הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Be-Bound

חברת Be-Bound מגייסת 4.5 מיליון דולר לחיבור "כולנו" לאינטרנט הסלולרי

8/9/2014 03:00
פריז וסן-פרנסיסקו—(BUSINESS WIRE)—שמונה חודשים לאחר השקתה המוצלחת בחנות האפליקציות של גוגל פליי,  Be-Bound® ממשיכה לגדול באמצעות אסטרטגיית שותפות מורחבת עם מפעילי רשתות סלולריות (MNO) ברחבי העולם.

טכנולוגיית Be-Bound® מאפשרת להתחבר ולהישאר מחוברים לאינטרנט על גבי כל רשת שהיא, לרבות רשתות ה-2G הנפוצות המציעות כיום רק יכולות טקסט. מפעילים אלה מתכננים להשתמש בטכנולוגייתBe-Bound®  כדי להרחיב ולהשלים את רשתות ה-3G, 4G ורשתות ה-WiFi הקיימות שלהם ובכך לאפשר למיליוני אנשים, שלולא הטכנולוגיה היו חסרי או מעוטי קישוריות, להתחבר לאינטרנט בעלות נמוכה.

ל- Be-Bound®, הדורשת רוחב פס קטן באופן ניכר (עד לפי 1000 פחות) מאפליקציות סמארטפון מסורתיות, יתרונות משמעותיים עבור המשתמש (על ידי הקטנת צריכת נתונים ועלויות) ועבור המפעילים המבקשים לייעל את תעבורת הרשת שלהם. גישה חדשה זו מנגישה את האינטרנט הסלולרי לארבעה מיליארד איש ברחבי העולם אשר להם גישה מקוטעת או חסרי גישה כלל לאינטרנט. אפשרות חדשה זו תואמת את התקציב המוגבל שמשתמשים חדשים אלה מסוגלים להשקיע כדי להתחבר לאינטרנט הסלולרי.

האסטרטגיה האגרסיבית של Be-Bound® תפסה את תשומת ליבם של משקיעים, דבר האפשר  לחברה להשלים בזמן שיא את גיוס הכספים המשמעותי הראשון שלה, סבב גיוס הון ראשון בסך 4.5 מיליון דולר. בין משקיעיBe-Bound®  החדשים ניתן למצוא את גונזאג דה בלנייר, יו"ר Supervisory Equistone France לשעבר ו- Barclays    Private Equity France וכן Corporate Investment Holding, אחת מקרנות ההשקעה הגדולות ביותר במפרץ ושותפתה של צרפת באזור.

"השקעה זו ממקמת אותנו היישר בלב מהפכת קישוריות האינטרנט הסלולרי החדשה, עם יתרון תחרותי ייחודי. השירות שלנו אינו מצריך השקעה בתשתיות. יתרה מכך, הוא מאפשר למפעילים להציע ללקוחותיהם הקיימים גישה מיידית לאינטרנט הסלולרי בכל מקום כמעט, ולייצר הכנסות נוספות", אמר אלברט זולמן, מייסד ומנכ"ל Be-Bound® .

אודות Be-Bound®

Be-Bound®, שנוסדה ב-2011 על ידי אלברט זולמן ויזיד שיר, מבוססת על רעיון פשוט: לאפשר למשתמשים בטלפונים חכמים גישה לאינטרנט הסלולרי בכל מקום בעולם, אפילו בארצות בהן כיסוי האינטרנט הסלולרי נמוך או חסר וכן באזורים בעלי כיסוי לקוי.

המקור: Be-Bound

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20140908005198/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Press contact in the US
Be-Bound
Michel Ktitareff, +1 415-260-0590
mktitareff@be-bound.com