הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Greenberg Traurig

פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig ממשיכה לצמוח בישראל

עורך הדין למיזוגים ורכישות ג'ואי שבות מצטרף למשרד בתל אביב

2/9/2012 12:00
תל אביב, ישראל --( BUSINESS WIRE )-- פירמת עורכי הדין הבינלאומית גרינברג טראוריג ( Greenberg Traurig, LLP ) הודיעה כי ג'ואי ט. שבות ( Joey T. Shabot ) הצטרף לפירמה כעורך דין בכיר ( Of Counsel ) במשרד בתל אביב ( Tel Aviv office ).

פעילותו של שבות, עורך הדין הרביעי שעובר בחודשים האחרונים למשרד גרינברג טראוריג ( Greenberg Traurig ) בישראל, מתמקדת במיזוגים ורכישות, מימון ועסקאות נוספות בתאגידים. בעבר עבד כעורך דין בפירמת Wachtell, Lipton, Rosen & Katz בניו יורק, שם החל את הקריירה המשפטית שלו בשנת 2005, ולא מכבר השלים שנה כעורך דין אורח לתאגידים במשרד עורכי הדין מיתר ליקוורניק גבע &  לשם ברנדויין בתל אביב.

לשבות תואר ראשון מאוניברסיטת הרווארד ותואר J.D. (עורך דין) מבית הספר למשפטים של אוניברסיטת פנסילבניה. הוא בעל רישיון לעריכת דין בניו יורק ובניו ג'רזי. בנוסף לאנגלית, הוא דובר עברית, ערבית וצרפתית.

הניסיון של שבות כולל ייעוץ במיזוגים, רכישות, מיזמים משותפים, שותפויות, השקעות פרטיות ביישויות ציבוריות (עסקאות PIPE ), והנפקת מניות בעסקאות ממגוון ענפי תעשייה בכל רחבי העולם, ובכלל זה  ארצות הברית, אירופה, קנדה, מכסיקו, ישראל, איי בהאמה, איי קיימאן וסין. הוא ייצג גם לווים בהיבטים מימוניים בעסקאות ממונפות, ובכלל זה משא ומתן ויישום הסכמי אשראי ואגרות חוב. לשבות ניסיון מיוחד בייעוץ לרוכשים ומוכרים פוטנציאליים של נכסים בקשיים, וכן סיוע לקבוצות בנקאיות ומשקיעים בהסדרים וארגון מחדש.

"משרד פעיל בישראל של פירמת עורכי דין בינלאומית, שמעניקה שירותים מלאים,  דבר שהיה צריך להתממש כבר מזמן" אמר שבות. "מאחר והם מגייסים הון ומפעילים את עסקיהם בכל רחבי העולם , יודעים אנשי העסקים הישראליים שבביזנס אין גבולות. כך אמור להיות גם בעריכת דין. פירמת גרינברג טראוריג, שמפעילה נוכחות במרכזים עסקיים רבים ונהנית מניסיון עשיר בכל תחום משפטי, מציעה ללקוחותינו בישראל שילוב מנצח. זה נכון במיוחד נוכח המחויבות הנודעת של הפירמה למצוינות וגם למחירים סבירים".

"אנו מציעים כעת משאבים מקומיים בישראל בתחומים של תאגידים, מימון, טכנולוגיה, אנרגיה, סביבה, ליטיגציה ויישוב של סכסוכים בינלאומיים" אמר בוב גרוסמן ( Bob Grossman ), יו"ר משותף של המחלקה הישראלית של גרינברג טראוריג . "יכולות אלה, בשילוב עם עורכי הדין והניסיון שנצבר ב-34 המשרדים הנוספים של הפירמה, מאפשרים לנו להציע ללקוחות בישראל צוות שנמצא מעל לכל תחרות".

"זה הצוות שחלמנו להקים עבור לקוחותינו כשהתחלנו לתכנן את הפעילות בתל אביב" אמר גארי אפשטיין ( Gary Epstein ), יו"ר המחלקה העולמית לתאגידים וניירות ערך ( Global Corporate & Securities Practice ) בפירמת גרינברג טראוריג, ושותף מנהל של המשרד בתל אביב. "ג'ואי שבות הוא דוגמה נוספת לעורך דין עם ניסיון ברמה עולמית ויכולת מוכחת לטפל בנושאים הרגישים והמשמעותיים ביותר בחיי החברה, שנמצא כעת קרוב ללקוחותינו בתל אביב ויכול לייעץ להם בשעון ישראל ככתבן וכלשונם".

עורכי הדין במחלקה הישראלית ( Israel Practice ) של הפירמה מספקים מגוון רחב של שירותים משפטיים לפעילות העולמית של לקוחות ישראליים, וכן לחברות זרות שמחפשות הזדמנויות בישראל. לצוות ניסיון עשיר ומגוון בייעוץ לחברות ישראליות ציבוריות ופרטיות בנושאים שקשורים לתאגידים בארצות הברית, וחוקי ניירות ערך. הפירמה מייעצת בהנפקת מניות של חברות ישראליות לציבור בארצות הברית, ובכל ההיבטים של מיזוגים חוצי-גבולות ועסקאות רכישה שבהן מעורבות חברות ישראליות. עורכי הדין של גרינברג טראוריג מסייעים לחברות גם בעסקאות שקשורות להון סיכון והשקעות פרטיות, עניינים של תגמול מנהלים, קניין רוחני, מיסוי, יישוב סכסוכים, רגולציה ועמידה בתקנות.

המחלקות ועורכי הדין של פירמת גרינברג טראוריג דורגו כמובילים באזורים הגיאוגרפיים שלהם על ידי National Law Journal , Chambers & Partners , מגזין Corporate Board Member , מגזין Latin Lawyer ומספר גדול של פרסומים מקצועיים אזוריים ומקומיים. 



אודות פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig

 גרינברג טראוריג, היא פירמת עורכי דין בינלאומית, אשר מעסיקה   כ-1750 עורכי דין ביותר מ-35  משרדים בארצות הברית, אמריקה הלטינית, אירופה, המזרח התיכון ואסיה.  פרטים נוספים אפשר למצוא באתר האינטרנט. עורכי הדין של המשרד אינם עוסקים בחוק הישראלי.

 

המקור: פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
פירמת עורכי הדין Greenberg Traurig
לורדס פ. ברזו-מרטינז, 212-801-2131
martinezl@gtlaw.com
דון מוינהן כהן, 212-801-6780
moynihand@gtlaw.com