הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
EMAS AMC

כלי השיט לבנייה המוביל של EMAS AMC, Lewek Constellation , קובע שיא חדש בתעשייה בעת ניסויים ימיים במפרץ מקסיקו

Lewek Constellation קובע שיא חדש בעת ניסויי הנחת צינורות, המתח שנרשם היה 632mT, זהו המתח הגבוה ביותר שאי פעם תועד בהיסטוריה של פעולת הנחת צינורות גלילה קשיחים

9/6/2015 11:20
סינגפור & יוסטון - EMAS AMC, החטיבה התת ימית של EMAS, קבלנית וספקית מובילה של פתרונות ימיים משולבים לתעשיית הנפט והגז (O&G), הודיעה היום כי כלי השיט המוביל שלה לבנייה תת ימית, Lewek Constellation, קבע שיא חדש בתעשייה בהנחת צינורות במפרץ מקסיקו בארה"ב ("GOM").

ה- Lewek Constellationקבע שיא חדש בהנחת צינורות ב-GOM בעומק 2,246 מטר בזמן ניסויי כלי השיט בים. כהכנה לביצוע שלושה פרויקטים תת ימייים של עוגני קרקע לחברת נובל אנרג'י, ביצע כלי השיט את ניסויי הנחת הצינור הסופי  ב-GOM בארה"ב ובעת פריסת הצינור באורך 3.2 קילומטר, בקוטר 16 אינץ', עובי דופן הצינור 28 מ"מ, עם השלמת הקצה השני של הצינור וסיום סוף הצינור (PLET), נרשם מתח של  632mT - המתח הגבוה ביותר שאי פעם תועד בהיסטוריה של פעולת הנחת גלילת צינור.

 "ההצלחה של הנחת צינור הבדיקה במתח עליון שובר שיאים זה במהלך ניסויי הנחת צינורות, הוא הישג משמעותי עבור EMAS וראשון מסוגו בתעשייה," אמר ליונל לי, יו"ר, EMAS AMC. "הדבר מעיד על הניסיון והמומחיות של הצוות שלנו בשילוב עם איכות כלי השיט החדש שלנו שנבנה על ידי חברת הבת של EMAS, קבוצת TRIYARDS בוייטנאם. אני מבקש להכיר בעבודה הקשה ובמסירות של צוותי הפרויקט המשולבים שלנו בהכנה לקראת אבן דרך חשובה זו."

"משמעות שיא זה עבור הלקוחות היא שאנו יכולים להציע פתרון הנחת צינור יעיל יותר בעומק קיצוני  לצינורות עד לקוטר של 16 אינץ' בהשוואה לשיטות מסורתיות כגון הנחת S או הנחת J, אפילו עם ציפוי בידוד עבה, ובכך לתת ללקוחותינו מבחר אפשרויות גדול יותר," אמר ג'ון מיינגן, סגן נשיא תפעול גלובלי.

אודות הקבוצה

www.emas.com

EMAS - קבוצת קבלנית מובילה בעולם המספקת בנייה ימית/תת ימית, הפקת ושירותי התערבות בבארות - היא מותג הפעילות של Ezra. עם משרדים בשש יבשות, היא מספקת את הפתרונות הטובים ביותר לתעשיית הנפט והגז (O&G) על ידי שילוב טביעת הרגל הגלובלית שלה  וכישורי ההנדסה המוכחים שלה עם היצע מגוון של נכסי פרמיום ושירותים שנועדו לענות באופן מלא על צרכי הלקוחות.

חטיבות הליבה של Ezra, הפועלות בתיאום, מסוגלות להוציא לפועל קשת רחבה של שירותי הנדסה מקרקעית ים עד לפני הים, בנייה, שירותים ימיים ושירותי ייצור בכל מקום בעולם.

EMAS AMC הויא ספקית שירות EPCIC גלובלית של פתרונות מקיפים תת ימיים ועד לפני המים לתעשיית הנפט והגז בים, במיוחד במגזר ה-SURF והנחת עוגני קרקע. שירותי עסקי הליבה כוללים התקנה תת ימית של כבלי umbilicals / כבלי חשמל, צינורות, כמו גם פלטפורמות, FPSO ומתקני מצוף.

EMAS Energy מספקת שירותי התערבות בבארות ושירותי קידוח, שניהם ביבשה וגם בים, ומציעה פתרונות משולבים באופן מלא המשלבים בין הנכסים הימיים שלה לבין ציוד ושירותי התערבות חדשניים.

EMAS Marine , חברת בת של  EMAS Offshore Limited, מנהלת ומפעילה צי צעיר ורב-תכליתי של כלי שיט מתקדמים לתמיכה בים, המציע מגוון שירותים ימיים המותאמים לצרכי הלקוח לאורך כל מחזור החיים של שדה קידוח.

EMAS Production , גם היא חברת בת של EMAS Offshore Limited, היא בעליהם והמפעילה של מתקני FPSO (הפקת ציפה, אחסון ופריקה), המציעה שירותים התומכים בצרכים שלאחר החיפושים של שדות קידוח ימיים, כגון ניהול המרת FPSO.

הודעות נוספות לעיתונות בעניין החברה ניתן לראות באתר www.emas.com

מקור: EMAS AMC

גלריית מדיה חכמה

צילום

Lewek Constellationקבעו שיא בעת ניסויי הנחת צינורות, המתח שנרשם היה 632mT, המתח הגבוה ביותר שאי פעם תועד בהיסטוריה בעת פעולת הנחת גלילת צינור. (צילום: Business Wire)


לצפייה בהודעה באינטרנט בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20150608005690/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
EMAS AMC
Mr Eugene Cheng, +65 6590 8088
Mr Alex Tan, +65 6512 8824
Ms Jeanne Righter, +1832 276 6166
ir@emas.com