הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
NIKE

חברת NIKE מכריזה על סדרה של חידושים להשגת ביצועים טובים יותר בקיץ תחרותי

ביוורטון, אורגון--(BUSINESS WIRE)-- חברת NIKE ((NYSE:NKE הכריזה היום על סדרה של חידושים מתקדמים לקיץ הקרוב, אשר מסייעים לשפר את הביצועים ולהפחית את המשקל במסלולי הריצה, מגרשי הכדורסל וזירות נוספות. המוצרים הרבים שנחשפו כוללים, בין השאר, את נעלי Nike Flyknit, תלבושת הכדורסל Nike Hyper Elite והדור הבא של נעלי NIKE Lunarlon.

22/2/2012 02:20
באירוע העולמי שנערך בניו יורק לרגל השקת החידושים של NIKE ניצבו לצידו של מרק פרקר, הנשיא והמנכ"ל של חברת Nike, קרל לואיס - אחד הספורטאים הידועים ביותר בהיסטוריה, במסלולי הריצה ובמגרשים, וכן ספורטאים ידועים נוספים ובהם דרון וויליאמס (מקבוצות New Jersey Nets ו-2008 USAB),  טמיקה קצ'ינגס (מקבוצת Indiana Fever וחברה בקבוצת USAB בשנים 2004 ו-2008), כרמליטה ג'טר (אלופת העולם הנוכחית בריצה למרחק של 100 מטרים והאישה המהירה ביותר בעולם כיום), וולטר דיקס (הזוכה במדליית כסף באליפות העולם), אנסטסיה קפצ'ינסקאיה (אצנית מרוסיה שזכתה במדליית ארד בריצה למרחק של 400 מטרים באליפות העולם לשנת 2011), סרגיי סובנקוב (ספורטאי מרוסיה, אליפות אירופה בריצת משוכות U23) ועבדי אבדירהמן (רץ מרתון מארצות הברית, שבע זכיות בתואר אלוף ארצות הברית).

"אנו מציגים היום טכנולוגיה שאנו מאמינים כי היא עשויה לחולל מפנה בביצועים הספורטיביים. אנו ב-Nike מחויבים מאז ומתמיד להציע את מיטב החידושים לספורטאים בכל הרמות, ואנו מפגינים זאת היום בעצמה רבה" אמר פרקר. "החלק העליון של נעלי Nike Flyknit מגדיר מחדש את התפיסה של נעלי הריצה: המשקל שלו נמוך והוא כמעט לא מורגש. הוא פועל כשכבה נוספת של עור על הרגל ומתוכנן בצורה מדויקת, כיחידה אחת ובשכבה אחת על מנת למנוע משקל מיותר, תוך שינוי דרמטי באופן שבו מתכננים ומייצרים מוצרי הנעלה".

בין המוצרים שהציגה Nike:

Nike Flyknit: נעלי Nike Flyknit מחוללות מהפכה בריצה ומייצגות חשיבה מחודשת, מהיסוד, על מבנה הנעליים, על סמך תובנות של ספורטאים ותוך יישום של טכנולוגיה פרטית. הסיבים והאריגים תוכננו בצורה מדויקת ובמידה הנדרשת על מנת להשיג חלק עליון קל כנוצה וכמעט בלתי מורגש. חלקי המבנה והתמיכה משולבים בחלק העליון של נעלי הריצה Nike Flyknit, והלשון שוקלת 34 גרמים בלבד. הנעל כולה שוקלת 160 גרמים בלבד (במידה 9), משקל נמוך ב-19 אחוזים בהשוואה לנעלי Nike Zoom Streak 3, אותן נעלו הזוכים במקומות הראשון, השני והשלישי בריצת מרתון לגברים שנערכה במסגרת אליפות העולם לשנת 2012.

החלק העליון של נעלי Nike Flyknit תוכנן גם להתאמה מדויקת, על מנת להעניק תחושה שהנעל היא שכבה נוספת של העור. חברת NIKE יצרה גם נעלי ריצה לשימוש יום-יומי, Nike Flyknit Trainer+,, אשר שוקלות 220 גרמים בלבד, על מנת שספורטאים בכל הרמות יוכלו ליהנות מהמשקל הנמוך וההתאמה המושלמת של נעלי Nike Flyknit.

Nike Pro TurboSpeed: חליפתNike Pro TurboSpeed  היא תלבושת הריצה הקלה והמהירה ביותר שייצרה חברת NIKE מאז ומעולם. על סמך נתונים ממנהרת רוח, היא מהירה ב-23 עשיריות השנייה, בריצה למרחק של 100 מטרים, מתלבושת הריצה הקודמת. פרויקט Swift של NIKE, אשר נערך ב-12 השנים האחרונות וכלל יותר מ-1,000 שעות של מבחנים במנהרת רוח, סייע לפתח ולשכלל את טכנולוגיית AeroSwift של Nike, על מנת לסייע לספורטאי על להגיע למהירות מרבית.

