הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Lincor

לינקור משדרגת את טכנולוגיית שיתוף המטופל ומשיקה תיק מוצרים חדש

פתרונות חדשים המשפרים תוצאות ושביעות רצון ומפחיתים אשפוזים חוזרים

10/12/2013 10:00
קורק, אירלנדBUSINESS WIREחברת לינקור (Lincor Solutions) הודיעה היום על השקת תיק מוצרים חדש התומך בטכנולוגיית שיתוף המטופל של החברה, הנמצאת בחזית התעשייה, המיועדת לבתי חולים ומערכות בריאות. תיק מוצרי LINC של לינקור, הפועל על טכנולוגיית הדור הבא ומספק גישה למערכות קליניות, ניהוליות ובידור באמצעות פלטפורמה אחת, מציע שלל פתרונות קלים ליישום המשפרים את שביעות רצון המטופל, משפרים תוצאות קליניות, מפחיתים אשפוזים חוזרים מיותרים ועוזרים בשילוב הגיליון הרפואי האלקטרוני (EHR).

 

התמקדות בינלאומית גוברת בשביעות רצון המטופל, מספר האשפוזים החוזרים ושימוש מיטבי ביתרונות הגיליון הרפואי האלקטרוני (EHR) הביאו את שיתוף המטופל אל ראש סדר היום של בתי החולים.

 

"לינקור מחוייבת להעצמת המטופל על ידי מתן כלים וטכנולוגיה להשתתפות מיודעת בטיפולו הרפואי. בהינתן ההתמקדות בשביעות רצון המטופל, הנתמכת במדינות רבות בתמריצים או קנסות כלכליים, אנו מבינים כי עבור בתי החולים מונח רבות על כף המאזניים", אמר מנכ"ל לינקור, ריצ'רד קוק.

 

"מוצרינו החדשים מספקים מגוון פתרונות ידידותיים למשתמש אותם ניתן להתאים אישית, או באופן משולב, על מנת לעמוד באתגרי בתי החולים כגון מידת שביעות רצון החולים, אשפוזים חוזרים ושימוש יעיל בטכנולוגיה".

 

תיק המוצרים של LINC מורכב מארבעה מוצרים נפרדים:

 

•      PatientLINC מספק גישה למערכת כלים בהם מידע קליני אינטראקטיבי, שירותי תקשורת ותוכן בידורי באמצעות מסך מגע לצד מיטתו של המטופל. באופן זה מסוגל הצוות הרפואי לחלוק עם המטופל את הגיליון הרפואי שלו, סריקות ותוצאות בדיקות וכן להמליץ על מידע טיפולי שיעזור לו בהבנת המשך הטיפול הביתי קודם השחרור מבית החולים, ובכך להפחית מקרי אשפוז חוזר מיותרים. כלים לעריכת סקרי שביעות רצון בקרב המטופלים מאפשרים לבתי החולים לאמוד את מידת שביעות רצון המטופל בזמן אמת . PatientLINC אף מספק גישה לאתר המיועד לחולים והמאפשר לצוות לסייע למטופלים בהרשמה, כניסה והבנת השימוש בכלי האתר. כל זאת על מנת להגביר את הסיכויים שהמטופלים ייעזרו באתר זה גם לאחר שחרורם מבית החולים. כמו כן, החולים נהנים מתפריט אפשרויות בידור באמצעות PatientLINC  הכולל טלוויזיה, VOD, משחקים וספרי שמע לצד גלישת אינטרנט, דוא"ל ואפשרויות שיחות וידאו או שיחות רגילות.

 

 ClinicalLINC •     מספק גישה מאובטחת למערכות מידע רפואי באמצעות טרמינל המורכב על הקיר סמוך למיטת החולה. ClinicalLINC, שהינו שלוחה של PatientLINC, יוצר נקודת גישה EMR נוספת ומגביר את יעילות עבודת הצוות הרפואי מבלי להשפיע על שימושי המטופל. ClinicalLINC מאפשר לצוות הרפואי לבחון את הגיליון הרפואי של המטופל, הסריקות ותוצאות המעבדה ולשתף את המופיע על מסכם על מסך המוניטור של PatientLINC על מנת לערב את המטופל בטיפולו הרפואי. בעזרת טכנולוגיית תיוג אלקטרוני באמצעות גלי רדיו (RFID) מספקת ClinicalLINC גישה מיידית ומאובטחת למערכות רפואיות באמצעות מגע של כרטיס זיהוי, ובכך חוסכת זמן ומאמץ ותומכת באימוץ בגליון הרפואי האלקטרוני (EHR) בבית החולים.

