הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Taqua

חברת Taqua מרחיבה את פלטפורמת VoWiFi לרשתות UMTS

ספקית ליבת הרשת הוירטואלית ממנפת את ממשק החייגן והמסרים בטלפון החכם כדי לספק תקשורת חלקה בין סלולר ל-WiFi

25/6/2014 12:10
פסגת LTE העולמית 2014

אמסטרדם & ריצ'רדסון, טקסס (BUSINESS WIRE) חברת Taqua®, ספקית מובילה של רשת ליבה נייחת וניידת למערכות ויישומי IP, הודיעה היום בפסגת LTE העולמית באמסטרדם על הזמינות של שירות ה-Voice over WiFi) VoWiFi) ליבת מובייל וירטואלית לרשתות המבוססות על ה-UMTS.

 פתרון ליבת המובייל הוירטואלית VoWiFi של Taqua מאפשר לספקים להציע שירותי קול ושירותי הודעות על גבי רשתות WiFi, תוך שמירה על אותה חווית המשתמש, בין  אם השיחות והמסרים עוברים ברשת ה-WiFi או ברשת הסלולרית. הטלפון יבחר, בהתאם לעוצמת האות, ברשת WiFi או ברשת סלולרית כדי להעביר את השיחות והמסרים הנכנסים והיוצאים. כך יכולות הספקיות לנצל כל נקודת גישת WiFi קיימת, להפחית עומס ספקטרום סלולארי, ולהרחיב ולשפר את הכיסוי של הרשת. עם מינוף הצלחת שירות ה-CDMA של Taqua, שהושק על ידי Sprint בפברואר, השלימה Taqua את פיתוח פלטפורמת ה-UMTS VoWiFi החדשה שלה והחלה לבדוק את ביצועי שירות ה-UMTS החדש עם מפעילים סלולריים ומפעילי פס רחב.

 " מבחינת ספקיות מובייל וספקיות אינטרנט מתפתחות, יש לניצול המודל החלק WiFi-first עבור הודעות קול והודעות טקסט ניידים יתרונות משמעותיים", אמר ג'ון הודליי, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Taqua. "כל ספקי השירות צריכים לנצל את מלוא יתרונות ה-WiFi, כיוון שזו הרשת הגדולה ביותר בעולם. מבחינת עלות, זוהי גישה יעילה מאוד לספקים שתאפשר להם להילחם ב-OTTs ולשפר את הכיסוי שלהם לשירותי קול ולשירותי הודעות בכל מקום".

 שירות הודעות הקול והמסרים החלק 'WiFi-first'  של Taqua אינו דומה ליישומי OTT אחרים. השירות של Taqua מעביר שיחות סלולריות  ושיחות WiFi מממשק החייגן/המסרונים הקיים של הטלפון וממספר הטלפון הקיים. מרבית יישומי ה-OTT מצריכים הורדת ממשק נפרד, זהות מנוי נפרדת (לא מספר הטלפון הנייד של המשתמש) וכוללים התלבטויות מנוי רבות.

 לעומת זאת, הפתרון של חברת Taqua מאפשר שיחות סלולריות ושיחות ב-WiFi מתוך ממשק טלפון יחיד וממספר הטלפון הקיים של המנוי. הפתרון של Taqua עושה שימוש בחייגן הקיים של הטלפון, באנשי הקשר, היסטוריית השיחות והדואר הקולי, כמו גם במסרונים הקיימים, תוך שימוש באותה התראת הודעות לדואר נכנס ולדואר יוצא. המנויים כלל לא יבחינו בהבדל שבין השיחות שיוצעו ברשת ה-WiFi או ברשת הסלולרית. השירות של Taqua יעבוד באופן חלק גם עם לקוחות שרתי WiFi מבוססי-תקנים בטלפונים חכמים ובטאבלטים.

 העברה חלקה של הודעות קול ומסרים ב-WiFi היא רק אחד מסדרה של פתרונות זמינים בליבת הסלולר הוירטואלית של Taqua, אשר נועדו לפתור את אתגרי ההפעלה המשלבים בין רשתות  3G, 'תאים קטנים', WiFi, ורשתות 4G/LTE. יישומים אחרים כוללים מערכת SRVCC (Single Radio Voice Call Continuity).

 חברת Taqua תציג את השירות החדש, ה-VoWiFi, בביתן 52a  בפסגת LTE העולמית 2014 בתאריכים 23-25 ביוני.

 אודות Taqua® LLC

Taqua מאפשרת למשתמש נייח ונייד חווית משתמש עשירה וחלקה על ידי מעבר מרשתות מסורתיות לרשתות בארכיטקטורות ה-LTE וה-IMS. במשך למעלה מעשור, מאות ספקים קוויים, בכבלים ובסלולר עשו שימוש בליבת הדור הבא להתכנסות מובייל של Taqua, בחילוף, ב-IP peering, במערכות backhaul וביישומים משופרים כדי לספק פתרונות מבוססי IP המאפשרים מעבר  מרשתות מסורתיות ושירותים קיימים למנויים בכל הרשתות בפס רחב. מטה חברת  Taquaהוא בדאלאס, טקסס, והיא מחזיקה במתקני מחקר ופיתוח בבוסטון, מסצ'וסטס, טורונטו, קנדה, דאלאס, ובטקסס וכן במשרד אירופאי חדש שנפתח בעיר דרמשטט שבגרמניה. מידע נוסף ניתן למצוא באתר האינטרנט של החברה בכתובת www.taqua.com  או בטלפון +1.972.692.1800.

המקור: Taqua, LLC

לצפייה בהודעה בשפת המקור

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Ketchum
Patrick Foarde, +1 404-879-9254
Patrick.foarde@ketchum.com