הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Johnson & Johnson Innovation

חברת Johnson & Johnson Innovation כוללת את ישראל במיזם חממה עולמי ומודיעה על מגוון שיתופי פעולה שלב-מוקדם עם עולם האקדמיה והביוטכנולוגיה

9/1/2014 10:00
ניו בראונסוויק, ניו ג'רזי –(BUSINESS WIRE)-- חברת Johnson & Johnson Innovation הודיעה היום על הכללת ישראל במיזם החממה העולמי שלה באמצעות שיתוף פעולה חדש עם משרד המדען הראשי בישראל ושותפים נוספים מהתעשייה, במטרה להקים חממת ביוטכנולוגיה חדשה ליד פארק המדע ויצמן. שיתוף פעולה זה מצטרף לשורת שיתופי פעולה עליהם הודיעה החברה לאחרונה, שמטרתם לעודד יזמות באזורים המדעיים רוחשי הפעילות בעולם כיום. בנוסף הודיעה Johnson & Johnson Innovation על מספר שיתופי פעולה חדשים עם האקדמיה ותעשיית הביוטכנולוגיה, המתמקדים באזורים מרובי מחלות ואתגרים בטיפול הרפואי של הצרכנים. שיתופי פעולה מונחי מטרה אלה הם חלק מאסטרטגיית Johnson & Johnson Innovation לתמוך ברשת יזמות מדעית בינלאומית באמצעות מתן גישה למעבדות המחקר הטובות ביותר, לידע מדעי ולמימון.

 

שיתופי הפעולה החדשים בתחום המחקר והפיתוח משתרעים על פני אירופה וארצות הברית וכוללים את מרכז הסרטן ע"ש מ.ד. אנדרסון באוניברסיטת טקסס וכן שבע חברות ביוטכנולוגיה: Assembly Pharmaceuticals,  Nodality, ו-SutroVax היושבות בקליפורניה,  TopiVert היושבת בלונדון,

Intrexon היושבת במרילנד,  Scholar Rock היושבת במסצ'וסטס וחברת Bioceros היושבת בהולנד.

 

"על מנת לענות על האתגרים הרפואיים של היום עלינו להיות בעלי גישה למדע המתקדם ביותר בעולם ולמדענים החוקרים הטובים ביותר", אמר פול סטופלס, המדען הראשי ויושב הראש העולמי של חטיבת התרופות של Johnson & Johnson. "Johnson & Johnson Innovation גאה לעבוד עם שותפים רבים ולהאיץ את קצב החדשנות למען החולים והצרכנים, להסיר את הרסן מעל היצירתיות ורוח היזמות של מדענים בבואם לפתור את אתגרי הבריאות של ימינו".

 

הכללת ישראל במיזם החממה העולמית

 

אחת מתוצאות שיתוף הפעולה בין Johnson & Johnson Innovation וקרן ההון סיכון של Johnson & Johnson (JJDC) לבין המדען הראשי בישראל, חברת התרופות Takeda ושותפי חברת OrbiMed ישראל, היא חממה ביוטכנולוגית ציבורית-פרטית שעתידה לקום ליד פארק ויצמן שברחובות. פארק ויצמן נחשב לאחד המרכזים החשובים בעולם למחקר בין תחומי והוא מקום מושבם של משרדי Johnson & Johnson Innovation בישראל.

 

"אחת המטרות העיקריות של Johnson & Johnson Innovation היא למצוא דרכים חדשות לקדם את מחקרי השלב-המוקדם המבטיחים ביותר במדע", אמר פטריק ורהאיין, ראש Johnson & Johnson Innovation סניף לונדון. "הקמת חממת הביוטכנולוגיה החדשה היא תוצאתו של שיתוף פעולה חשוב בין הממשלה, התעשייה והון סיכון המפגין גישת רבת שותפים הלכה למעשה. שיתוף הפעולה מציע פלטפורמה ייחודית לתמיכה וקידום של חברות חדשות, לא רק באמצעות מימון אלא גם במתן ייעוץ אסטרטגי הן מטעם מומחי הון סיכון והן מטעם מומחי תעשיית פיתוח התרופות".