 

•       MediaLINCהופך את את הטלוויזיה שלצד מיטת החולה ל"מכשיר חכם" המאפשר לימוד רפואי אינטראקטיבי של המטופל, גישה למידע של בית החולים ולתוכן בידורי. הטכנולוגיה מאפשרת לבתי החולים למנף השקעה שכבר נעשתה בטלוויזיות מסך שטוח ולשמור על המטופלים מעורבים בטיפול הרפואי ובחיים שמחוץ לבית החולים. כאשר המטופלים אינם צורכים תוכן בידורי הם יכולים לצפות בתכני וידאו חינוכיים רפואיים מותאמים, קבצי שמע ומסמכים על מנת ללמוד באופן מוצלח יותר על טיפולם הרפואי.

 

•      MobileLINC מספק גישה למידע רפואי, חומרים חינוכיים רפואיים ותוכן בידורי באמצעות מכשיר המובייל האישי של המטופל. מרגע שהתחבר אל רשת בית החולים,  MobileLINC מנווטת את המטופל באופן אוטומטי אל אתר הבית המספק גישה מאובטחת למגוון שירותים אינטראקטיביים מבלי להזדקק להורדת תוכנה או אפליקציה. המטופלים נעזרים בטלפון החכם או במכשיר הטאבלט שלהם ונהנים מתוכן בידורי, מעיינים בחומרים רפואיים חינוכיים או סקרי שביעות רצון, ולומדים להכיר את פורטל המטופלים של בית החולים.

 

שידרוגי טכנולוגיית LINC

 

תיק מוצרי LINC מבוסס על הטכנולוגיה של חברת LINC הנמצאת בחזית התעשייה, הנמצאת בשימוש ביותר מ-120 בתי חולים ברחבי העולם. באמצעות השקת תיק המוצרים של LINC הציגה חברת Lincor מראה ועיצוב מחודש לתוכנת שיתוף החולה שלה.

 

שדרוג התוכנה, שפותחה בידי צוות המומחים של Lincor הכולל מנהלים, מעצבים ומהנדסים עובדי חברת אפל לשעבר, משלב פונקציונאליות ממשק משתמש מהסוג לו הצרכנים כיום מצפים בעת שימוש בטכנולוגיית מסך מגע, ביניהם אפשרות רב-מגע, ומחוות מגע כגון גלילת מסך וזום. מסך דף בית חדש, מרובה חלונות משובצות, מדריך מטופלים אל הפעילות אותה הם מחפשים, כולל חינוך המטופל ומידע רפואי, תוכן בידורי, תקשורת, הגדרות אישיות, כלים ומידע על בית החולים. בנוסף, שדרוג משמעותי לטכנולוגיית הדפדפן מאפשרת לתיק מוצרי LINC לעבוד עם אפליקציות רשת המבוססות על שפות התכנות החדשות ביותר, ביניהן HTML5 ו-Javascript .

 

"הצרכנים של היום מורגלים בטכנולוגיית מסך מגע מתוחכמת ובעלת מהירות תגובה מהירה", אמר מייסד Lincor וסמנכ"ל המוצרים, אנדה מרפי. "בייחוד במוצרי ה- PatientLINC וה- MobileLINC שלנו, אנו מבקשים לוודא שהמטופלים יחוו את אותה מהירות התגובה אליה הם רגילים ממכשירי הטלפון החכם שלהם".

 

למידע נוסף אודות Lincor ותיק מוצרי LINC, ראו www.lincor.com.

 

אודות חברת LINCOR

 

חברת לינקור (Lincor Solutions) היא מובילה עולמית בתחום טכנולוגיית שיתוף החולה. באמצעות הטכנולוגיה העדכנית שלה, משנה לינקור את חוויית החולה המאושפז על ידי הבאת טכנולוגיית חינוך רפואי אינטראקטיבי, תקשורת ובידור היישר אל מיטתו. העצמת חולים עוזרת לבתי החולים להשיג מעורבות חולה טובה יותר, שביעות רצון גדולה יותר ותוצאות טיפול רפואי טובות יותר.

 

 המקור:  Lincor Solutions
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Lincor Solutions
Andy Ellwood
+353 1 489 3696

andy.ellwood@lincor.com