הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של

החברות Recurrent Energy ו-Greensol חתמו על הסכם לפיתוח משותף של פרויקטים בתחום האנרגיה הסולארית בישראל - על גגות ועל קרקע

סן פרנסיסקו --(BUSINESS WIRE)-- חברת Recurrent Energy, יצרנית כוח עצמאית ומפתחת מובילה של פרויקטים לאנרגיה סולארית, הכריזה היום על הסכם לפיתוח משותף עם חברת Greensol Alternative Energy, מפתחת ישראלית של מערכות לאנרגיה סולארית - למימון, הקמה והפעלה של תחנות כוח סולאריות פוטו-וולטאיות (PV) מבוזרות, על גגות ועל קרקע.

15/7/2010 04:00
עם המומחיות של Greensol בפיתוח מקומי בישראל, ועם הניסיון העולמי של Recurrent Energy במימון ותכנון של תחנות כוח פוטו-וולטאיות מבוזרות - ובכלל זה פרויקטים דוגמת 4.8 MW בברצלונה ובמדריד שבספרד (4.8 MW in Barcelona and Madrid); 60 MW בצפון קליפורניה שבארה"ב (60 MW in Northern California); ו-177 MW באונטריו שבקנדה (177 MW in Ontario) - יוכלו בעלים של קרקעות מסחריות או תעשייתיות בישראל להחכיר שטחים בלתי מנוצלים על גגות או על קרקע כאתרים למערכות של אנרגיה סולארית.
"ההסכם לפיתוח משותף עם Greensol מציין את החדירה של Recurrent Energy לשוק הישראלי של האנרגיה הסולארית, אשר צומח במהירות" אמר קארל נייט, מנהל לפיתוח בינלאומי בחברת Recurrent Energy. "עם המשאבים הסולאריים האטרקטיביים והיתרונות הרבים של התוכניות הסולאריות באירופה, הפוטנציאל של הפרויקטים בישראל גבוה".
במסגרת ההסכם תקדם Greensol הזדמנויות לפיתוח פרוייקטים של אנרגיה סולארית על גגות ועל קרקעות, בקיבוצים, במושבים ובעריםראל. Recurrent Energy תממן ותפעיל את המערכות לאנרגיה סולארית שיהיו בבעלותה לאחר שייחתמו ההסכמים. תמורת החשמל שיופק ממקורות מתחדשים באמצעות תחנות הכוח המבוזרות ויוזן לרשת החשמל המקומית, תקבל Recurrent Energy תשלום לפי התעריף שנקבע ובהתאם למדיניות הישראלית לאנרגיה מתחדשת. החברות Recurrent Energy ו- Greensol מחויבות לשתף פעולה ב-50 ה - MW הראשונים של הפרויקטים המשותפים במשך שלוש שנים. לפי שעה לא פורסמו פרטים על ספקיות ציוד, אתרים מסוימים, תנאים כספיים והשלכות כלכליות.
"הניסיון שצברו אנשי Recurrent Energy בפרויקטים של תחנות כוח מבוזרות על גגות ועל פני הקרקע משפר את היכולת שלנו לפתח פרויקטים במסגרת התעריף הסולארי בסדר גודל בינוני בישראל" אמר שלמה אריאל, מנכ"ל Greensol. "ההסכם לפיתוח משותף יאיץ את מימוש הפרויקטים המתוכננים".
אודות Greensol
חברת Greensol היא מפתחת עצמאית של פרויקטים סולאריים בישראל. החברה הוקמה בשנת 2009 על מנת לפתח ולהפעיל תחנות כוח פוטו-וולטאיות במחיר סביר ובצורה ידידותית לסביבה, ומשרדיה שוכנים בבני ברק, סמוך לתל אביב. מידע נוסף על Greensol אפשר למצוא בכתובת www.greensol.co.il.
אודות Recurrent Energy
חברת Recurrent Energy היא יצרנית כוח עצמאית ומפתחת מובילה של פרויקטים מבוזרים לאנרגיה סולארית עבור תחנות כוח וצרכני אנרגיה גדולים. Recurrent Energy, שמשרדיה שוכנים בסן פרנסיסקו, מסייעת לעמוד בביקוש הגובר לאנרגיה באמצעות מערך עולמי של תחנות כוח נקיות במיקומים הנדרשים ביותר. החברה שוקדת על פיתוח פרויקטים סולאריים מבוזרים בהיקף כולל של למעלה מ-1.3 GW (גיגה וואט) בצפון אמריקה ובאירופה. מידע נוסף על Recurrent Energy ועל אנרגיה סולארית מבוזרת אפשר למצוא בכתובת www.recurrentenergy.com.
המקור: Recurrent Energy
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Bite Communications בשם Recurrent Energy
קייט פאוארס, 970-846-3857
Cate.Powers@bitecommunications.com