 

החממה החדשה, העתידה לפתוח את שעריה עוד בתחילת שנת 2014, היא אחרונה מבין סדרת שיתופי פעולה עם חממות ביוטכנולוגיות נוספות לקידום היזמות, ביניהן NEOMED שבמונטריאול; MaRS אינוביישן שבטורונטו; California Institute for Quantitative Biosciences (QB3) שבסן פרנסיסקו; ו- LabCentralשבבוסטון. הודעות אלה באות על רקע ההצלחה ההולכת וגדלה של מעבדות Janssen, מתקן הדגל המשתרע על פני 3680 מ"ר שנפתח בתחילת 2012 בסן-דייגו, במרכז המחקר של חברת Janssen בחוף המערבי של ארצות הברית.

 

שיתופי פעולה בשלב-מוקדם, חדשים ומותאמים

 

שמונת שיתופי הפעולה בשלב-מוקדם עליהם הוכרז היום מייצגים עסקאות שנסגרו לאחרונה על ידי מרכזי המחקר והפיתוח בבוסטון, קליפורניה ולונדון, היוצרים יחדיו שיתופי מחקר ופיתוח חשובים הנפרסים על פני שלושת התחומים העסקיים של Johnson & Johnson: צרכנות, מכשור רפואי ואבחוני ותרופות.

 

"באמצעות עסקאותינו המותאמות ואסטרטגיית החממה שלנו, אנו משתפים פעולה עם החוקרים ועם אנשי האקדמיה הטובים בעולם כדי לגלות ולפתח את הדור הבא של פתרונות רפואיים פורצי דרך", אמר דייגו מיראלס, מנהל Johnson & Johnson Innovation, ראש חטיבת החדשנות הגלובלית שבקליפורניה, חברת התרופות Janssen.

               

Johnson & Johnson Innovation חנכה את מרכזי היזמות באופן רשמי לפני כשנה, וביססה ארבעה מוקדים אזוריים לאיתור וזיהוי הזדמנויות מדעיות בעלות פוטנציאל לקידום פיתוח פתרונות בריאות חדשים.

 

כיום ישנם שלושה משרדים פעילים בבוסטון, לונדון וקליפורניה וכן משרד רביעי במספר, בו פעילים כבר כמה מומחים מדעיים, העתיד להיפתח באופן רשמי במהלך שנה זו.

 

"מכנה משותף ומרגש של רבים משיתופי הפעולה עליהם הכרזנו היום הוא האופן בו אנו עובדים יחדיו על מנת למנף את הידע הייחודי אותו אנו חולקים אודות מסלולים ביולוגיים ספציפיים ואזורי מחלות", אמר רוברט אורבן, מנהל Johnson & Johnson Innovation בבוסטון. "גישה זו מאפשרת לקבל החלטות מחקריות מגובשות שבסופו של דבר ייתמכו בהצלחת התכנית והחברה".

 

שיתופי הפעולה החדשים כוללים:

 

מרכז המחקר והפיתוח בבוסטון

 


  • שיתוף הפעולה בין המחקר האונקולוגי התרגומי לבין המרכז לחקר הסרטן ע"ש מ.ד. אנדרסון באוניברסיטת טקסס – חברת Janssen Biotech, וJohnson & Johnson Innovation הקימו תכנית לאונקולוגיה תרגומית ביחד עם המרכז לחקר הסרטן ע"ש מ.ד אנדרסון באוניברסיטת טקסס להתאמתה האישית של אימונותרפיה לטיפול במחלות סרטן שונות. חוקרים וצוות קליני יעבדו יחדיו למינוף יכולות מדעיות וקליניות משותפות ולנסות ולפענח את צופן האימונו-אונקולוגיה ולאפשר תגובות קליניות ברות-קיימא, אסטרטגיות שילוב מושכלות, גישת רפואה מדויקת וזיהוי הזדמנויות לאפשרויות טיפוליות חדשות.


 


  • מחקר ופיתוח טיפוח העור והשיער בשיתוף פעולה עם חברת Intrexon – חברת Johnson & Johnson העולמית, יצרנית מוצרים לצריכה אישית ו Johnson & Johnson Innovation ביססו שיתוף פעולה של מחקר ופיתוח עם חברת Intrexon לביולוגיה סינתטית, לקידום מוצרי טיפוח עור ושיער חדשים. הודות לשיתוף הפעולה, מומחים טכניים בשתי החברות עתידים לעבוד יחדיו על מנת לגלות, להגדיר ולבחון מוצרים פוטנציאליים חדשים לטובת קהל הצרכנים.


