הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Church of Scientology

בית המשפט למסים באמסטרדם הכיר בכנסיית הסיינטולוגיה כדת, וארגון הפועל לתועלת הציבור

20/10/2013 10:00
20/10/2013

אמסטרדם –Business Wire-- בניצחון חשוב לכנסיית הסיינטולוגיה ומאמיניה בהולנד, בית המשפט לערעורים בענייני מסים באמסטרדם (מס' 12/00652) נתן ביום חמישי את אישורו לכך שהכנסייה הסיינטולוגית באמסטרדם פועלת לטובת הציבור בלבד, ושעיסוקיה הם דתיים ואידיאולוגיים באופיים ולכן פטורים ממס.

 

שנה שעברה, בית המשפט בהארלם אישר את כך שהשירותים אותם הכנסייה מספקת למאמיניה – הכשרה ואודיטינג – הם דתיים באופיים. ביום חמישי פסק בית המשפט שעל החוק להתייחס אל כנסיית הסיינטולוגיה באופן זהה לשאר הארגונים הדתיים. בית המשפט קבע שכנסיית הסיינטולוגיה הינה מוסד לתועלת הציבור משום שעיסוקיה הם דתיים באופן מוחלט. כמו כן, בית המשפט מצא שתכלית ההשתתפות בטקסי דת הסיינטולוגיה אינה שונה מהתכלית אשר בהשתתפות בטקסי דת של מוסדות דתיים אחרים.

 

כנסיית הסיינטולוגיה של אמסטרדם הוקמה ב 1974 ומאז פעלה בהתמדה למען טובת הכלל. בנוסף לשירותים אותם היא מעניקה למאמיניה, הכנסייה גם מממנת פרויקטים לשיפור החברה המשפיעים על אלפי אנשים.

 

סיינטולוגיה היא תנועה דתית חובקת עולם המקיימת פעילות ב 184 מדינות. מהימנות התנועה וזכויות חופש הדת של חבריה לקיים טקסים ללא התערבות ממשלתית הוכרו על ידי בתי משפט גבוהים במדינות רבות, ובכלל זה החלטות שהתקבלו פה אחד בבית המשפט האירופי לזכויות אדם. הכנסייה וחבריה פעילים ביוזמות הומניטריות ותכניות לשיפור החברה בתחומי מניעת השימוש בסמים, זכויות אדם, קרוא וכתוב, שיקום פושעים, חינוך למוסר וסיוע באסונות, ודרך כל אלו הכנסייה עוזרת למיליונים.

 

 

 המקור: כנסיית הסיינטולוגיה
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Church of Scientology
Karin Pouw, (323) 960-3500
eMail: MediaRelations(at)ChurchofScientology(dot)net