הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Sumitomo

תאגיד סומיטומו השלים את רכישת קבוצת אדגן

24/11/2013 10:00
ניו יורק ובאטון רוז', לואיזיאנה –Business Wireתאגיד סומיטומו (Sumitomo Corporation – "SC"), ותאגיד סומיטומו אמריקה (Sumitomo Corporation of America – "SCOA"), להלן "סומיטומו", הודיע על השלמת רכישת קבוצת אדגן (Edgen Group) במחיר של 12 דולר למניה.

 

דן אולירי, נשיא ומנכ"ל קבוצת אדגן, ימשיך להוביל את יוזמות הצמיחה האסטרטגית של הקבוצה. מר אולירי מסר ש "עסקה זו מאפשרת לנו לספק את דרישות תעשיית תשתיות האנרגיה המתרחבות ונהיות מורכבות יותר, ולהעלות את קנה המידה של פעילותנו. אנו מצפים בחיוב למינוף שותפות זו לטובתם של לקוחותינו ברחבי העולם אשר ירוויחו ערך מוסף לשירות אותו הם מקבלים."  

 

"בתור מובילים באספקה של מוצרי פלדה לתעשיית הנפט והגז בארה"ב בשלביה השונים – הפקה, הובלה ואספקה (Upstream, Midstream, Downstream), רכישת קבוצת אדגן מעניקה לנו פלטפורמת הפצה גלובלית רחבה יותר, וכוללת כוח אדם מנוסה, מתקנים, ומגוון מוצרי פלדה מיוחדים שיאפשרו לנו להמשיך בצמיחה ולתמוך בהתפתחות היצע תשתיות האנרגיה העולמית שלנו," אמר קטסוהירו טקאושי, נשיא ומנכ"ל SCOA ומנכ"ל SC לאזור אמריקה.

 

 

אודות סומיטומו

 

תאגיד סומיטומו (SC) הוא גוף סחר בינלאומי מוביל, עם משרדים ב 116 אזורים ב 65 ארצות, ו 24 משרדים ביפן. קבוצת סומיטומו במלואה כוללת קרוב ל 800 חברות ויותר מ 70 אלף עובדים. עסקי SC מתרחבים באופן מתמיד אל תחומים חדשים של מוצרים ושירותים. הפעילות המרכזית של התאגיד היא במוצרי הפלדה; תשתיות לענפי התחבורה והבנייה; סביבה ותשתיות; תקשורת, רשתות, מוצרי צריכת פנאי ושירותים; מחצבים, אנרגיה, כימיקלים ואלקטרוניקה.

 

למידע נוסף בקרו ב: www.sumitomocorp.co.jp/english/

 

 

אודות קבוצת אדגן

 

קבוצת אדגן היא מפיצה עולמית מובילה של מוצרים ושירותים מיוחדים לתעשיית האנרגיה ולשוק התשתיות לתעשייה, הכוללים צינורות פלדה, שסתומים, לוחות פלדה עבות מחוזקות על ידי קירור מהיר וחיסום, ורכיבים קשורים המשווקים תחת שני מותגים שונים – Edgen Murray, ו  Bourman & Leverich. משרדיה הראשיים של קבוצת אדגן שוכנים בבאטון רוג', לואיזיאנה, עם 35 משרדים נוספים ב 18 מדינות ברחבי העולם. למידע נוסף בקרו ב www.edgengroup.com.

 

המקור: קבוצת אדגן וסומיטומו
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
סומיטומו
Ms. Jewelle Yamada, 212-207-0574
נייד: 646-584-9556
jewelle-k.yamada@sumitomocorp.com
או
Ms. Vanessa Goldschneider, 212-207-0567
vanessa.goldschneider@sumitomocorp.com