הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Proximex

חברת Proximex הוכרזה כזוכה בפרס השנתי הרביעי לביטחון פנים של מגזין Government Security News

Proximex™, המובילה העולמית בניהול מידע לאבטחה פיזית (PSIM) ומודיעין מצבי משולב (integrated situational intelligence), נבחרה כמנצחת, ביחד עם VA Hospital מטוסון שבאריזונה, בקטגוריה של "התוכנית הבולטת ביותר לתשתית פיזית" בתחרות הפרסים השנתית הרביעית לביטחון פנים (4th Annual Homeland Security Awards) של מגזין Government Security News.

5/12/2012 12:00


סן חוזה, קליפורניה --(BUSINESS WIRE)-- חברת Proximex™, המובילה העולמית בניהול מידע לאבטחה פיזית (PSIM) ומודיעין מצבי משולב (integrated situational intelligence), נבחרה כמנצחת, ביחד עם VA Hospital מטוסון שבאריזונה, בקטגוריה של "התוכנית הבולטת ביותר לתשתית פיזית" (Most Notable Critical Infrastructure Program) והגיעה לשלב הגמר בקטגוריה של "הפיתרון הטוב ביותר לניהול מידע של אבטחה פיזית (PSIM)" (Best Physical Security Information Management Solution) בתחרות הפרסים השנתית הרביעית לביטחון פנים (4th Annual Homeland Security Awards) של מגזין Government Security News. הפרס החשוב הוא הכרה נוספת בחדשנות הטכנולוגית חסרת המתחרים, במערך הלקוחות העולמי האיתן ובמספר הניצב מעל לכל תחרות של התקנות דו-כיווניות מוצלחות של פיתרון Surveillint™ המוצע על ידי Proximex.

הפרס השנתי הרביעי לביטחון פנים של מגזין Government Security News מוענק לספקיות מובילות של מוצרים ופתרונות לאבטחה פיזית ומיחשוב על הישגים ראויים לציון בתוכניות ממשלתיות, פרויקטים, אסטרטגיות ויוזמות. זהו הפרס החמישי ברציפות בו זוכה השנה חברת Proximex. פרסים חשובים נוספים שבהם זכתה החברה הם פרס המוצר החדש (New Product Showcase Award) לשנת 2012 של איגוד SIA (Security Industry Association) בוועידת ISC West 2012; פרס ‘Govies’ (Government Security Award) ברמת פלטינה לשנת 2012; פרס Global Market Penetration Leadership Award לשנת 2012 של Frost & Sullivan; והגעה לשלב הגמר בתחרות מוצר האבטחה המשולב הטוב של השנה (Best Integrated Security Product of the Year) של IFSEC 2012.

"הגנה על נכסים רגישים וצמצום האיומים היומיים במגזר הציבורי אינן משימות פשוטות, ואנו פועלים מדי יום, ביחד עם לקוחותינו, כדי לסייע להם להעריך תקריות ולפתור אותן במהירות" אמר לארי ליין, סגן נשיא לניהול מוצר בחברת Proximex. "זו השנה השנייה ברציפות זוכה חברת Proximex בהכרה כמובילה בהגנה על התשתיות הלאומיות הקריטיות על ידי מגזין Government Security News ".

פיתרון Surveillint של Proximex הניב תוצאות מרשימות ברחבי העולם, וסייע ללקוחות לשפר את זמני הדיווח הכוללים בשיעור של עד 60 אחוזים, את היקף האזעקות בשיעור של עד 40 אחוזים, את זמני התגובה הנפרדים בשיעור של עד 90 אחוזים ואת היקף האירועים ושיחות הטלפון ASA בשיעור של עד 450 אחוזים. הפרויקט הזוכה בקטגוריה של "התוכנית הבולטת ביותר לתשתית פיזית" (Most Notable Critical Infrastructure Program), נערך במתקן רפואי של VA ובמסגרתו יושם פיתרון Surveillint כדי לשלב את כל המערכות בממשק ידידותי אחד ולהגר למערכות חדשות מבלי להחליף השקעות קיימות.

המועמדים שעלו לשלב הגמר והזוכים נבחרו על ידי חבר שופטים אובייקטיבי, מסר ג'ייקוב גודווין, העורך הראשי של מגזין Government Security News. "קיבלנו מספר יוצא דופן של מועמדים" אמר גודווין. "בחנו בקפידה כל מועמד וכעת אנו שמחים להכריז על מערך איתן ויוצא דופן של מועמדים שעלו לשלב הגמר".

בפרס של Government Security News בקטגוריה של "תוכנית האבטחה הבולטת ביותר בים/נמל" (Most Notable Maritime/Port Security Program) לשנת 2011 זכה נמל לונג ביץ' בקליפורניה, בו משמש פיתרון של Proximex כפלטפורמת תוכנה למודל של אבטחת נמל ברמה עולמית.

"זו השנה השנייה ברציפות משתלבת חברת Proximex בצמרת המועמדים שקיבלנו" אמר אדריאן קורטניי, מנהל מגזין Government Security News. "חברת Proximex ממשיכה להוביל באבטחה של התשתיות הלאומיות הקריטיות".

אודות חברת Proximex

חברת Proximex מסן חוזה שבקליפורניה היא המובילה העולמית בניהול מידע לאבטחה פיזית (PSIM) ומודיעין מצבי משולב (integrated situational intelligence). לקוחות מרחבי העולם, אשר פועלים במגוון של סביבות קריטיות, חולקים שבחים לפתרונות של Proximex אשר מציעים את ההתקנות וההגדרות המהירות ביותר, כושר ההרחבה הגדול ביותר, הרמות הגבוהות ביותר של זמינות ומעבר לגיבוי, וההטמעות האיתנות ביותר בענף. הפתרונות של Proximex מצרפים ומשווים מידע ממערכות אבטחה נפרדות בסביבה מרכזית אחת, ובכך הופכים כמויות גדולות של נתונים למידע שימושי ובר ביצוע. על בסיס מורשת המיחשוב של החברה, מסייעים הפתרונות של Proximex לשלב בין מערכות אבטחה פיזיות ולוגיות לבין טכנולוגיות לניטור מצב הרשת על מנת לאתר מתקפות בעלות ראשי חץ מרובים ולשדר מידע חשוב ברמה העסקית. פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט שבכתובת www.proximex.com.

השמות של החברות והמוצרים שנזכרים כאן עשויים להיות סימני מסחר של הבעלים המתאימים.

המקור: חברת Proximex

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
בשם Proximex
אן ליינס, +1-978-518-4512
anne@matternow.com
או
אלכס אסנוביץ', +1-408-217-6098
alex.asnovich@proximex.com