הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של
Converseon

Converseon ו-ChatThreads משיקות במשותף את CHORUS, הפיתרון הראשון שמשלב בין ציתות למדיה חברתית באינטרנט לבין מעקב אחר שיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי כדי למדוד את הקשרים בין שני העולמות

כדי לשלב בין ציתות למדיה חברתית לבין מעקב אחר שיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי חברה Converseon ל-ChatThreads

25/3/2010 09:00
ניו יורק--(BUSINESS WIRE)--חברת הייעוץ המתמחה במדיה חברתית Converseon וחברת ChatThreads שעוסקת בניתוח השיווק מפה לאוזן פיתחו במשותף את CHORUS - המערכת המקיפה הראשונה שמשלבת בין ציתות מתקדם למדיה חברתית וניתוח התוכן לבין מעקב אחר שיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי. הפיתרון הייחודי CHORUS מסייע למותגים להבין בצורה ברורה את הגורמים לתפיסת המותג והחלטות הרכישה, הן בעולם המקוון והן בעולם הפיזי (כפי שהם באים לידי ביטוי בשיווק מפה לאוזן), ואת הקשרים ההדדיים בין העולמות.
שיתוף הפעולה הוכרז בוועידה השנתית Re:think של הארגון לחקר הפרסום (ARF) בניו יורק.
"עד כה התנהלו הציתות למדיה חברתית באינטרנט והמעקב אחר שיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי, לפחות ברמה העקרונית, כמו בשני יקומים מקבילים" אמר רוב קי, מנכ"ל Converseon. "למרות שמספר המותגים שעורכים מדידות בדיונים באינטרנט נמצא במגמת עלייה, חסר מאוד פיתרון שיאפשר למדוד את ההשפעות של האינטרנט על השיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי וכן את ההשפעות ההפוכות. CHORUS פותר את הבעיה ומסייע למדוד את השפעות הדיונים במדיה החברתית על השיחות שמתנהלות באופן מילולי סביב השולחן. לראשונה יכולים מותגים למדוד ולהבין בצורה ברורה את משמעויות השיחות בכל התצורות". קי הוסיף וציין כי למרות שהיקף הדיונים במדיה החברתית באינטרנט נמצא במגמת עלייה, הרי שכ-80 אחוזים מפעילות השיווק מפה לאוזן עדיין מתנהלת בעולם הפיזי.
Conversation Mining, הטכנולוגיה הקניינית של Converseon, ביחד עם טכנולוגיית המעקב Touchpoints שפותחה על ידי ChatThreads ותומכת גם בטלפונים סלולריים, מסייעים לגשר על התהום הפעורה מזה זמן רב בין התכנים המתפרסמים בערוצים מרובים במסגרת מסעות השיווק, לבין הגורמים שמשפיעים על הזיקה למותג, מעודדים שיחות בעולם הפיזי ומניעים החלטות לרכישה.
פיתרון Touchpoints של ChatThreads למעקב אחר מדיה, גם בטלפונים סלולריים, מסייע למדוד בזמן אמת את החשיפה של הצרכנים בכל הממשקים, ובכלל זה שיווק מפה לאוזן ומדיה מסורתית. משתתפי Touchpoints מתעדים את הרשמים שלהם ברגע הופעתם, במסגרת מיוחדת של "דגמי ייחוס". את הפיתוח של Touchpoints הוביל המייסד של ChatThreads ומנהל המחקר הראשי של החברה, ד"ר וולטר קארל, בתגובה לדרישות של לקוחות שביקשו להבין את ההשלכות של השיווק מפה לאוזן בהקשר של ערוצי מדיה אחרים. Converseon, מצידה, מאפשרת לכרות מידע בדיונים שמתנהלים במגוון רחב של מדיות חברתיות - בלוגים ותגובות, פורומים, אתרים לשיתוף תמונות וסרטונים, Facebook, Twitter ועוד - בפרק זמן נתון, על מנת לסייע בהבנת הנושאים, ההיקף, התהודה, היחס, הקשרים ההדדיים, מערכות היחסים והמקומות ולהעביר את המידע למנהלים של מסע הפרסום. השילוב בין הטכנולוגיות של Converseon לתובנה חברתית לבין ניתוח אנושי מקנים הבנה מעמיקה ביותר ובכלל זה קליטה של תחושות ביחס לתקריות, לעג, סלנג וכוונות.
