הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Intertek

חברת Intertek חותמת על חוזה גדול לניטור קורוזיה

12/11/2013 10:00
13/12/2013

קופנהגן, דנמרק--BUSINESS WIREחברת Intertek, הספקית המובילה בעולם לפתרונות איכות עבור מגוון תעשיות, חתמה על חוזה עם הנהלת המטרו של קופנהגן.




בהתאם להסכם, Intertek תעצב, תייצר, תתקין ותקים מערכת לניטור קורוזיה רציפה וקורוזיה מפוזרת עבור פרויקט הרחבת מערכת המטרו בבירה הדנית, Cityringen. זה יסייע להפעלה יעילה של מערכת המטרו, שהינה אחד מהפרויקטים הגדולים באירופה לרכבות תחתיות. כחלק מהחוזה, Intertek תטמיע סדרה של צבירי חיישנים ואמצעי מדידה ב-18 אתרים של מערכת המסילות של Cityringen.

 

צוות הקורוזיה המסור של חברת Intertek יספק גם את תוכנות הרישות והניהול הדרושות לשם תמיכה במערכת החיישנים. לאחר ההתקנה, המערכת תנוהל דרך שליטה מרחוק ממרכז הבקרה הראשי של המטרו.

 

בסך הכל יוטבעו בבטון המזוין של המנהרות והתחנות שלושה סוגי חיישנים שונים. הם יתוכננו באופן שיספק מידע על מצב הקורוזיה, רמת הקורוזיה ואספקת תרשים זרמים תועים על מנת לעקוב אחר כל אפשרות לשחיקת חומר בתשתית החדשה.



לדברי פיט איילוט, המנהל המסחרי של חטיבת הייצור והבטחת שלמות בחברת
Intertek, "אנו שמחים על סגירת חוזה זה עבור מערכת Cityringen ומצפים לעבודה עם צוות המטרו של קופנהגן במהלך ארבע השנים הבאות, בזמן שנייצר ונתקין את הרכיבים ברחבי המסילות החדשות. המידע אותו מספקת המערכת יעזור למפעילים לשמר את המנהרות ותחנות הרכבת למשך עשורים רבים העתידים לבוא".

 

החוזה מתבסס על הרקורד המוצלח של Intertek באספקת מערכות ניטור ושליטה על זרמים תועים למערכות מסלולי רכבת ובניטור קורוזיה של בטון ברכבות ומתקני זיקוק.

 

צוות המטרו של קופנהגן הוא מיזם משותף של שלושה ארגונים איטלקיים - Salini Costruttori SpA, Technimont, SELI Societa Esecuzio Lavori SpA Indraulici.

 

עם השלמת הפרויקט ב-2018, Cityringen תגדיל את רשת המטרו הנוכחית של קופנהגן ב-17 תחנות ותכלול מערכת הפעלה אוטומטית ללא צורך בנהג, שתפעל 24 שעות ביממה. מעריכים כי עד שנת 2025, מערכת המטרו בקופנהגן תסיע כ-130 מיליון נוסעים בשנה.

 

אודות Intertek

 

חברת Intertek היא הספקית המובילה בעולם לפתרונות איכות עבור מגוון תעשיות. החל מביצוע ביקורות ובדיקות, ועד להכשרה, ייעוץ, אבטחת איכות ואישורים, Intertek מוסיפה ערך למוצרים, תהליכים ונכסים של לקוחותיה. Intertek תומכת בהצלחתן של חברות בשוק הגלובלי, עם רשת של יותר מ-1,000 מעבדות ומשרדים, ולמעלה מ-36,000 עובדים ביותר מ-100 מדינות. Intertek מסייעת ללקוחותיה לעמוד בציפיות משתמשי הקצה שלהם בנוגע לבטיחות, קיימות, ביצועים, יושרה וכדאיות, ופועלת כמעט בכל שוק בעולם. בקרו באתר www.intertek.com.

  

מקור: Intertek 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Intertek
שאלות בנוגע למכירות:


Pete Aylott,
Commercial Director,
Production and Integrity Assurance
Telephone: +44 (0) 161 933 4000
Pete.aylott@intertek.com


או
קשרי עיתונות:


Denise Tench,
Global Marketing Executive, Exploration and Production
Telephone: +44 (0) 161 245 8039
Denise.tench@intertek.com