הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

חברת SES ואוניברסיטת אייכשטט-אינגולשטאט חונכות את הכיתה האינטראקטיבית בשידור בכורה חי מגרמניה לאפריקה

19/10/2014 11:20
לוקסמבורג --(BUSINESS WIRE)— חברת אס.אי.אס  ( NYSE Paris:SESG)  (LuxX:SESG)  הודיעה היום על שידור בכורה חי שיועבר באפליקציית הכיתה האינטראקטיבית. לשידור שותפים האוניברסיטה הקתולית באייכשטט-אינגולשטאט ומרכז הקבע לחינוך בקמפלה שבאוגנדה.

שידור זה מהווה חלק ממיזם מתמשך של למידה מתוקשבת בשם KUganda ויכלול הדגמה של חווית הלמידה בכיתה אינטראקטיבית. ההדגמה תועבר באמצעות פתרון הפס הרחב הלווייני של SES Broadband Services. פתרון זה מוצע למורים מאוגנדה הנמצאים במרכז הקבע לחינוך. במהלך השידור האינטראקטיבי, יועבר מגרמניה סמינר אותו לומדים סטודנטים באייכשטט עם המרצה, ד"ר גבי גין.

"חלק מהאתגר הניצב בפנינו קשור ביכולת לספק מחשבים ומשאבים למורים באפריקה. ללא קישוריות לאינטרנט, מנועים מורים וילדים משימוש בתוכן חינוכי הקיים ברשת. היכולת לגשר על פער דיגיטאלי זה היא משמעותית ביותר", אמרה ד"ר גין בדברה בשם יוזמת KUganda. עוד ציינה גין: "באמצעות ההדגמה, אנו שואפים להראות את יכולת הסיוע של שירותי הפס הרחב הלווייניים בכל הנוגע לשיפור הפיתוח החברתי והחינוכי. סיוע זה מתאפשר הודות להנגשת שירותים במקומות בהם הם לא היו זמינים בעבר".

בהמשך, הוסיפה גין: "לטכנולוגית הפס הרחב הלווייני פוטנציאל לחולל שינוי ניכר היות והיא מאפשרת לנו, ב-KUganda, לתכנן הכשרות משודרות, אינטראקטיביות ותכופות, להעלות את היקף עבודתנו ואת השפעתה ולהאיץ את חילופי הידע תוך חיסכון בעלויות ובזמן".

אפליקציית השידורים החיים של הכיתה האינטראקטיבית משלבת בין שידורי וידיאו לבין במצגות במסגרת ממשק נוח. הודות לטכנולוגיית עמית לעמית עדכנית, מאפשרת האפליקציה תקשורת אודיו ווידיאו רציפה וחלקה עם מספר רב של סטודנטים בכל מקום אפשרי. כמו כן, האפליקציה אינה דורשת התקנה של תוכנת צד-שלישי או רישיונות שימוש ואף פועלת בשני קצותיה בציוד סטנדרטי כדוגמת מחשבים אישיים, מחשבים ניידים ומכשירי טאבלט. במקביל לכך, נוצרת אינטראקציה בעלת אופי כיתתי באמצעות משוב בזמן אמת בו שולט המרצה.

האפליקציה, שהדגים KUganda, מהווה חלק מ-SES Broadband eEducation Network (רשת הלמידה המתוקשבת בפס רחב של SES), שירות המציע סביבת למידה מקצה לקצה עבור מורים, בתי ספר, כיתות וסטודנטים.

פטריק ביוור, מנכ"ל SES Broadband Services, ציין: "אנו מרוצים מיכולתנו לתרום למיזם KUganda וליטול בו חלק. זהו המיזם הראשון שנהנה מהפתרון שאנו מציעים. אנו אף מקווים       ש-SES Broadband eEducation Network תאפשר בעתיד לעוד אוניברסיטות, מוסדות, מו"לים של תוכן חינוכי ומדינות באפריקה להעניק שירותי חינוך באזורים מרוחקים".

עקבו אחרינו ב:

טוויטר: : https://twitter.com/SES_Satellites

פייסבוק: https://www.facebook.com/SES.YourSatelliteCompany

יוטיוב: http://www.youtube.com/SESVideoChannel

בלוג: http://en.ses.com/4243715/blog

התמונות של SES זמינות ב: https://extranet.ses.com/18706236/pictures

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הפעלת הלוויינים, המחזיקה בצי של יותר מ-50 לוויינים הנעים במסלול גיאוסטציונרי. החברה מספקת שירותי תקשורת לוויינית לערוצי שידור, לספקי תוכן ושירותי אינטרנט, למפעילי רשתות תקשורת סלולריות ונייחות וכן לארגונים עסקיים וממשלתיים ברחבי העולם.

SES דוגלת בקשרים עסקיים ממושכים, בשירות באיכות גבוהה ובמצוינות בתעשיית השידור. צוותיה האזוריים של החברה מתאפיינים בגיוון תרבותי, ממוקמים בכל רחבי הגלובוס ופועלים בצמידות ללקוחות כדי לענות על דרישותיהם הספציפיות בכל הנוגע לשירות ולרוחב פס לווייני.

לחברת אס.אי.אס  (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

אודות SES Broadband Services

SES Broadband Services, חברה בבעלות מלאה (100%) של חברת  SES  מספקת פתרונות פס רחב במהירויות גבוהות באמצעות לווין. SES Broadband Services הוצגה ב-2007 והיא משווקת באמצעות שותפי הפצה באירופה, במזרח התיכון ובאפריקה.

למידע נוסף על שירותים ביתיים אתם מוזמנים ל-www.ses-broadband.com או ל-www.ses.com/broadband-services לאפליקציות עסקיות.

המקור: SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור

http://www.businesswire.com/news/home/20141013005917/en

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Markus Payer
Tel : +352 710 725 500
Markus.Payer@ses.com