הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
אי.טי.ויו מדיקל

אי.טי.ויו מדיקל: חתימה על הסכם הפצה ברוסיה עם חברת NeuroMed Ltd

6/2/2012 02:00
אי. טי. ויו מדיקל, הנסחרת בבורסה לניירות ערך בתל אביב ועוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית, הודיעה היום כי חתמה על הסכם הפצה בלעדי עם חברת NeuroMed Ltd הרוסית להפצה ברוסיה של מכשיר ה- VIVASIGHT™  (לשעבר TVT™) המשווק על ידי החברה.

מכשיר ה- VIVASIGHT™ משמש לניטור רציף של דרכי הנשימה העליונות, בין היתר לניטור מיקום חסם סימפון במהלך ביצוע פרוצדורות ניתוחיות של בית החזה בחדרי ניתוח ולניטור פרוצדורת פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ. ההסכם הינו לתקופה של שנתיים.

לדברי ביל אדלמן, מנכ"ל החברה: "אנו שמחים על הצטרפות NeuroMed לרשת המפיצים של החברה. מכשירי החברה ממשפחת ה- VIVASIGHT™ מספקים את הפיתרון האיכותי ביותר לניהול דרכי הנשימה במהלך פרוצדורות ניתוחיות מורכבות של בית החזה, הדורשות בידוד ריאתי, מופצים בימים אלו ברחבי העולם."

אודות NeuroMed Ltd:

לפי מידע שנמסר מהמפיץ לחברה, NeuroMed בע"מ היא חברת הפצה בתחום המוצרים כירורגים המשרתת מוסדות בריאות ברחבי רוסיה, שבסיסה בסנט-פטרסבורג. NeuroMed נוסדה בשנת 2006 ומתמקדת בשיווק ותמיכה של מכשור רפואי בתחום ההרדמה, טיפל נמרץ, כירורגיה כללית, ניתוחי לב וכלי דם וניתוחי גב. בנוסף ל- ETView,  מייצגת NeuroMed גם מספר חטיבות מכשור הרפואי של חברת ג'ונסון אנד ג'ונסון, בינן Cordis ו- Codman. בנוסף, NeuroMed  משווקת את קו מוצרי ההרדמה  Rusch עבור Teleflex Medical.

אודות אי.טי.ויו מדיקל:

אי.טי.ויו מדיקל פיתחה, משווקת ומוכרת את ה- VivaSight™ (לשעבר TVT™) מוצר המיועד לאינטובציה (צנרור) וניטור דרכי נשימה עליונות. בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ולמכירה של מוצריה בארה"ב, אישור מה- CE לשיווק ומכירת מוצריה באירופה ואמ"ר.

מידע צופה פני עתיד

הערכות החברה הכלולות בפרסום זה, לרבות בדבר היקף פעילותה הצפוי של החברה, מהוות מידע צופה פני עתיד כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968 ואין כל וודאות, כי מידע כאמור יתממש. הערכות החברה מבוססות על הנחות עסקיות, ניסיון העבר ומידע מקצועי. הערכות אלה עלולות שלא להתממש, כולן או בחלקן, או להתממש בצורה שונה באופן מהותי מכפי שנצפה על ידי החברה, וזאת מטעמים שונים, לרבות שינוי במגמות שוק, תחרות, מצב כלכלי גלובלי או מקומי, ושינויים ברגולציה.

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
מורן מאיר-ברס
קשרי משקיעים בע"מ
טל: 03-5167620
מייל: moran@km-ir.co.il
אתר: www.km-ir.co.il