 


  • שיתוף פעולה חדש בין מחקר ביולוגי לבין חברת Scholar Rock – חברת Janssen Biotech ו Johnson & Johnson Innovation ביססו שיתוף פעולה עם חברת הביוטכנולוגיה Scholar Rock למחקר ופיתוח של חומרים ביולוגיים חדשים, הנקראים מפעילי נישה, המיועדים לפעול על הציטוקין TGF-beta 1 בסביבת המיקרו של מערכת החיסון ומציעים גישה טיפולית חדשה למחלות אוטואימוניות וטיפולי אימונותרפיה לסרטן. אימונולוגים ממרכז Johnson & Johnson Innovation בבוסטון ומ Janssen Biotech יעבדו עם Scholar Rock ויחתרו לקראת הפעלת מנגנון ה-TGF-beta 1 בעזרת פלטפורמת הטכנולוגיה של חברת Scholar Rock.


 

מרכז המחקר והפיתוח בקליפורניה

 


  • השקעה ממוקדת וירולוגיה בחברת התרופות Assembly קרן ההון סיכון של Johnson & Johnson (JJDC), בשיתוף Johnson & Johnson Innovation, השקיעה בחברת התרופות Assembly, חברת ביוטכנולוגיה המתמקדת בווירולוגיה, לה פלטפורמת תגליות המבוססת על מאגר ייחודי שלCore Protein Allosteric Modulators (CpAMs)  לטיפול בזיהומים וירליים, בעיקר הפטיטס B (HBV). CpAMs נחקרים בשל יכולתם להפוך לטיפולים מרפאים ולא מדכאים. חברת Assembly יושבת במעבדות Jansen @QB3 בסן פרנסיסקו, קליפורניה.


 


  • שיתוף פעולה בתחום Single Cell Network Profiling עם חברת Nodality חברת הביוטכנולוגיה Janssen ו Johnson & Johnson Innovation ביססו שיתוף פעולה עם חברת הביוטכנולוגיה Nodality ליישום טכנולוגיית Single Cell Network Profiling (SCNP) שברשותם לתוכניות מו"פ באימונולוגיה. מטרת שיתוף הפעולה היא שיפור הפיתוח והבטחת ההצלחה של התרכובות לטיפול בדלקת מפרקים שגרונית ומחלות מעי דלקתיות על ידי המשך למידת הפונקציה והפעילות הביולוגית ברמת התא היחיד.


 


  • השקעה בהקמת חברת פיתוח חיסונים חדשה בשם SutroVax - Johnson & Johnson Innovation, באמצעות קרן ההון סיכון של החברה (JJDC), וכן חברת Sturo Biopharma  - חברה בבעלות פרטית – הקימו במימון משותף את חברת SturoVax. SturoVax תמנף את פלטפורמת סינתזת החלבונים הביוכימית נטולת התאים של Sturo Biopharma - Xpress CF™ לפיתוח חיסונים חדשים לטווח רחב של מחלות יעד.


 

מרכז הפיתוח בלונדון

 


  • הסכם רישוי נוגדנים חד-שבטיים (מונוקלוניים) עם חברת Bioceros – חברת התרופות Janssen ו Johnson & Johnson Innovation הודיעו על הסכם עם חברת הביוטכנולוגיה ההולנדית Bioceros לפיוBioceros , באמצעות חברת הבת שלה BiocerOX Products, תעניק לחברת Janssen את הזכות העולמית הבלעדית לפיתוח נוגדנים חד-שבטיים מכווני צומת ויסות חיסוני. ההסכם משקף את העניין ההולך וגובר בויסות תגובות המערכת החיסונית של החולה כגישה טיפולית בעלת פוטנציאל לטפל באופן ממוקד במגוון גידולים בכל שלבי המחלה.


 


  • השקעה בתרופות מקומיות של TopiVert – חטיבת המחקר והפיתוח של Johnson & Johnson, בשיתוף פעולה עם Johnson & Johnson Innovation, השקיעה בחברת TopiVert, חברה המתמקדת בפיתוח תרופות מקומיות למחלות דלקתיות של המעי והמעיים המבוססות על טכנולוגיית NSKI - מעכב קינאז צר ספקטרום (narrow spectrum kinase inhibitor). חטיבת המחקר והפיתוח של Johnson & Johnson והנהלת NeoMed חוברים למשקיעים קיימים מקבוצת - Life Sciences and Imperial Innovations Group PLC בסבב מימון זה.


