הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Hytera

רשת ה-MPT הגדולה בעולם הופכת דיגיטלית בעזרת Hytera

25/11/2014 09:00
שנזן, סין—(BUSINESS WIRE)— חברת Hytera Communications , אחת החברות המובילות בעולם באספקת פתרונות תקשורת רדיו ניידים, זכתה בחוזה שדרוג רשת הטרנקינג (trunking) של הרדיו האנלוגי הקיים לרשת רדיו נייד דיגיטלית עבור Altech Fleetcall, מחלקה ב- (Altech Radio Holdings (ARH וחברה בקבוצת Altron TMT.

Altech Fleetcall היא החברה היחידה שבבעלותה רשת תקשורת טרנקינג רדיו לאומית בדרום אפריקה, שהיא ככל הנראה רשת ה-MPT1327 המבצעית הגדולה ביותר בעולם. עם מערכת הרדיו הנייד הדיגיטלית של Hytera, אחד הפתרונות המתקדמים ביותר בסטנדרט  ETSI Tier 3 טרנקינג, תזכה הרשת הארצית לשדרוג מקיף הכולל מהירות תעבורת נתונים גבוהה יותר, מעקב GPS, שיגור גמיש, ניטור רב רמות, קיבולת מנויים גדולה יותר ואיכות קול צלולה.

"בדקנו מספר אפשרויות לשדרוג הרשת האנלוגית המרכזית לרשת דיגיטלי כדי לספק ללקוחות הקיימים והפוטנציאליים שלנו את היתרונות העצומים של טכנולוגיית רדיו דיגיטלית", אמר ברט נאש, מנכ"ל Altech Radio Holdings.

"בחירתנו ב-Hytera התבססה על מוניטין המחקר והפיתוח של החברה, איכות מוצריה ומערכת היחסים ההדדית המועילה ממנה נהנו שתי החברות מאז שנת 2007", אמר ברט נאש.

נאש מסכים כי פוטנציאל שדרוג הרשתות בדרום אפריקה הולך וגדל, "במידה שהצטרפות המנויים תאפשר זאת עשויה הרשת לגדול ל-250 אתרים ארציים. אתרים אלה יתפרסו במספר שלבים ויהיו מתואמים עם האתר בו יש לחברה התועלת הרבה ביותר."

אודות Hytera

חברת Hytera, שנוסדה בשנת 1993 בשנזן, סין, הפכה עם הזמן לשחקנית מפתח בתעשיית ה-PMR (מכשירי קשר מקצועיים ניידים) ולבעלת בסיס לקוחות גדול המשתרע על פני מעל ל-80 מדינות ואזורים ברחבי העולם. חברת Hytera מאמינה בחדשנות ומשקיעה מדי שנה לא פחות מ-15% מסך הכנסותיה במחקר ופיתוח. חברת Hytera מעורבת מעורבות פעילה בפיתוח הסטנדרטים הבינלאומיים של PMR, והיא אחת ממספר מוגבל של יצרניות מכשירי קשר השולטת בשלושת הסטנדרטים הדיגיטליים של  הזרם מרכזי;  TETRA ,DMR  ו-PDT.

אודות  Altech Fleetcall

Altech Fleetcall הוא אחת משלוש יחידות עסקיות ב-Altech Radio Holdings, אחת מהחברות הפועלות בקבוצת TMT Altron. קבוצת TMT Altron היא בתורה חלק מקבוצת Altron והוקמה באמצעות מיזוג בין Altech ל-Bytes. Altron TMT היא הספקית הגדולה ביותר בבעלות פרטית לפתרון מכונס באפריקה, המציעה ללקוחותיה מוצרים בעלי ערך מוסף, שירותים מיוחדים, תמיכה ופתרונות באמצעות התכנסות של תקשורת, מולטימדיה ו- (IT (TMT .

המקור: Hytera Communications Corp., Ltd.

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hytera Communication Corp., Ltd.
Media Inquiry
Johnny Jian, +86 755 26972999
johnny.jian@hytera.com
Chloe Hong, +86 755 26972999
chloe.hong@hytera.com