בטכנולוגיה יעשו שימוש, בין השאר, ספורטאים מהנבחרות של ארצות הברית, רוסיה, גרמניה וסין, בתחרוניות בינלאומיות. הטכנולוגיה תיחשף החל מחודש אפריל, בצבעים העולמיים, בתחרויות שבהן ישתתפו ספורטאים שחברת NIKE פרשה עליהם את חסותה, וכן בצבעים של Russia Track & Field Federation. התלבושת המלהיבה משלבת בין רכיבים של זהות לאומית לבין חידושים מדעיים. בקיץ תחרותי, תוך מתן דגש לקיימות, מיוצרת חליפתNike Pro TurboSpeed  מאריג פוליאסטר ממוחזר בשיעור של כ-82 אחוזים, שמקורו בכ-13 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים, בממוצע.

Nike Zoom Spikes: חברת NIKE מציגה את הנעליים הקלות במיוחד,  Nike Zoom Superfly R4  ו-Nike Zoom Victory Elite. הן משלבות בין התאמה מושלמת, הגנה וטכנולוגיית Flywire הדינמית של Nike, על מנת לסייע לתנועה הטבעית של הרגל ולספק תמיכה ויציבות. הנעליים המתקדמות מסייעות לספורטאים להתאמן לקראת השגת הביצועים הטובים ביותר שלהם, תוך מתן דגש למהירות.

תלבושת הכדורסל Nike Hyper Elite: מכנסי Nike Hyper Elite נחשפו בצבעי נבחרת הכדורסל של ארצות הברית, והם שוקלים 142 גרמים בלבד. אפודת הכדורסל האותנטית של Nike, האפודה הקלה ביותר שייצרה חברת Nike מאז ומעולם, מציגה מבנה נושם ועמיד בצד עיצוב Aerographics של Nike. האפודה לגברים מיוצרת מאריג פוליאסטר בשיעור של כ-96 אחוזים, שמקורו בבקבוקי פלסטיק ממוחזרים, בעוד שהמכנסיים מיוצרים מאריג פוליאסטר ממוחזר בשיעור של 100 אחוזים. עבור כל חליפה משתמשים בחברת Nike ב-22 בקבוקי פלסטיק ממוחזרים, עובדה שמשקפת את מחויבותה של NIKE לתכנון בר-קיימא וידידות לסביבה. את החליפה ילבשו בנבחרות כדורסל לאומיות ובהן הנבחרות של ארצות הברית, סין וברזיל, וכן קבוצות נוספות ששואפות לאיכות הגבוהה ביותר.

Nike Hyperdunk: סדרה של ארבע נעליים (ובהן נעלי ריצה, נעלי ספורט לגברים ונעלי ספורט לנשים), כחלק מאוסף Lunarlon של Nike. שילוב חדשני בין טכנולוגיית Flywire המתקדמת של NIKE לבין מערכת השיכוך המיוחדת לכדורסל Lunarlon של NIKE. הנעליים הקלות, התומכות, העמידות והנושמות תוכננו במיוחד כדי לתת מענה לדרישות של כדורסלני על ברחבי העולם.

ספוג Lunarlon של NIKE, שתוכנן מחדש, קל בשיעור של 30 אחוזים מספוג Phylon (הספוג הסטנדרטי שבו מקובל להשתמש בסוליות של נעלי ספורט), ותוכנן ברמות שונות של צפיפות - רמה גבוהה יותר במקומות שבהם נדרשת יציבות ורמה רכה יותר לספיגת זעזועים באזורים רגישים. החלקים העליונים של נעלי Nike Hyperdunk כוללים את הגרסה המתקדמת ביותר לטכנולוגיית Flywire של NIKE, תוך שימוש בסיבים חזקים במיוחד להשגת גמישות מרבית. הסיבים רפויים במנוחה ודינמיים בתנועה, על מנת להעניק לרגל יציבות מרבית בשעת הצורך.

הנעליים מאוסף Lunarlon ומוצרי הכדורסל של Nike יוצעו בחנויות החל מ-29 ביוני, בעוד שנעלי Nike Flyknit יוצעו החל מ-27 ביולי.

אודות חברת NIKE (About NIKE, Inc.)

חברת NIKE, שמשרדיה הראשיים שוכנים סמוך לביוורטון, אורגון, מובילה בעולם בעיצוב, שיווק והפצה של מוצרי הנעלה, הלבשה, ציוד ואביזרי ספורט מקוריים, למגוון רחב של פעילויות ספורט וכושר. על חברות הבת בבעלות מלאה של Nike נמנות חברת Converse, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי ספורט, מוצרי הלבשה ואביזרי ספורט; Cole Haan, אשר מעצבת, משווקת ומפיצה נעלי יוקרה, תיקים, אביזרים ומעילים; חברת Umbro מבריטניה, מותג כדורגל מוביל בעולם; וחברת Hurley International אשר מעצבת, משווקת ומפיצה מוצרי הנעלה, הלבשה ואביזרים לספורט אתגרי ואופנה צעירה. פרטים נוספים באתר האינטרנט שבכתובת www.nikeinc.com.

פרטים נוספים, ובכלל זה תכני מולטימדיה, אפשר למצוא בכתובת www.NikeInc.com.

גלריית תמונות/מולטימדיה אפשר למצוא בכתובת http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=50175486&lang=en.

המקור: חברת NIKE
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קשרי מדיה של Nike
212-367-4447