הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
CT Fertility

סי.טי. פרטיליטי, ממרפאות הפריון המובילות בארה"ב, ממנה את אלון טבק אבירם כנציג שירות לקוחות בישראל

מינויו של נציג ישראלי, ביחד עם מינוים של נציגים מקומיים באנגליה וצרפת, הוא חלק ממספר צעדים שנועדו לשפר את התיאום והתמיכה לרבים מהלקוחות בעולם שנזקקים לשרותי פונדקאות, ולטפח הסדרי שיתוף פעולה עם ספקי שירותים משלימים בישראל.

4/8/2013 12:00
CT Fertility, מרפאת פריון מובילה בארה"ב, הודיעה היום על מינויו של אלון טבק אבירם, קליינט לשעבר של המרפאה ואב לשלושה ילדים שנולדו באמצעות פונדקאות, כנציג שירות לקוחות של הקליניקה בישראל. המרפאה שממוקמת ליד ניו-יורק, כבר סייעה מאז 1991 להביא לעולם יותר מ-5000 תינוקות, כולל עשרות שנולדו להורים בישראל (רובם בני זוג מאותו מין) דרך תהליך IVF ובעזרת פונדקאיות. מינויו של אלון, ביחד עם מינוים של נציגי שירות לקוחות באנגליה ובצרפת, הוא חלק ממספר צעדים שננקטים על ידי המרפאה על מנת לשפר את השירות המוענק ללקוחות בינלאומיים ואת הנגישות שלהם למרפאה בקונטיקט, לאחר שנים רבות של נסיון להבין ולהתגבר על האתגרים הלוגסיטיים, משפטיים ותרבותיים שניצבים בפני הורים מיועדים. לשם כך ד"ר דויל, מנהלה הרפואי של הקליניקה, נוסע רבות ברחבי העולם על מנת להכיר הורים מיועדים במדינות מושבם, ו-CT Fertility ממשיכה בפיתוח פורטוקולים מיוחדים ובפיתוחה של רשת בינלאומית של רופאים, מעבדות ואנשי תמיכה, כולם מהדרגה הראשונה. הנציגים המקומיים שמונו לאחרונה יעבדו לשפר את התיאום והתמיכה הנדרשים במהלך מסע הפונדקאות, יטפחו הסדרי שיתוף פעולה נוספים עם ארגונים שונים וספקים של שירותים משלימים, ויבצעו פעולות הדרכה להורים מיועדים.

אלון טבק אבירם (בתמונה מימין, עם בן זוגו אילן וביתם אלה), עורך דין במקצועו, הוא כיום שותף באחד ממשרדי עורכי הדין המובילים בישראל. אלון ובן זוגו, אילן, יצאו למסע למימוש חלום ההורות שלהם לפני כשבע שנים. הם בחרו בפונדקאות מכיוון שלא רצו לחלוק את ההורות עם אישה, ומשום שכבר בזמנו כל מוקדי האימוץ בעולם סירבו למעשה לקבל פניות מהורים גאים (ואף מיחידים). אלון ואילן נלהבו לשמוע על אפשרות הפונדקאות הבינלאומית, אך למרבה הצער מסעם החל בשני נסיונות כושלים בהודו. אף כאשר החליטו לפנות להליך פונדקאות יקר יותר בארצות הבית, מסעם היה מלא מהמורות. פונדקאית אחת שאיתה התכוונו להתקשר נאלצה לחזור בה מהסכמתה לשמש פונדקאית, כיוון שנישואיה הסתיימו, פונדקאית אחרת נעלמה במפתיע ופונדקאית שלישית לא הצליחה להכנס להריון.

למרבה המזל, בני הזוג טבק אבירם לא הרימו ידיים עקב נסיונם מול סוכנות הפונדקאות איתה עבדו, ושאבו עידוד מנחישותו של ד"ר דויל וצוותו להגשים להם את חלום ההורות (בארה"ב לצורך תהליך פונדקאות רבים בוחרים ליצור קשר עם סוכנות לאיתור הפונדקאית, בנפרד מעבודתם מול מרפאת פריון). כך, לאחר נסיון שני עם פונדקאית חדשה, ביוני 2011, הפכו בני הזוג להורים לביתם, אלה. מערכת היחסים המיוחדת שנוצרה בין בני הזוג לבין ד"ר דויל ומרפאתו, עודדו אותם להמשיך עם אותו "צוות מנצח" במסעם להביא לעולם אח או אחות לאלה. ואכן, באפריל 2013 שבה המשפחה המאושרת הביתה לישראל עם שני אחים לאלה, התאומים תומר ומתן. "אנחנו מרגישים כי נתברכנו במשפחת החלומות שלנו, והצלחנו גם, תוך כדי התהליך, ליצור חברויות שלא יסולאו פז" אמר אלון. "הנסיון שלנו לימד אותנו שלא רק מקצועיותו של הצוות הרפואי חשובה, אלא חשובה לא פחות היכולת של אותו צוות לספק עידוד ותמיכה אישית במהלך מסע שעלול להיות רווי מהמורות".

