הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SatADSL תשווק את שירות SES Broadband באפריקה שמדרום לסהרה

13/9/2012 12:00
לוכסמבורג --(BUSINESS WIRE)-- SES Broadband Services, חברה בת של SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG), הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברתSatADSL  להפצה של השירות שלה לפס רחב בלוויין, SES Broadband, באפריקה שמדרום לסהרה. השירות יסופק באמצעות הלווייןASTRA 4A  שמוצב בעמדת המסלול של 5 מעלות מזרח.

חברת SatADSL תחל לשווק את שירות SES Broadband החל מ-15 בספטמבר 2012, על מנת לספק לעסקים, בנקים, ארגונים לא ממשלתיים ומוסדות ממשלתיים גישה לאינטרנט באזורים מרוחקים של אפריקה שמדרום לסהרה, עבור יישומים קריטיים דוגמת עסקאות פיננסיות או העברה אמינה של נתונים.

חבילת האינטרנט בפס רחב כוללת שירות של Voice over IP (VoIP) ותציע קצב הורדה של עד 4Mbit/s. היצע השירותים של SatADSL יאפשר ללקוחות גם לנהל את השירות שלהם באמצעות מפעיל רשת וירטואלי (VNO - Virtual Network Operator).

"יותר ויותר מדינות באפריקה רואות בפס הרחב מפתח להצלחה כלכלית" אמר פטריק ביואר, מנהל SES Broadband Services. "למרות התוכניות הקיימות להגדלה של הקישורית בסיבים אופטיים ברחבי יבשת אפריקה, מוצאים עצמם 300 מיליון בני אדם במרחק של למעלה מ-50 קילומטרים מחיבור פס רחב בסיבים אופטיים או בכבלים. ל-400 מיליון בני אדם נוספים ביבשת אין כלל גישה לאינטרנט. באמצעות שימוש בטכנולוגיית לוויין אנו יכולים לחבר את מי שעדיין אינם מחוברים ולצמצם את הפער הדיגיטלי".

"שמחנו לחתום עם SES Broadband Services על ההסכם לשירותים חלוציים ואטרקטיביים לפס רחב באפריקה, ואנו גאים להציע שירותים מיוחדים ויכולות של מפעיל רשת וירטואלי במחירים תחרותיים ביותר" אמר תיירי אלטגס, מנכ"ל SatADSL. "אנו שמחים לסייע לחברות אפריקניות לבסס את פעילותן גם מחוץ לאזורים המאוכלסים בצפיפות וליצור פעילויות עסקיות חדשות באזורי ספר".

עקבו אחר העדכונים שלנו:

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com.

אודות חברת SatADSL www.satadsl.net

החברה ממוקמת בבריסל שבבלגיה ומציעה באפריקה גישה לאינטרנט בלוויין מאז שנת 2010. מאות חברות באפריקה משתמשות בשירות של SatADSL, ביותר מ-15 מדינות שונות באפריקה.

הייחוד של השירות החדש של SatADSL לתקשורת לוויינית באפריקה נובע מהשילוב בין שירות איכותי לבין עלות נמוכה של הציוד והמינוי. משתמשים ארגוניים שפועלים באזורים מרוחקים דורשים הבטחה של איכות שירות בהסכמי SLA ומחיר סביר. היצע השירותים שלSatADSL  מוכר באפריקה כייחודי ותחרותי, לשירות סניפים מרוחקים של חברות ולביצוע פעולות עסקיות קריטיות. 

SatADSL חוברת לשותפים מוסמכים באפריקה אשר מציעים שירות איכותי למשתמשי קצה מקצועיים, ממאלי ועד דרום אפריקה. רשת ההפצה של SatADSL מתרחבת מדי יום.

 

המקור: חברת SES Broadband Services
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com