הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

במסגרת תוכנית Hilton HHonors יוצא לדרך משחק "חפש את המטמון" הגדול בעולם במדיה חברתית, שבמהלכו יוענקו 500 פרסים של לינה חינם ללילה אחד

המשחק ייערך בחמש ערים ויפתח את המבצע העולמי ‘Fast Ways to Free Stays’

19/10/2011 07:30
מק'לין, וירג'יניה --(BUSINESS WIRE)-- חמש ערים ברחבי העולם. 500 זוכים. משחק מדהים אחד. כדי לערב ולרגש נוסעים ברחבי העולם במסגרת מבצע Fast Ways to Free Stays, מכריזה Hilton HHonors, תוכנית הנאמנות של 10 מותגי המלונות של חברת Hilton Worldwide, על משחק "חפש את המטמון" הגדול בעולם במדיה חברתית, שבמסגרתו יוענקו 500 פרסים של לינה חינם ללילה אחד, במשך חמישה ימים רצופים החל מהיום, 17 באוקטובר 2011. משחק "חפש את המטמון" במדיה החברתית נערך לציון הפתיחה של מסע הפרסום העולמי שבמסגרתו יזכו כל החברים בתוכנית Hilton HHonors במספר כפול של נקודות HHonors או בלינות לילה חינם בבתי מלון מהיום עד 31 בדצמבר 2011.
רמזים לפעילויות ולמקומות שבהם ייערך המשחק יחלו להתפרסם בחשבוןTwitter (www.Twitter.com/HiltonHHonors) ובדף Facebook (www.Facebook.com/HiltonHHonors) של תוכנית Hilton HHonors. על חברי התוכנית ומחפשי המטמון להירשם כעוקבים או אוהדים כדי לגלות את הערים שבהן יחולקו הפרסים ואת המשימות הנדרשות.
בכל עיר, 100 הראשונים שישלימו את המשימות בצורה נכונה וימצאו את חברי הצוות של Hilton HHonors יזכו בתלושים שמקנים לינה חינם ללילה אחד, אותם ניתן לממש בכל אחד מבתי המלון המשתתפים במבצע מבין מותגי המלונות של Hilton Worldwide, ובכלל זה Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels ו-Homewood Suites by Hilton.
"החברים בתוכנית Hilton HHonors, העוקבים והאוהדים בחמש ערים שונות ברחבי העולם מוזמנים לקחת חלק באירוע ייחודי שממחיש כי תוכנית Hilton HHonors אינה מעניקה נקודות גרידא - אלא חוויות שאותן כדאי לחלוק עם הקרובים לנו ביותר" אמר ג'ף דיסקין, סגן נשיא בכיר לשיווק עולמי ללקוחות בחברת Hilton Worldwide.
כדי להשתתף במבצע "חפש את המטמון" הנערך במסגרת מבצע Fast Ways to Free Stays יש לעקוב אחר חשבוןTwitter (www.Twitter.com/HiltonHHonors) ודף Facebook (www.Facebook.com/HiltonHHonors) של תוכנית Hilton HHonors.
במסגרת מבצע Fast Ways to Free Stays נהנים החברים בתוכנית Hilton HHonors ממספר כפול של נקודות HHonors או מתלושים המקנים לילה חינם בבתי מלון (לילה אחד חינם לאחר כל ארבע תקופות אירוח או 10 לילות) לאירוח שיוזמן בין התאריכים 27 בספטמבר ו-31 בדצמבר 2011, ויצא לפועל בין 1 באוקטובר ל-31 בדצמבר 2011.
החברים יכולים להירשם למבצע ולעיין בתנאים המלאים בכתובת www.HHonors.com/FastWays. לא ניתן להמיר את הבונוס שייבחר במהלך תקופת המבצע. אין מגבלה על מספר נקודות הבונוס או התלושים ללילה חינם בהם ניתן לזכות. פרטים נוספים על המבצע או על חברות בתוכנית Hilton HHonors אפשר למצוא בכתובת HHonors.com.
אודות תוכנית Hilton HHonors
Hilton HHonors היא תוכנית נאמנות עטורת פרסים של עשרה מבין מותגי המלונות הייחודיים של חברת Hilton Worldwide. את הנקודות שצוברים 28 מיליון החברים הם יכולים לממש בחוויות שכדאי לחלוק עם אחרים. מלבד מימוש של נקודות HHonors לאירוח חינם בלילות נוספים, יכולים החברים להשתמש בנקודות גם כדי לרכוש חוויות נסיעה ייחודיות, מזכרות וחבילות נופש, לתרום לצדקה ועוד. HHonors היא גם תוכנית הנאמנות היחידה שמעניקה הטבות של Points & Miles ו-No Blackout Dates, ביותר מ-3,750 בתי מלון ברחבי העולם, ובכלל זה המלונות המשתתפים בתוכנית של המותגים Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2Suites by Hilton ו-Hilton Grand Vacations. החברות בתוכנית HHonors מוצעת חינם. הנוסעים יכולים להירשם לתוכנית באינטרנט, בכתובת HiltonHHonors.com או ליצור קשר עם Hilton HHonors בכתובת www.HHonorsGlobalMediaCenter.com.
אודות חברת Hilton Worldwide
Hilton Worldwide היא חברת אירוח עולמית מובילה, שפועלת בענף המלונאות - מבתי מלון מפוארים שמעניקים שירותים עסקיים מלאים ועד אתרי נופש, סוויטות לשהייה ממושכת ומלונות ברמת מחיר בינונית. מזה 93 שנים מציעה חברת Hilton Worldwide לאנשי עסקים ולנופשים את סידורי הלינה, השירותים והמתקנים הטובים ביותר, והתמורה הגבוהה ביותר. החברה מחויבת להמשיך במסורת ולספק לאורחים חוויה יוצאת דופן בכל המותגים העולמיים. המותגים כוללים למעלה מ-3,750 בתי מלון ו-615,000 חדרים ב-85 מדינות, ובכלל זה Waldorf Astoria Hotels & Resorts, Conrad Hotels & Resorts, Hilton Hotels & Resorts, Doubletree by Hilton, Embassy Suites Hotels, Hilton Garden Inn, Hampton Hotels, Homewood Suites by Hilton, Home2 Suites by Hilton ו-Hilton Grand Vacations. כן מנהלת החברה את תוכנית ההטבות לאורחים ברמה עולמית,Hilton HHonors® . מידע נוסף על החברה אפשר למצוא בכתובת www.hiltonworldwide.com. ניתן ליצור קשר עם החברה בכתובת www.HiltonWorldwideGlobalMediaCenter.com.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Hilton Worldwide
סקוט קרמן, +1 703-883-5803
scott.carman@hilton.com
www.HHonorsGlobalMediaCenter.com