כעת, במסגרת תפקידו כנציג שירות לקוחות מקומי של CT Fertility, אלון מקווה למלא תפקיד מרכזי בהמשך קידום תהליכי הפריה ופונדקאות מוצלחים של הורים מיועדים אחרים, וזאת ללא כל עלויות נוספות  מצדם של לקוחות המרפאה.  "אנו מאמינים כי כמשאב מקומי, אלון יוכל לשפר את יכולתה של CT Fertility לספק תמיכה בעלת ערך להורים מיועדים מישראל" אומר ד"ר דויל. "אלון יהיה מקור נגיש של מידע אמין ושל ועצות ברורות, וישפר את החוויה של זוגות ויחידים לאורך כל שלבי מסע הפונדקאות".

תפקידו של אלון יכלול גם פנייה לאותם אנשים שעדיין שוקלים את נתיב הפונדקאות בארה"ב. הוא מתכוון להביא את נסיונו האישי כהוכחה לתשומת הלב המיוחדת ש CT Fertility מעניקה להורים המיועדים ולתהליך המורכב שהם עוברים, ולא רק לעוברים או לביציות שלהם. הוא יציג בפני הורים מיועדים מידע ברור ועדכני לגבי אפשרויות ההורות השונות שמציעה CT Fertility ויתמוך בהם בהליך קבלת ההחלטות ואף במהלך מסעם. בסיועם של אנשי מקצוע אחרים ואף הורים אחרים לילדים מפונדקאות, הוא יספק  גם מידע ותמיכה במסגרת דף מיוחד באתר האינטרנט של הקליניקה, קבוצת פייסבוק ייעודית, וקבוצות תמיכה מקומיות.

אלון יסייע במאמציה של הקליניקה להרחיב ולשפר את קשריה המקצועיים עם נותני שירותים משלימים בישראל, ולייעץ ולהפנות לקוחות מקומיים לשירותים כאלה כאשר הם נדרשים. שיתוף הפעולה הזה כבר מאפשר להורים המיועדים לבצע בישראל את חלק מהבדיקות המקדימות ואת עבודות המעקב, ובכך מפחית את הזמן שההורים המיודעים נדרשים לבלות מחוץ לביתם וכן את ההוצאות והמתח הכרוכים בנסיעה ושהות בארצות הברית. כמו כן, אלון, ביחד עם הקולגות שלו בקליניקה, ימלא תקפיד חשוב במתן ייעוץ ביחס לעבודה עם סוכנויות מובילות בארצות הברית ועם ועבודה עם מקורות אחרים בארצות הברית במטרה למצוא להורים המיועדים פונדקאית.  

קישורים רלוונטים נוספים: 

סי.טי. פרטיליטי מציגה: סרטוני ווידאו אישיים מטעם תורמות הביציות של המרפאה

איך בוחרים תורמת ביציות?


אודות CT Fertility

CT Fertility נוסדה על ידי ד"ר מייקל דויל, ומספקת שירותי פונדקאות ותרומת ביציות בינלאומיים ללקוחות (חד מיניים והטרוקסואליים) ביותר מ30 מדינות. מאז 1991, CT Fertility, הביאה לעולם יותר מ-5,000 תינוקות להורים ממדינות כגון, ישראל, אנגליה, צרפת, ספרד, גרמניה, שוויץ ושבדיה כאשר בחלקן פונדקאות ותרומות ביציות מוגבלות באופן משמעותי ובחלקן אף אסורות. הקליניקה הממוקמת בברידג'פורט קונקטיקט (ומשרדים נוספים בניו יורק), משיגה תוצאות יוצאות דופן, וזאת הודות לתיאום המלא שהיא עושה, תחת קורת גג אחת, של כל ההיבטים של ההליך הרפואי כולל, איתור ובחינה של תורמות זמינות ואיכותיות של ביציות וכן של פונדקאיות. השירותים שמציעה CT Fertility כוללים, בדיקות פוריות בסיסיות, טיפולי פוריות, IVF, ICSI, בחינה גנטית (המבוצעת לפני החזרת העוברים), הקפאת ביציות ובנק ביציות, ואימוץ עוברים. CT Fertility, מפעילה את אחת ממעבדות ה- IVF הוותיקות והמבוססות ביותר בארצות הברית, עם ציוד ופרוטוקולים העדכניים ביותר, וכן נגישות לטכנולוגיה הגנטית העדכנית ביותר. התמקצעותה של CT Fertility בטכנולוגיית  הקפאת הביציות (freezing technology vitrification) ופרוטוקולים נוספים, אפשרה ל CT Fertility להקים את אחד מבנקי תרומות הביציות המצליחים בעולם.

CT Fertility מתאימה את מסע ההורות לכל זוג מיועד, בכך שהיא מציעה מגוון רחב של אפשרויות טיפול ותרומות ביציות, בעודה לוקחת בחשבון את חזון המשפחה ארוך-הטווח שלכם, שיקולים אתיים, משפטיים וכלכליים, קשרים אישיים וסדר עדיפויות והעדפות ההתמודדות שלכם.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

לפרטים נוספים אנא פנו לאלון טבק אבירם, alon.tabak@ctfertility.com 054-4307077
למידע נוסף אודות השירותים של CT Fertility להורים ישראלים, אנא בקרו באתר החברה: -
http://www.ctfertility.com/international/israel