פיתרון CHORUS משלב בין שתי המתודולוגיות, מארגן את המידע ומפיק דוחות שמובילים לתובנות ייחודיות לביצוע - כדי לסייע בשיפור מסעות הפרסום ובבחירת המסרים המתאימים ביותר. בין התובנות:
- התועלת שנובעת מהמדיה החברתית ומהשיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי: כיצד משפיעים השיווק מפה לאוזן והמדיה החברתית על התנהגות הרכישה וקשרי הגומלין;
- יחסים: כיצד מובילים הדיונים באינטרנט לשיווק מפה לאוזן בעולם הפיזי ולהיפך;
- מניעים רגשיים: התחושות ביחס למותג ומסעות השיווק וכן הגורמים לפי ערוץ או נושא;
- ההגעה לקהל היעד וההשפעות: הערוצים של המדיה החברתית שהשפעתם על קהל היעד היא הגדולה ביותר;
- תהודה: לאיזה הד זוכים הדיונים במדיה החברתית באינטרנט וכיצד הם משפיעים על התחושות בעולם הפיזי;
- התנהגות בפלחי שוק: כיצד משפיעים הדיונים באינטרנט על פעילויות שונות בפלח השוק ועל ההתנהגות בעולם הפיזי;
- חידוד מסרים: המסרים שזוכים להד הנרחב ביותר בקרב קהל היעד, ובאיזה ערוצים.
לדברי ד"ר וולטר קארל, "פיתרון CHORUS יכול לסייע למשווקים להבין איזה מדיות מזינות דיונים והחלטות. המערכת מעניקה יותר מאשר 'ניתוח לאחר המוות': מותגים יכולים לשפר את תמהיל המדיה ולחדד את המסרים בהתאם למניעי הרכישה שמזוהים במדיה החברתית ובשיווק מפה לאוזן".
אודות CONVERSEON
חברת Converseon עטורת הפרסים הוקמה בשנת 2001 ומעניקה שירותי ייעוץ מלאים בתחום של המדיה החברתית כדי לסייע למותגים מובילים "להצטרף לדיון" ולעמוד ביעדים העסקיים. Converseon מספקת טכנולוגיות לציתות/מעורבות (Conversation Miner), ייעוץ ארגוני ושירותים של מעורבות/הפעלה כדי לספק פיתרון חברתי ייחודי ומקיף לארגונים מובילים. בין הפרסים: פרס SAMMY 2009 ל-"משרד הטוב ביותר למדיה חברתית", פרס WOMMIE (התוכנית הטובה ביותר לשיווק מפה לאוזן) ופרס OMMA לשימוש הטוב ביותר בעולמות וירטואליים. משרדיה הראשיים של Converseon שוכנים בניו יורק והחברה פועלת בדטרויט, סן פרנסיסקו, לונדון, שווייץ ואוסטרליה. למידע נוסף אפשר לפנות בדואר האלקטרוני (info@converseon.com) או לעיין בכתובות www.converseon.comwww.twitter.com/converseon או blog.converseon.com.
אודות CHATTHREADS
חברת ChatThreads היא ספקית מובילה בתחום הניתוח של שיווק מפה לאוזן וממשקי צרכנים, והיא מסייעת למותגים לכמת את ההגעה לצרכנים, החלטות הרכישה והשפעות ההתנסות. ChatThreads הוקמה בשנת 2007 על ידי ד"ר וולטר קארל, המייסד ומנהל המחקר הראשי, לאחר שפיתח את הפלטפורמה הקניינית של החברה כמורה בפקולטה באוניברסיטת Northeastern בבוסטון. חברת ChatThreads עובדת עם לקוחות בענפים של מוצרי צריכה, מזון ומשקאות, אלקטרוניקה בידורית ופרמצבטיקה, ובכלל זה קוקה קולה, ג'ונסון אנד ג'ונסון, קלוגס, קראפט, נייקי, מיקרוסופט ויוניליבר. משרדיה הראשיים של החברה שוכנים בבוסטון, מסצ'וסטס. למידע נוסף אפשר לפנות בדואר האלקטרוני (LearnMore@ChatThreads.com) או לעיין בכתובת http://www.ChatThreads.com.
גלריית תמונות/מולטימדיה בכתובת  http://www.businesswire.com/cgi-bin/mmg.cgi?eid=6225263&lang=en
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Converseon
ג'ייסון צ'ופיק, 917-373-8803
jchupick@converseon.com