הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
unitedprint.com SE

חברת unitedprint.com SE מדווחת על תוצאות שיא למחצית הראשונה של השנה

החברה להדפסה באמצעות האינטרנט מדווחת על התוצאות הטובות ביותר בכל הזמנים ומחלקת בונוסים מיוחדים לעובדים

5/7/2011 05:00
דרזדן, גרמניה--(BUSINESS WIRE)-- חברת unitedprint.com SE להדפסה באמצעות האינטרנט, אשר מפעילה את אחד המותגים הידועים בעולם להדפסה באמצעות האינטרנט - print24 - ממשיכה בקצב הצמיחה המהיר ומדווחת על צמיחה דו ספרתית בצבר ההזמנות, במחזור וברווח.
לאחר שהשקיעה בשנה שעברה למעלה מעשרה מיליון אירו בטכנולוגיות הדפסה, מאחדת השנה החברה את פעילות הפוסט-דפוס כדי לספק איכות גבוהה עוד יותר, ולקצר את זמני האספקה עוד יותר.
בשישה החודשים הראשונים של שנת 2011 שמה החברה את הדגש על מיטוב הייצור ועל שיפור השירות ללקוחות. כתוצאה מכך התקצרו זמני האספקה ומספר התלונות ירד לפחות מאחוז אחד. 99.99 אחוזים מכל ההזמנות הגיעו ללקוח במועד האספקה המובטח או קודם לכן. כמו כן, בשנת 2011 ירד מחירם של כל המוצרים, כמעט, ובתחום האקספרס ירד המחיר בשיעור של עד 20 אחוזים. אין פלא, לפיכך, ששיעורי שביעות הרצון של הלקוחות כה גבוהים. לראיה - 97 אחוזים מכלל הלקוחות ציינו כי ימליצו על print24.
מתוך מחשבה על העתיד מונה יאן סטרדטמן למועצת המנהלים ובוצע ארגון מחדש בהנהלה. המנהל בן ה-41 היה אחראי כבר מאוקטובר 2010 על מחלקת הכספים של unitedprint.com SE. "למחצית השנייה של 2011 קבענו יעדים גבוהים במיוחד. נמשיך להוריד מחירים ולקצר עוד יותר את זמני האספקה. נתגבר גם את הצמיחה בחזית הבינלאומית. כעת, בקיץ, אנו מתחילים להפעיל את פורטל print24 בסלובניה, סלובקיה והונגריה. זאת במסגרת היעד להעסיק צוות של 1,000 עובדים ולהגיע למחזור של יותר ממאה מיליון אירו - כבר בעתיד הנראה לעין!"
אודות חברת unitedprint.com SE:
unitedprint.com SE היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום ההדפסה באמצעות האינטרנט. החברה מציעה ללקוחותיה, בין השאר, הדפסה באמצעות האינטרנט של עלונים, כרזות, גלויות, חוברות, כרטיסי ביקור, ניירות מכתבים ושאר פריטי דפוס, הכל תחת שם המותג print24, באיכות הגבוהה ביותר, בזמני אספקה קצרים ובמחירים נמוכים ביותר. למעלה מ-500 עובדים שוקדים מסביב לשעון, במפעלי ייצור בעלי שטח כולל של למעלה מ-10,000 מ"ר, תוך שימוש בטכנולוגיה המתקדמת ביותר. אנו פועלים ב-23 מדינות ברחבי העולם - אוסטריה, איטליה, אירלנד, ארצות הברית, בלגיה, ברזיל, בריטניה, גרמניה, דנמרק, הולנד, יוון, לוכסמבורג, נורבגיה, סין, פולין, פורטוגל, פינלנד, צ'כיה, צרפת, קנדה ושבדיה.
פרטים נוספים על המותג print24 ועל המוצרים והשירותים שהחברה מציעה אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.print24.com.
פניות טלפונית באנגלית או בגרמנית בלבד.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת unitedprint.com SE
מילנה ג'נקה
מנהלת תקשורת שיווקית
טלפון +49-351-27225407
פקס +49-351-65633500
milena.jenke@unitedprint.com
www.unitedprint.com
המקור: חברת unitedprint.com SE