הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
MasterCard

מסטרקארד חתמה הסכם לרכישת פרובוס – ספק פתרונות התשלום העצמאי המוביל בטורקיה

הרכישה תשפר את יכולות העיבוד של מסטרקארד ואת יכולתה להציע שירותי ערך מוסף באזור

13/10/2013 03:00
כדי לצייץ את הידיעה נא להעתיק ולהדביק http://bit.ly/16x5x5F לחשבון הטוויטר בתוספת התווית #MasterCard

 

13.10.2013

פרצ'ס, ניו יורק – (BUSINESS WIRE) – חברת מסטרקארד (NYSE: MA) הכריזה היום שחתמה על הסכם לרכישת פרובוס (Provus Bilişim Hizmetleri A. Ş.), הספק העצמאי המוביל בטורקיה לפתרונות תשלום ועיבוד נתונים. הרכישה מתבססת על האסטרטגיה של מסטרקארד להגברת נוכחות העיבוד שלה בשווקים עתירי צמיחה ולאספקה של פתרונות עיבוד מובילים ושירותי ערך מוסף חדשניים למוסדות פיננסיים וללקוחות גם יחד בתחום המתפתח של תשלומים מראש ובאמצעות מכשירים ניידים. העסקה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של שנת 2013, בכפוף לאישור רגולטורי.

פרובוס נוסדה ב-2001 ומתנהלת מאיסטנבול. בסיס הלקוחות שלה כולל מוסדות פיננסיים, ספקי שירותי תקשורת וקמעונאים. תחום פתרונות התשלום של פרובוס כולל עיבוד מנפיק וסולק, פתרונות משולמים מראש ושירותי עיבוד לכספומטים.

בהתייחסות לרכישה אמר חוויאר פרז, נשיא מסטרקארד אירופה: "רכישת פרובוס מאפשרת למסטרקארד להמשיך לפתח פתרונות חדשניים המעניקים ערך מוסף ללקוחות שלנו, ומגבירה את נוכחות העיבוד שלנו באירופה. טורקיה היתה ועודנה שוק מלהיב וצומח, והרכישה הזאת מספקת פלטפורמה חשובה שתאפשר לנו לשרת לקוחות מקומיים, וגם להמשיך לספק פתרונות תשלום חדשניים בכל רחבי האיזור."

טונץ' דסר, מנכ"ל פרובוס, אמר: "ההכרזה היום היא פרק חדש ומרגש בחברתנו, המספקת פתרונות תשלום ושירותי עיבוד מתקדמים ביותר ללקוחות מסורתיים וחדשניים גם יחד בטורקיה. אנחנו מצפים לעתיד שבו נהיה חלק ממשפחת מסטרקארד ונתמקד באספקת חדשנות בפתרונות תשלום ועיבוד לקהל הרחב ביותר."

תנאי העסקה לא נדונו.

אודות מסטרקארד:

MasterCard (NYSE: MA), www.mastercard.com היא חברת טכנולוגיה בשוק התשלומים העולמי. אנו מפעילים את רשת עיבוד התשלומים המהירה בעולם, ומחברים לקוחות, מוסדות פיננסיים, סוחרים, ממשלות ועסקים בלמעלה מ-210 מדינות וטריטוריות. המוצרים והפתרונות של מסטרקארד הופכים פעילויות מסחר יומיומיות כגון קניות, נסיעות, ניהול עסק ועיסוק בפיננסים – לקלים יותר, בטוחים יותר ויעילים יותר לכולם. עקבו אחרינו בטוויטר @MasterCardNews, הצטרפו לדיון ב: Cashless Pioneers Blog והירשמו לקבלת עדכונים (subscribe) ב: Engagement Bureau.

 

הצהרת הסרת חבות

הצהרות מסוימות בהודעה זו לעיתונות שאינן בגדר עובדות היסטוריות, כולל הצהרות הנוגעות לתכניות, אסטרטגיות, אמונות וציפיות של חברת מאסטרקארד, הן הצהרות ביחס לעתיד ונתונות להגנות הסרת החבות שבחוק Private Securities Litigation Reform Act משנת 1995. הצהרות אלו ביחס לעתיד מבוססות על הערכות החברה נכון ליום פרסום ההודעה בלבד. בהתאם, למעט מחויבויותיה הקיימות של החברה תחת החוק הפדראלי של ארה"ב לניירות ערך, אין בכוונת החברה לעדכן או לשנות אילו מבין ההצהרות ביחס לעתיד כדי להתאימן לתוצאות בפועל, לשינויים במצב הפיננסי, שינויים בהערכות, ציפיות או הנחות, שינויים בתנאים הכלכליים או התעשייתיים הכלליים או כל נסיבות אחרות שיעלו או ייווצרו מרגע הכנת הודעה זו לעיתונות, או כדי לשקף התרחשויות בלתי צפויות. הצהרות אלו כוללות אך לא מוגבלות ליכולות הבאות של החברה:


  • להשיג אישור רגולטורי לסגירת העסקה ברבעון הרביעי של 2013.
  • להביא להמשך הצמיחה בנוכחות החברה באירופה, לשרת לקוחות מקומיים ולספק פתרונות תשלום חדשניים ברחבי האזור.


התוצאות בפועל עשויות להיות שונות באופן מהותי מהצהרות מסוג זה ביחס לעתיד כתוצאה ממכלול סיבות, בכללן אלו שפורטו בדו"חות החברה לרשות האמריקאית לניירות ערך (SEC), ביניהם הדו"ח השנתי של החברה לשנה שהסתיימה ב 31 לדצמבר 2012 בטופס 10-K, הדו"חות הרבעוניים של החברה בטופס 10-Q, ודו"חות עדכניים בטופס 8-K שהוגשו על ידי החברה ל SEC במהלך 2013, זאת בנוסף לסיבות הכוללות קשיים, עיכובים או חוסר יכולת החברה להשיג את המטרות האסטרטגיות שפורטו לעיל. גורמים נוספים מלבד אלו שפורטו לעיל יכולים גם הם לגרום לתוצאות החברה להיות שונות באופן מהותי מהתוצאות להן מצפה החברה.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
תקשורת:

MasterCard
Chris Monteiro, +1-914-249-5826
Chief Communications Officer
chris_monteiro@mastercard.com
או
MasterCard Europe
Rose Beaumont, +32 2 352 52 35 or +44 (0) 20 7557 5199 / + 44 (0) 7956 309 550 (mobile)
Senior Vice President, Communications
rose_beaumont@mastercard.com
או
MasterCard Turkey
Selin Semigolu, +90-212-351-9900
Communications Manager
selin_semigolu@mastercard.com

או

קשרי משקיעים:

MasterCard
Barbara Gasper, +1-914-249-4565
Executive Vice President, Investor Relations
investor_relations@mastercard.com