 

אודות Johnson & Johnson Innovation

 

חברת Johnson & Johnson Innovation מתמקדת בקידום מחקרי שלב-מוקדם ברחבי העולם וביצירת שיתופי פעולה בין יזמים לבין הפעילות העסקית העולמית של חברת Johnson & Johnson בתחום הבריאות. חברת Johnson & Johnson Innovation מספקת למדענים, יזמים וחברות צומחות גישה מהירה ובלתי אמצעית למומחי מדע וטכנולוגיה שבאפשרותם לתמוך בשיתופי פעולה בין חברות התרופות, המכשור הרפואי, הדיאגנוסטיקה והצרכנות של Johnson & Johnson. חברת Johnson & Johnson Innovation היא בעלת יכולת סגירת עסקאות מקומיות ובעלת הגמישות הנחוצה להתאמת תוואי העסקה להזדמנויות מחקר שלב-מוקדם, וליצירת שיתופי פעולה חדשים המאיצים פיתוחים מחקריים שייתנו מענה לצרכים קיימים בקרב החולים. למידע נוסף ראו: www.jnjinnovation.com

 

אודות קרן ההון סיכון של Johnson & Johnson (JJDC)

 

JJDC היא קרן ההון סיכון של חברת Johnson & Johnson המשקיעה בתחומי המכשור הרפואי, הדיאגנוסטיקה, פיתוח התרופות ובריאות הצרכן. מטרתנו היא ליצור הזדמנויות העונות על הצרכים האסטרטגיים של שותפינו העסקיים תוך מתן חשיפה לטכנולוגיה, עסקים ומודלים עסקיים חדשניים.

JJDC מודדת את ביצועי ההשקעה לא רק בתשואות כלכליות אלא גם ביכולת לספק הזדמנויות צמיחה אסטרטגית לחברת Johnson & Johnson וחברות הבת שלה. JJDC מתמקדת בהזדמנויות הנותנות מענה לצרכים רפואיים מהותיים שאין להם מענה בשוק, עם יתרון תחרותי מובהק, הגנת IP, תכנית קלינית ומסחרית ברת ביצוע, וצוות ניהולי מנוסה. JJDC משקיעה בחברות החל משלב ההשקעה הראשוני ועד לשלביו המתקדמים של ניהול הון סיכון. צוותי ההשקעה שלנו יושבים בעיקר בארבעת המרכזים האזוריים של Johnson & Johnson Innovation בבוסטון, קליפורניה, לונדון ושנגחאי. למידע נוסף בקרו באתר: http://jjdevcorp.com

 

אודות חברת הביוטכנולוגיה Janssen Biotech וחברת התרופות- Janssen Pharmaceuticals

 

בחברת Janssen אנו מחוייבים למתן מענה לכמה מן הצרכים הרפואיים החשובים ביותר של זמננו באונקולוגיה, אימונולוגיה, נוירולוגיה, מחלות זיהומיות וחיסונים, וכן מחלות לב ומחלות מטבוליות. המחויבות לחולים היא המניעה אותנו בפיתוחם של מוצרים חדשניים, שירותים, וטיפולים רפואיים המיועדים לחולים במחלות קשות ברחבי העולם. מעבר לתרופות החדשניות שלה נמצאת חברת Janssen בחזית החינוך ויוזמת מדיניות ציבורית להבטחת נגישות למידע העדכני ביותר, שירותים תומכים וטיפול איכותי עבור חולים ומשפחותיהם, מטפלים ובעלי מקצועות הבריאות.

 

חברת הביוטכנולוגיה Janssen Biotech, Inc. וחברת התרופות Janssen Pharmaceuticals, Inc. הן שתיים מבין חברות התרופות Janssen של Johnson & Johnson. למידע נוסף בקרו באתר: www.janssen.com.

 

 

המקור: Johnson & Johnson
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Global Enterprise Innovation
Seema Kumar, 908-405-1144
Skumar10@its.jnj.com
או
Boston Innovation Center
John Lacey, 781-392-5514
jlacey1@its.jnj.com
או
California Innovation Center
Meghan Marschall, 201-323-0578
mmarscha@its.jnj.com
או
London Innovation Center
Ellen Rose, +44 (0) 7767 267493
erose89@ITS.JNJ.COM