הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Amimon

אמימון תחשוף בתערוכת IBC גרסת חדשה למערכת ה- CONNEX

מערכת CONNEX הינה קישור הווידאו האלחוטי המוביל בשוק לרחפנים מתקדמים

8/9/2015 12:30
אמסטרדם– אמימון, מובילה עולמית בהעברה אלחוטית של שידורי וידיאו בפורמט  HD ללא השהיה, תציג לראשונה בתערוכת IBC  את גרסת ה-CONNEX החדשה. השיפורים כוללים תמיכה רחבה יותר למגוון של מייצבי מצלמות (GIMBALS) , סוגי שלט רחוק ומכשירי טלמטריה לבקרי טיסה כמו גם תאימות משופרת למשדרי 5GHz אחרים שעל הרחפן. תמיכה במנגנון Fail-Safe מוסיפה לבטיחות ולאמינות של השימוש ב-CONNEX

ה-CONNEX המשופר יוצג בידי טייסים שיטיסו מגוון רחפנים בכלוב הטיסה שתוכנן לשם כך במיוחד בביתן של אמימון (#11.C75). במקביל יוצג CONNEX גם באזור הרחפנים המרכזי של התערוכה בשעה 14:30 ביום שבת, 12 בספטמבר, ובשעה 11:00 ביום שני, 14 בספטמבר.

"פיתחנו את CONNEX כדי להגדיל את יכולות יצירת התוכן של משתמשי רחפנים. השיפורים שאנו מציגים בגרסה החדשה מעניקים יותר אפשרויות מאי פעם לצילום והפקה באמצעות רחפנים" אמר רם אופיר, מנכ"ל אמימון.

"לצד הצמיחה המהירה של השימוש ברחפנים , אנחנו מאוד מודעים לחששות הבטיחות ונמשיך לטפל בנושא ולהוסיף תכונות בטיחות חדשות."

ה-CONNEX מספק וידאו באיכות FULL HD ללא השהיה, לטווח של עד 1,000 מטר, הוא אידיאלי לשידור, בדיקה, צילומי אוויר, בקרה וליישומים אחרים הדורשים שליטה בזמן אמת על מצלמה ועל רחפן.

הודות לשידור ברדיו 5GHz   ,השימוש ב- MIMO 2x5 ובחירת ערוצים אוטומטית (AFS),  CONNEX מבטיח קישוריות אמינה בכל עת, ללא הפרעות משלטים של רחפנים וקישורי רדיו אחרים ב-2.4GHz . CONNEX תומך בשידור לעד ארבעה מקלטים בו זמנית, תוך שמירה על וידאו באיכות HD מעולה.

אודות אמימון

אמימון פיתחה טכנולוגיה ייחודית המאפשרת להעביר וידאו אלחוטי באיכות HD ללא השהיה. מוצרי החברה מאפשרים להעביר וידאו אלחוטי באיכות גבוהה ממצלמות ניידות וממקורות וידאו קבועים למסכי תצוגה מרוחקים או לשדרם בשידור חי.

הטכנולוגיה הייחודית של אמימון אומצה על ידי שוק הרחפנים המתפתח במהירות, ומוצר ה CONNEX הוא המוצר המוביל לשידור וידאו איכותי בתחום.

לחברת אמימון משרדים בסן חוזה, קליפורניה , הרצליה, ישראל; טוקיו, יפן; וטייפאי, טייוואן. למידע נוסף על CONNEX בקרו ב connex.amimon.com

למידע נוסף על אמימון בקרו ב www.amimon.com   או כתבו לדוא"ל info@amimon.com

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אורי קנוניץ' טל': 054-3343501
דוא"ל: uri.kanonich@amimon.com
אתר: connex.amimon.com