הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Quintiles

קווינטיילס תורמת קוד פתוח ל- ResearchKit

הקוד, הזמין ב-GitHub, מביא למחקר כלים חדשים

10/11/2015 12:30
פארק משולש המחקר, צפון קרוליינה—(BUSINESS WIRE)—קווינטיילס (Quintiles), החברה הגדולה בעולם לשירותי ביופרמה, הודיעה על תרומתה לשיפור ה- ResearchKit שתוכנן על ידי אפל במטרה להקל על חוקרים לאסוף נתונים לעיתים קרובות יותר ובדיוק רב יותר ממשתתפי מחקר הנעזרים ביישומי אייפון.

ResearchKit מאפשר למשתתפים להשלים בקלות משימות או למלא שאלונים ישירות ביישומון ומאפשר דרך קלה להציג בפני משתתפים תהליך הסכמה מיודע ואינטראקטיבי. קווינטיילס תרמה תוספת שיפור ל- ResearchKitכדי לספק למפתחים תוספות שייתמכו ביכולות נוספות שבתורן יאפשרו ליצור חוויות יישומים מתוחכמות יותר. בכוונת קווינטיילס להשתמש בתוספות אלה לפיתוח כלי למעורבות חולים ביישומים מבוססי  ResearchKit.

כחברה המדורגת ראשונה במחקר שלב-מאוחר, מומחי הטכנולוגיה והדיגיטל הרפואיים של קווינטילס משלבים באופן פעיל ומקדמים ביתר שאת את פלטפורמת  ResearchKit ככלי למחקרי לקוחות החברה למטרת יצירת חווית מטפל-חולה משופרת.

"לקווינטיילס הבנה עמוקה של התנהגות החולה, לאחר שערכה מעל ל-400 תוכניות ישירות-לחולה מאז 2008," אמר נשיא קווינטיילס לטכנולוגיה ומוצרים, ריצ'רד תומס. "יישמנו עקרונות אלה בפיתוח שלנו לשיפור ה-ResearchKi."

"אנו מאמינים שתרומת שיפורים אלה מטעם קווינטיילס היא בבחינת התקדמות משמעותית בתעשיית המחקר הקליני," הוסיף תומס. "התוספות לא רק ישפרו את היישומים שקוווינטיילס מפתחת לשימושה שלה, אלא יכולים גם לשפר את כל היישומים שפותחו על בסיס ResearchKit. העבודה עם מסגרת ה- ResearchKit מעניקה לנו הבנה עמוקה של יכולותיה וכיצד יש לנצל אותן באופן מיטבי ביישומים שאנחנו מפתחים עבור לקוחות המחקר הקליני שלנו."

למידע נוסף אודות תרומת קווינטיילס ל- ResearchKitבקרו באתר החברה:

http://www.quintiles.com/researchapps.

אודות קווינטיילס

חברת קווינטיילס(NYSE: Q)  מסייעת לתעשיית הביופרמה ולחברות אחרות בתחום הבריאות לשפר את הסתברות ההצלחה שלהן על ידי חיבור תובנות מהמומחיות המדעית העמוקה, המומחיות  הטיפולית והמומחיות האנאליטית שלנו לקבלת תוצאות טובות יותר. מייעוץ ועד לפעילות, קווינטיילס היא הספקית הגדולה בעולם לפיתוח מוצר ושירותי בריאות משולבים, הכוללים פתרונות מסחריים ולצורכי מעקב רפואי. קווינטיילס, הפועלת בכ-100 מדינות, חברה בפורצ'ון 500 ונבחרה לרשימת "החברות הנערצות ביותר בעולם" של פורצ'ון. לפרטים נוספים בקרו באתר החברה www.quintiles.com.

לחצו כאן כדי להרשם לעדכונים לנייד מקווינטיילס.

מקור:   Quintiles

גלריית מדיה חכמה

לסרטון וידאו: ריצ'רד תומס, נשיא, טכנולוגיה ומוצרים, קווינטיילס, מדבר על תרומת קווינטיילס ל-ResearchKit.

לוגו של קווינטיילס

להודעה המקורית: http://www.businesswire.com/news/home/20151109000000/en

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קווינטיילס
Phil Bridges - תקשורת
Office: + 1-919-998-1653
Mobile: + 1-919-457-6347
phil.bridges@quintiles.com
או
Todd Kasper - קשרי משקיעים
+ 1-919-998-2590
InvestorRelations@quintiles.com