הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

חברת דאי טלקום מכריזה עלRoadstar 3.5G - מכשיר טלפון מתקדם לרכב מדור 3.5

תערוכת CeBIT 2012

6/3/2012 01:30
תל אביב, ישראל --(BUSINESS WIRE)-- חברת דאי טלקום, ספקית מובילה של ציוד סלולר לרכב ושירותים, הכריזה היום על Roadstar 3.5G - מכשיר טלפון לרכב מדור 3.5. מכשיר הטלפון החדש והמהפכני לרכב, אשר מבוסס על מודול הסלולר Telit HE863, מציב שיאים חדשים של קישוריות ברכב, וסולל את הדרך לדור חדש של יישומים סלולריים לרכב, ובכלל זה איתור אוטומטי של מיקום הרכב, ניווט GPS, קישוריות עם מסופי טלמטיקה ועוד. מכשיר Roadstar 3.5G יושק בתערוכת CEBIT אשר נערכת בהאנובר שבגרמניה בין התאריכים 6-10 במרס 2012.

עם מכשיר Roadstar 3.5G יוכלו המשתמשים ליהנות מתקשורת קולית דו-כיוונית מלאה, ממענה כולל לצרכים העסקיים והאישיים ומביצועים גבוהים. המכשיר החדש מבוסס על טכנולוגיה מתקדמת והוא משלב בין טכנולוגיית  High Speed Packet Access(HSPA) מדור 3.5 לבין ביצועי שידור וקליטה ברמה הגבוהה ביותר ברשתות בתדר 900/2100, 850/2100 ו- 850/1900מה"ץ.

המכשיר החדשני, שכבר עבר מבחנים מפרכים, מצויד במעבד רב עוצמה לאותות דיגיטליים (DSP) לביצועי קול הטובים מסוגם, ובשבב GPS מוטבע מהסוג המתקדם ביותר ליישומים של ניווט וניהול ציים. הניווט כולל הנחיות קוליות וחזותיות, פנייה אחר פנייה, כולל עדכוני תעבורה בזמן אמת.

הודות לאיתור אוטומטי של מיקום הרכב מעניק מכשיר Roadstar 3.5G למנהלים של ציי רכב תמונה מלאה ודוחות מעקב על המיקום הנוכחי של הרכב ומיקומו בעבר. יכולת של geofencing מסייעת להגביל את העובדים למקומות פיזיים מסוימים באמצעות מעקב אחר המיקום בטכנולוגיית GPS.

לצג של מכשיר Roadstar 3.5G אבחנה גבוהה, תצוגה בגופנים גדולים שמקילה על הקריאה, תאורה אחורית והגדרות ניגודיות למצבי יום/לילה. לוח מקשים גדול וגישה ליישומי GPS בלחיצה בודדת מקילים מאוד על השימוש במכשיר Roadstar 3.5G, אפילו בזמן הנסיעה.

"אנו בחברת דאי טלקום מחויבים לספק את מכשירי הטלפון המתקדמים ביותר לרכב במחיר נגיש, תוך מינוף הידע שלנו בפיתוח של ציוד סלולר ושירותים איכותיים, יעילים וחסכוניים" אמר יוסי לובטון, מנכ"ל דאי טלקום. "מכשיר הטלפון החדש מייצג אבן דרך חשובה הן לחברת דאי טלקום והן לענף של התקשורת ברכב".

מכשיר Roadstar 3.5G מסייע לחסוך בהוצאות על שיחות טלפון באמצעות תפקוד FDN (Fixed Dialing Numbers) שמאפשר לערוך שיחות יוצאות רק לרשימה קבועה של מספרים. יכולות נוספות כוללות סנכרון של ספר טלפונים בתקשורת אלחוטית מול אנשי הקשר של המשתמש ב-Google, ואפשרות לבחור שפה מבין השפות הבאות: אנגלית, גרמנית, צרפתית, הולנדית, ספרדית ורוסית.

אודות חברת דאי טלקום

חברת דאי טלקום, , ספקית מובילה של ציוד סלולר ושירותים שהוקמה בשנת 2000, מציעה פתרונות מוכנים לענף הסלולר. על הלקוחות של החברה נמנות מפעילות של תקשורת ניידת, מפעילות של רשתות סלולר וירטואליות (חברות MVNO), ומפיצות של מכשירי סלולר ופתרונות ברחבי העולם. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.daitelecom.co.il.

המקור: חברת דאי טלקום
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת דאי טלקום
יוסי לובטון, מנכ"ל
+972 3 7914064
yossil@dai.co.il