הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
AdvanFort

רשות הימים של פנמה אישרה את הפעילות של AdvanFort כנגד פיראטים

12/2/2013 12:00
וושינגטון --(BUSINESS WIRE)-- חברת AdvanFort, מובילה עולמית באספקה של פתרונות מקיפים לאבטחה ימית לענף של הספנות המסחרית, זכתה בשבוע שעבר לאישור רשמי מטעם רשות הימים של פנמה (PMA - Panama Maritime Authority) לביצוע של פעילות כנגד פיראטים על גבי ספינות שנושאות את דגל פנמה.

"אנו ב- AdvanFortשמחים מאוד על שהמדינה המובילה במספר הספינות שנושאות את הדגל שלה הביעה אמון בחברה שלנו ואישרה למפעילים המיומנים שלנו להגן על הספינות שלה מפני מתקפות של פיראטים" אמר רב חובל וויליאם ה. ווטסון, נשיא AdvanFort. "אני מבקש להודות אישית לאלפונסו קסטילרו, המנהל הכללי של הימאות המסחרית בפנמה (Panama’s General Director of the Merchant Marine), על הטיפול המקצועי באישור שלנו".

במסגרת התהליך נסע מר ווטסון לפנמה ונפגש עם מר קסטילרו ועם גברת ניקסרי ארדילה מהמחלקה לאבטחת ספינות בים של רשות הימים של פנמה. האישור (מס. 106-26-DGMM), שנושא את התאריך 4 בפברואר 2013, נחתם לאחר מכן על ידי המנהל הכללי, בתום בדיקה מקיפה של הוועדה הטכנית והמחלקה המשפטית של רשות הימים של פנמה. הרפובליקה של פנמה היא רשמת הספינות הגדולה בעולם, ויותר מ-5,700 ספינות מפליגות תחת דגלה.

לאחרונה שמו ב- AdvanFort את הדגש על מחויבות מתמשכת לניהול איכות והחלו בתהליך הסמכה לקבלת תו תקן 9001 שלInternational Organization for Standardization  (ISO). כמו כן, השבוע החלו מספר קצינים לאבטחת ספינות של AdvanFort לעבור תוכנית אימונים ראשונה מסוגה כנגד פיראטים עבור תאגידים שפועלים בסביבה של ימאות מסחרית.

התוכנית מוצעת על ידי האקדמיה הארצית לאכיפת חוק בים (NMLEA - National Maritime Law Enforcement Academy and) בתמיכת המכון הימי לטכנולוגיה ולימודים לתואר בוגר (MITAGS - Maritime Institute of Technology and Graduate Studies). התוכנית של האקדמיה הארצית לאכיפת חוק בים היא צעד חשוב שיסייע לתת מענה לביקוש הבינלאומי הגובר לסטנדרטיזציה ומקצוענות של צוותי האבטחה כנגד פיראטים ברחבי העולם.

במסגרת תוכנית האימונים החדשה של NMLEA ו- MITAGS נלמדות שיטות הפעולה המומלצות שזוהו עד כה, ומושם דגש מיוחד על שילוב יעיל בין כוחות האבטחה לבין קברניטי הספינות ואנשי הצוות.

 רוברט מ. וולס, מנהל ההדרכה באקדמיה הארצית לאכיפת חוק בים, ציין את מעמדה המוביל של החברה בעולם של האבטחה הפרטית בים, והדגיש את העובדה שהחברה זכתה בשבוע שעבר באישור רשמי מרשות הימים של פנמה. "התוכנית נועדה לסייע לחברות דוגמת AdvanFort להשיג את רמת המקצוענות הגבוהה ביותר של קציני האבטחה ולשמור עליה".

פרטים נוספים אפשר למצוא במסמך שבכתובת http://www.advanfort.com/Maritime_Security.pdf

המקור: חברת AdvanFort
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת AdvanFort
נתייה פרקסם, יחסי ציבור
+1 703-657-0100
info@advanfort.com