הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
אופטיבייס טכנולוגיות

אופטיבייס טכנולוגיות מציגה את הפתרון המקיף והאינטגרטיבי ביותר להעברת תכני וידאו לטלויזיה, אינטרנט, סמרטפון וטאבלט

10/6/2012 08:30
לאחר צמיחה משמעותית בהקפי המכירות של החברה בשנת 2011, ממשיכה אופטיבייס טכנולוגיות לפתח ולשכלל את סדרת מוצריה להעברת וידאו על גבי רשתות IP. ב-NAB, תערוכת התקשורת והשידור השנתית שהתקיימה באפריל בלאס וגאס, הציגה החברה את מערך הפתרונות המקיף ביותר בשוק להעברת תכני וידאו באיכות גבוהה למכשירים ניידים.

מערך פתרונות החומרה והתוכנה של אופטיבייס מאפשר לחברות תקשורת, יצרניות תוכן לאינטרנט, חברות מסחריות וארגוני ממשלה וצבא, להעביר תכני וידאו באיכות גבוהה ותוך שימוש ברוחב פס מינימלי למגוון רחב של ישומים – אתרי אינטרנט, רשתות מחשבים ארגוניות וכל מגוון המכשירים הניידים הקיימים כיום. מערכות אופטיבייס תומכות בהעברת וידאו על גבי רשתות אינטרנט וסלולר (G3, G4) למחשבים, למכשירים ניידים ולטלויזיה ונותנות מענה משולב ואינטגרטיבי למגוון מערכות ההפעלה שנמצאות בשימוש כיום.

מוצרי החברה מתמחים בדחיסת ופרישת וידאו המותאמים בצורה אופטימלית לאיכות הוידאו והתשתית להעברתו. במסגרת תערוכת NAB הציגה אופטיבייס לראשונה את חידושה האחרון - MGTS Prism, מערכת לדחיסה מחדש (טראנסקודר) של תכני וידאו בטכנולוגית Adaptive Bit Rate הדוחסת תוכן וידאו אחד במספר רב של פרופילים בו זמנית וכך יכולה להתאים את הצפיה בתוכן למגוון רחב של ממשקי צפיה כגון סמרטפון, טאבלט, מחשב וטלויזיה, בתנאי קליטה שונים.

חברת אופטיבייס טכנולוגיות נרכשה לפני כשנתיים ע"י חברת ויטק הצרפתית. בשנת 2011 ניכרה התבססותה כספק מוביל של ציוד ואפליקציות להעברת וידאו לארגונים ובינהם חברות שידור מובילות, הצבא האמריקני ומוסדות ממשל. התמחות החברה בדרישות העברת וידאו בשוק הצבאי – איכות, הצפנה, נתוני מיקום, אמינות וזמינות – מייצרת דרישה הולכת וגוברת למוצריה בתחומי הצבא, הממשל וההגנה האזרחית.

למידע נוסף אודות מוצרי אופטיבייס: http://www.optibase.com/index.asp

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Media Relations Contact:
Talia Rimon,
Director of Marketing Communications, Optibase
+972.9.9709.125
taliar@optibase.com