הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Arden Asset Managemen

פירמת Arden Asset Management משיקה קרן נאמנות חדשה בשווי של 700 מיליון דולרים שמעניקה למנהלים של קרנות גידור גישה לנזילות יומית

הקרן מייצגת ציון דרך בהרחבת היצע ההשקעות לנכסי פרישה ומשלימה את ההתמקדות הנוכחית בגופים מוסדיים

17/12/2012 12:00
ניו יורק --(BUSINESS WIRE)-- פירמת Arden Asset Management LLC (“Arden”), פירמה עצמאית מובילה ואלטרנטיבית לניהול נכסים, אשר מנהלת נכסים בהיקף כולל של כ-7.5 מיליארד דולרים, הודיעה על השקה של קרן נאמנות פתוחה עם נכסים בשווי של יותר מ-700 מיליון דולרים נכון ל-17 בדצמבר 2012. קרן Arden Alternative Strategies Fund (Ticker: ARDNX), אשר מציעה למשקיעים גישה לאסטרטגיות גידור בניהול מקצועי, מבקשת להשיג הכרה בשוק ההון באמצעות התאמה נמוכה יחסית לשוקי ההון הגדולים ולשווקים של ההכנסה הקבועה, בתבנית של נזילות יומית.
הקרן משלימה את פעילות הליבה של Arden אשר מספקת פתרונות מיוחדים לקרנות גידור, חשבונות מנוהלים, מכשירים משותפים ומכשירים נוספים ללקוחות מוסדיים וקרנות פנסיה ברחבי העולם.

אוורל ה. מורטימר, הנשיא והמנכ"ל, מסר כי "כאשר תוחלת החיים של האוכלוסיה ברחבי העולם מתארכת, וכאשר הלקוחות מבקשים שליטה רבה יותר על התוכניות הפיננסיות שלהם, גובר הצורך בגישה למוצרי השקעה חלופיים. אנו שמחים להציע אסטרטגיות השקעה מגוונות וחלופיות, באמצעות המוצר החדשני שלנו שמעניק נזילות יומית. אין ספק שרמות גבוהות יותר של נגישות ומבחר מייצגות את העתיד, ואנו מאמינים שהתוכנית שלנו מציעה דרך מצוינת לגיוון של תיק ההשקעות ומציבה אבן דרך בהרחבת ההשקעות בנכסי פרישה. אנו סבורים באמת ובתמים שהקרן החדשה משנה את כללי המשחק".

"אנו גאים באיכות הגבוהה של מנהלי ההשקעות בתוכנית ומההכרה שלהם בחשיבות של ההזדמנות שמציעה התוכנית לצמיחה מהירה בשוק של נכסי פרישה בהכוונה עצמית" אמר הנרי פי. דייוויס, מנהל שהוביל את הצוות של  Ardenביוזמה של קרן הנאמנות.

Arden Asset Management LLC, שהוקמה בשנת 1993, היא פירמה עולמית מובילה ואלטרנטיבית לניהול נכסים, עם משרדים בניו יורק ובלונדון. פירמת Arden היא יועצת השקעות רשומה ברשות לניירות ערך של ארצות הברית (SEC) והפירמה המסונפת ל-Arden, Arden Asset Management (U.K.), Ltd., מוסמכת על ידי הרשות לשירותים פיננסיים של בריטניה (FSA - U.K. Financial Services Authority) ומפוקחת על ידה. על המשקיעים המוסדיים והפרטיים של Arden נמנים לקוחות משלמי מסים ופטורים ממסים בארצות הברית, קנדה, דרום אמריקה, בריטניה, אירופה, אוסטרליה, יפן ומדינות נוספות באסיה.

הקרן עשויה לשנות בכל עת את ההקצאה בין מנהלים ו/או בין אסטרטגיות. מלבד זאת, היועץ, בשם הקרן, עשוי להחליט שלא ליישם כלל אחד לפחות מבין המנהלים, או אחת לפחות מבין האסטרטגיות, שהוזכרו לעיל, או להוסיף מנהלים חדשים ואסטרטגיות חדשות. לפיכך, המנהלים הצפויים נכון להיום הוזכרו לעיל להמחשה בלבד, ואין לראות באזכורם תחזית או הרכב מתמשך של תיק ההשקעות של הקרן (ומנהליה), שעשויים להשתנות בכל עת.

*הקרן מופצת על ידי פירמת Arden Securities LLC. המשקיעים נקראים לשקול בקפידה לפני ההשקעה את יעדי ההשקעות, הסיכונים, החיובים וההוצאות של הקרן. לקבלת תשקיף שמכיל פרטים אלה ומידע חשוב נוסף התקשרו 866-773-7145 או בקרו בכתובת www.ardenfunds.com כדי לצפות בתשקיף באינטרנט או להוריד אותו. לפני ההשקעה יש לקרוא את התשקיף בעיון.

ההשקעות של הקרן חשופות למגוון סיכונים שכתוצאה מהם עשויות לחול תנודות בשווי הנקי של נכסי הקרן. לפיכך, שווי ההשקעה בקרן עשוי לרדת ואתם עלולים להפסיד כסף. החשיפה בפועל לסיכונים שנלקחים על ידי הקרן בתוכנית ההשקעה עשויה להשתנות במשך הזמן, בהתאם לגורמים שונים שכוללים, בין השאר, את החלטות ההקצאה של היועץ. אסטרטגיות רבות של הקרן כוללות תוכניות השקעה "ספקולטיביות". לפיכך, כמשקיעים בקרן, הסיכון שלכם להפסד גבוה בהרבה מזה של משקיעים בקרנות נאמנות סולידיות יותר. כמו כן, אין שום ערובה שהיועץ או יועצי המשנה ישיגו את יעדי הקרן. כמשקיעים בקרן, ההשקעה שלכם נתונה לסיכונים שונים - לפרטים על הסיכונים שהקרן חשופה להם אנא קראו את התשקיף.

שוויה של הקרן עשוי לרדת ואתם עלולים להפסיד כסף כתוצאה מהשקעה בקרן.

רישום ב-SEC אינו מעיד על רמה מסוימת של מיומנות או הכשרה, ואין לראות בו אישור מטעם SEC.

המקור: פירמת  Arden Asset Management LLC
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
משרד Sard Verbinnen & Co
ג'ונתן גסטהלטר/פול קמיניטי, 212-687-8080