SK-II® ו-Vicks. הקהילה של P&G פועלת בכ-75 מדינות ברחבי העולם. ידיעות עדכניות ופרטים נוספים על חברת P&G ומותגיה אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת http://www.pg.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50372126&lang=en

המקור: חברת Procter & Gamble

גלריית מולטימדיה חכמה

תצלום (Photo)

מרק פריצ'רד, מנהל עולמי לשיווק ובניית מותג בחברת P&G; טימו לומה, מנהל לטלוויזיה ושירותי שיווק בוועד האולימפי העולמי; והספורטאים שהשתתפו באולימפיאדת לונדון 2012 - קרי וולש וטייסון גיי מארצות הברית, פאולה רדקליף ורובי גרברז מבריטניה, הצטלמו על הבמה של אירוע Legacy שבו הוכרזה התחייבות של P&G בסכום של 25 מיליון דולרים לספורטאים צעירים, במהלך אולימפיאדת לונדון 2012, במרכז העיתונות של לונדון, ב-9 באוגוסט 2012, בלונדון, בריטניה (צילם סמיר חוסיין/Getty Images עבור P&G).

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
לשכת העיתונות המרכזית של P&G
טל. +44 020 3657 7734
דואר אלקטרוניPG2012.im@pg.com