הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת Damy Engineering חתמה על הסכם קיבולת עם SES לקישוריות אינטרנט במדינת בנין

SES Broadband Services, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת Damy Engineering לשימוש בקיבולת של 18 MHz בלוויין ASTRA 4A של SES, אשר מכסה את אפריקה שמדרום לסהרה

13/9/2012 12:00
לוקסמבורג - SES Broadband Services, חברה מסונפת בבעלות מלאה של מפעילת הלוויין ( SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG, הודיעה היום כי חתמה על הסכם עם חברת Damy Engineering לשימוש בקיבולת של 18 MHz בלוויין ASTRA 4A של SES, אשר מכסה את אפריקה שמדרום לסהרה. חברת Damy Engineering תתחיל להשתמש בקיבולת, וכן בפלטפורמה של SES Broadband Services, החל מאמצע ספטמבר 2012 לגישה לאינטרנט בבנין.

חברת Damy Engineering תמסחר ותתקין את הקיבולת של SES Broadband במחירים אטרקטיביים לאנשים פרטיים ולבתי ספר בבנין. ההיצע יכלול גם פלטפורמה ללמידה מקוונת ומסופי אינטרנט חופשיים במשרדי דואר ברחבי המדינה. לצורך ההשקה של שירותי הגישה לאינטרנט משתפת Damy Engineering פעולה גם עם La Poste du Benin ועם Nomotech, חברה בת של SFR, מפעילת הסלולר השנייה בגודלה בצרפת.

"למרות שהגישה לאינטרנט בפס רחב היא גורם חשוב להצלחה כלכלית וחינוך, הרי שהיא עדיין בגדר אתגר במדינות רבות באפריקה" אמר פטריק ביואר, מנהל בחברת SES Broadband Services. "אנו שמחים ש- Damy Engineeringבחרה להשתמש בפלטפורמה שלנו כדי לספק גישה לאינטרנט ולשפר את ההזדמנויות החינוכיות לאנשים פרטיים ובתי ספר בבנין. זו תרומה חשובה לגישור על הפערים הדיגיטליים והכלכליים באפריקה".

"כיצד אנו יכולים לבסס תרבות אינטרנט במדינה שחסרות בה תשתיות תקשורת, שכמעט ואין בה גישה לאינטרנט בתקשורת קווית (xDSL) ושמרבית הטריטוריה שלה כלל אינה מרושתת? במסגרת החיפוש אחר פתרונות שיאפשרו גישה שווה לפלטפורמה שלה החלה חברת Damy Engineering לגלות עניין בטכנולוגיות חלופיות לגישה לאינטרנט. חברת SES Broadband Services שמספקת שירותים ברמה עולמית הציעה פיתרון אטרקטיבי, מוכח וקל לפרישה" אמר צ'רלס-ג'ואל דג'יקפסה, מנהל כללי של Damy Engineering. 

בשירות Twitter: https://twitter.com/SES_Satellites

ברשת Facebook: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

באתר YouTube: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בבלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

אודות חברת SES

SES היא מפעילת לוויין מובילה בעולם, עם צי של 51 לוויינים הנעים במהירות שווה לזו של כדור הארץ (Geostationary satellites). החברה מספקת שירותים של תקשורת לוויינים לגופי שידור, ספקיות תוכן ואינטרנט, ספקיות רשת (רשתות סלולריות או קווים נייחים), חברות עסקיות וגורמי ממשל ברחבי העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של SES, אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (Paris:SESG)(LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממכסיקו, ושותפות אסטרטגית בחברת הסטרט-אפ O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שכתובתו www.ses.com

 

המקור: חברת SES Broadband Services

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מרכוס פייר
תקשורת שיווקית ויחסי ציבור
טל. +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com