הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת OmniAccess חתמה על הסכם קיבולת עם SES על מנת לספק תקשורת לוויין ליאכטות יוקרה במזרח התיכון

27/10/2013 10:00
 27/10/2013

לוקסמבורג –Business Wireחברת הלוויין SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה ש OmniAccess, ספקית מובילה של שירותי VSAT (תחנות לוויין זעירות) ומשלבת מערכות תקשורת בשוק יאכטות היוקרה הגדולות (Superyachts), חתמה על הסכם קיבולת חדש בתחום התדרים Ku על גבי לוויין ה SES' NSS–12, במטרה לספק אינטרנט מהיר ליאכטות יוקרה באזור הים התיכון, הים השחור, הים הכספי והים הערבי.

 

חברת OmniAccess תשתמש בקיבולת הלוויין הנמצא באזימוט 57 מעלות מזרח כדי לשמור על לקוחותיה מחוברים בכל זמן נתון לשירותי הנתונים, VOIP, ושיחות הועידה בוידאו אותם היא מציעה.

 

"תעשיית הסופר-יאכטות ממשיכה לשגשג, ואנו נלהבים מכך שחברת OmniAccess בחרה ב SES כדי לספק את קיבולת הלוויין הנדרשת לסיפוק העלייה בביקוש לשירותי פס רחב בימות העולם," אמר סימון גאטי סאונט, סמנכ"ל שירותי ניידות ונתונים ב SES. "הכיסוי המקיף שמשיג לוויין ה NSS-12 מעל המפרץ הפרסי, הים התיכון והים הערבי הוא אידיאלי משום שהוא מאפשר ל OmniAccess לספק תקשורת פס רחב אמינה ללקוחותיהם על סיפוני הסופר-יאכטות.

 

"כמפעילת לוויין גלובלית, חברת SES מסוגלת להציע אמינות גבוהה ביותר וגמישות, המאפשרים לנו להמשיך לספק ללקוחות חיבור מהיר לרשת גם כאשר הם שטים בין יבשות ולארצות רחוקות," אמר ברטרנד הרטמן, מנכ"ל OmniAccess. "יכולתה של SES  להציע פתרונות מותאמים במיוחד לצרכינו העסקיים היא חשובה במיוחד בתעשייה כשלנו המשתנה חדשות לבקרים."

 

עקבו אחרינו:

 

טוויטר: https://twitter.com/SES_Satellites


פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany




ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה: http://www.ses.com/4245221/library

 

 

אודות OmniAccess

משרדיה הראשיים של חברת OmniAccess שוכנים ב"בירת היאכטות בים התיכון", פאלמה דה מאיורקה, והיא מציעה מגוון שירותים אשר בחזית הטכנולוגית של תקשורת המידע, חיבור לאינטרנט ומוצרים אחרים המשמשים את חלק מהיאכטות המרשימות ביותר בעולם. OmniAccess היא חברה בבעלות פרטית המפעילה רשת VSAT גלובלית מתקדמת על גבי 18 קרני-לוויין מ 5 תחנות קרקע. שירותי OmniAccess כוללים את שירות ה VSAT BroadBEAM® לחיבור מהיר לאינטרנט בים, רשתות התקשורת הימית המשולבות PLEXUS®, שירותי תחנות קרקע, ניהול פרויקטים וייעוץ.    www.omniaccess.com

 

אודות SES


SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 54 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.


בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.


לחברת SES (Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com                                                                     


 

 

 המקור: SES
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
SES Communications
Markus Payer
Tel: +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com

או

OmniAccess
Carlos Carbajal
Tel: +34971221979
carlos@omniaccess.com