הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

SES מגיעה ל-291 מיליון בתי אב הקולטים שידורי טלוויזיה באמצעות לווייניה, ובכלל זה 151 מיליון בתי אב באירופה

19/3/2014 12:00
לוקסמבורג--(BUSINESS WIRE)-- SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) הודיעה היום על כך שמספרם של בתי האב הקולטים שידורי טלוויזיה באמצעות לווייניה עלה ב-2013 ל-291 מיליון בתי אב ברחבי העולם, מתוכם 151 מיליון בתי אב באירופה. נתונים אלה מעידים על עלייה של 5 אחוזים במספר בתי האב המשתמשים בשירותי SES ברחבי העולם ובאירופה, בהשוואה ל-2012. את העלייה מניעה תנופת הפיתוח המשמעותית באפריקה, במזרח התיכון ובייחוד בהודו (עלייה של 18 אחוזים) ובמדינות אסיה והאוקיינוס השקט (עלייה של 7 אחוזים). במקביל, נרשמה עלייה של 5 אחוז במדינות אמריקה הלטינית ועלייה של 3 אחוזים בצפון אמריקה. הנתונים נאספו במסגרת מחקר השוק השנתי של SES, הכולל את סקריSatellite Monitor המפורטים שנערכים באירופה.

מספר בתי האב הקולטים שידורי טלוויזיה ישירות (DTH) מצי הלוויינים של SES צמח מ-99 מיליון ב-2012 ל-106 מיליון ב-2013. במקביל לכך, נרשמה עלייה מעטה במספר בתי האב הקולטים את שידורי הטלוויזיה באופן עקיף, כלומר באמצעות רשתות כבלים - מ-152 מיליון ב-2012 ל-153 מיליון אשתקד. עוד תועדה עלייה של 27 אחוזים במספר בתי האב הקולטים שידורי IPTV (על גבי תשתית אינטרנט) באמצעות לווייניה של SES, שמספרם עומד על 31 מיליון. העלייה היחסית המשמעותית ביותר במספר בתי האב הקולטים שידורי טלוויזיה ישירות מצי הלוויינים נרשמה באיזור אסיה והאוקיינוס השקט (21 אחוזים) וכן באפריקה, במזרח התיכון ובהודו (18 אחוזים). נתונים אלה מאששים את העלייה המתמדת בהיקף שידורי הטלוויזיה הנקלטים באמצעות לוויינים. כמו כן, מבססים הנתונים את מעמדה של SES כמובילה באספקת תשתית שידור בכלל, ותשתית לשידורים דיגיטאליים ולשידורים בפורמט HD בפרט.

פרט לכך, מדגישות תוצאותיהם של סקרי Satellite Monitor הנערכים ב-SES את מעמדה החשוב של החברה באירופה. לווייני SES מספקים שירותים כמעט לכל בתי האב באירופה הקולטים טלוויזיה בכבלים ועל גבי תשתית אינטרנט (95 אחוזים). כמו כן, מספקת SES שירותי לוויין לרובם המכריע של בתי האב באירופה הקולטים שידורי טלוויזיה בפורמט HD (81 אחוזים). בהקשר זה, גרמניה היא המדינה האירופית בה נרשם המספר הרב ביותר של בתי אב הנעזרים בפלטפורמות ה-DTH של SES – 18 מיליון בתי אב בגרמניה קולטים את שידורי הטלוויזיה המועברים על ידי ספקית שידורי הלוויין SES Astra. יש לציין כי צי הלוויינים של SES משדר יותר מ-6,200 ערוצי טלוויזיה, מתוכם 1,800 בפורמט HD.

פרדיננד קייזר, מנהל התוכן השיווקי (CCO) ב-SES, ציין: "התוצאות של מחקר השוק ושל סקרי Satellite Monitor הנערכים ב-SES מעניקות משנה תוקף לתפקיד רב העוצמה של החברה בכל הנוגע לתשתית לשידורי טלוויזיה ווידיאו באיכות גבוהה." עוד הוסיף קייזר: "הצמיחה הניכרת שאנו עדים לה היא פועל יוצא של ההשקעות המשמעותיות שלנו בלוויינים חדשים, בייחוד בשווקים מתעוררים דינאמיים שחשיבותם רבה. בעתיד, אנו מתכוונים לנצל את עוצמות התשתית והיצע השירותים שלנו בשווקים בוגרים להשגת יתרונות נוספים באירופה ובצפון אמריקה, שיקדמו את שירותינו בהן אף יותר. כמו כן, כמובילה בשידורי וידיאו, בפלטפורמות DTH, בשידורים דיגיטאליים ובשידורים בפורמט HD, ממלאת SES תפקיד קריטי באספקת תשתיות תקשורת ברחבי העולם. חברתנו ערוכה היטב להנעתם של שירותי דיגיטציה נוספים ולהמשך פריסתן של סביבות שידורי וידיאו באיכות גבוהה בשווקים בוגרים ובשווקים מתעוררים בהם גוברת הדרישה לשידורים אלה."   

                    בתי אב הקולטים שידורי טלוויזיה        בתי אב הקולטים שידורי טלוויזיה

                    באמצעות SES (במיליונים)                 ישירות מ-SES  (DTH) (במיליונים)   

אירופה                   151                  65     

צפון אמריקה                        75                                    6       

אמריקה הלטינית                    23                                  0.05   

אפריקה, הודו והמזרח התיכון   31                                    31     

אסיה והאוקיינוס השקט         5               12             


עקבו אחרינו:





ניתן למצוא תמונות וסרטונים בכתובת הבאה:


 

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א). החברה מספקת שירותי שידור לוויין לגופי שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום וטלפוניה קווית, עסקים וארגוניים ממשלתיים בכל העולם.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SESG) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks העוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור:


 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

Markus Payer
SES Communications
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com