הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

Accenture משיקה מסע מיתוג חדש; המיצוב של החברה תחת הסיסמה “High performance. Delivered.” עובר לשלב הבא

ניו יורק--(BUSINESS WIRE)-- Accenture (NYSE: ACN) השיקה היום מסע מיתוג חדש, שבמסגרתו עובר המיצוב של החברה תחת הסיסמה “High performance. Delivered.” לשלב הבא, תוך המחשת המגוון והעומק של יכולות החברה והתמקדות בערך שיוצרת Accenture עבור לקוחותיה.

18/11/2011 09:00
מסע המיתוג מכסה את כל נקודות ההשקה של המותג עם קהלי היעד החיצוניים והפנימיים - ובכלל זה בדפוס, בנמלי תעופה, בפרסום חוצות וברשתות שידור; במגוון רחב של אמצעים דיגיטליים, דוגמת פרסום באינטרנט, מנועי חיפוש, פלטפורמות ניידות, מדיה חברתית ופורומים אינטראקטיביים; בחומרים שיווקיים לגיוס עובדים; במצגות ללקוחות; באתר האינטרנט המחודש של החברה; בהודעות לעובדים; ובמיתוג של משרדי Accenture ביותר מ-200 ערים השוכנות בשש יבשות.
"מסע המיתוג החדש מייצג את הפרק הבא בהתפתחות המיצוב המצליח של Accenture, תחת הסיסמה ‘High performance. Delivered.’" אמרה רוקסן טיילור, המנהלת הראשית לשיווק ותקשורת בחברת Accenture. "הסיסמה ‘High performance. Delivered.’ מתמצתת את האסטרטגיה העסקית שלנו. מסע המיתוג ממחיש כיצד אנו ממנפים את הידע המעמיק שלנו בענף, ואת היכולות המובילות שלנו בתחומי הייעוץ והטכנולוגיה, כדי ליצור ערך עסקי מוחשי ומשמעותי עבור לקוחותינו. התגובות החיוביות מצד לקוחותינו למסע המיתוג החדש מאשרות שהמיצוב של המותג שלנו יוצרות כיום הד יותר מאי פעם".
מסע המיתוג כולל, בין השאר, סדרה מתמשכת של מקרי מבחן שמתמקדים בתוצאות בקרב לקוחות. מקרי המבחן מוגשים במגוון ערוצי שיווק, ובכלל זה בפרסומות. כך למשל, במודעה שמספרת על Unilever מתואר כיצד סייעה Accenture לחברה העולמית של מוצרי הצריכה למנף את הטכנולוגיה כדי לפשט ולאחד תהליכים עסקיים, ולהשיג סטנדרטיזציה ביותר מ-100 מדינות - מהלך שחסך ל- Unileverסכום של מיליארד אירו. במודעה אחרת מתואר כיצד סייעה Accenture לרשת המלונות Marriott לקדם את אתר האינטרנט למעמד של אחד מ-10 אתרי הקמעונאות המובילים בעולם, תוך יישום פלטפורמה שתומכת בתשעה אתרי אינטרנט בשבע שפות ומאפשרת ללקוחות להזמין לינות בקלות רבה יותר. כיום מסתכם היקף המכירות של Marriott באינטרנט בשבעה מיליארד דולרים לשנה.
בפרסומות, כמו בשאר הרכיבים של מסע המיתוג, מודגשים המגוון הרחב של יכולות הטכנולוגיה, הייעוץ ומיקור החוץ של Accenture, במיוחד בתחומים מבוקשים דוגמת ניידות, ניתוח, שיווק דיגיטלי וקיימות; הידע המעמיק והמומחיות ביותר מ-40 ענפי תעשייה; והאופן שבו יכולה Accenture לסייע ללקוחות למנף הזדמנויות שמזמנות מגמות עסקיות חשובות דוגמת החדשנות והגלובליזציה.
מלבד השימוש בתמונות מרתקות, קופירייטינג חכם ופלטת צבעים נועזת, מתאפיין מסע המיתוג החדש בסמל — “>” — שהוא חלק מהלוגו של Accenture מזה למעלה מעשור שנים.
Accenture תמשיך במסע הפרסום המצליח בנמלי התעופה, כאשר הפרסומות מתנוססות ב-73 נמלי תעופה מרכזיים ב-35 מדינות. מסע המיתוג החדש כולל אמצעים בולטים במיוחד, מעיטוף של מבנים ומוניות ועד שלטי חוצות במרכזים עסקיים חשובים בעולם, וכן השקעות רחבות היקף בשיווק דיגיטלי ומדיה חברתית.
"אנו מוכרים כחלוצים בתחום של שיווק בין עסקי (B2B) ומאחורינו היסטוריה ארוכה של פרסום בלתי שגרתי בתחום שלנו, תוך אימוץ גישה שיווקית שמאפיינת בדרך כלל מוצרי צריכה" אמרה טיילור. "אני גאה בכך שיצא לנו מוניטין של חברה חדשנית - חברה שפורצת דרכים חדשות ומציבה סטנדרטים חדשים".
כדי לעודד את היצירתיות ולהגביר את היעילות יישמה Accenture מודל פרסום עולמי חדש שבמסגרתו הופרד הפיתוח הקריאטיבי מהביצוע. על הפיתוח הקריאטיבי הופקדה TBWA/Chiat/Day שהיא סוכנות הפרסום הרשמית החדשה של החברה. Tag Worldwide מונתה כסוכנות ההפקה של Accenture והופקדה על התרגום של מסע המיתוג והוצאתו אל הפועל בכל אמצעי התקשורת ברחבי העולם. פירמת MEC של WPP ממשיכה להיות אחראית על תכנון המדיה והרכש ברחבי העולם.
Accenture מדורגת כיום במקום 45 ברשימת 100 המותגים המובילים של Interbrand ברחבי העולם, ושווי המותג מוערך בסכום של שמונה מיליארד דולרים. מאז שנת 2002, בה נכנסה Accenture לראשונה לרשימת 100 המותגים המובילים של Interbrand (היישר למקום 53), עלה שווי המותג של Accenture בשיעור של 55 אחוזים.
פרטים נוספים על מסע המיתוג העולמי של Accenture אפשר למצוא בקישור הבא (click here).
אודות חברת Accenture
Accenture היא חברה עולמית לייעוץ ניהולי, שירותים טכנולוגיים ומיקור חוץ. החברה מעסיקה כ-236,000 בני אדם ומשרתת לקוחות ביותר מ-120 מדינות. Accenture מציעה שילוב של ניסיון מעל לכל תחרות, יכולות מקיפות בכל ענפי התעשייה והתפקודים העסקיים, ומחקר רחב היקף על החברות המצליחות ביותר בעולם. חברת Accenture פועלת בשיתוף עם הלקוחות על מנת לסייע להם להפוך לעסקים או משרדי ממשלה עתירי ביצועים. בשנת הכספים שהסתיימה ב-31 באוגוסט 2011 הסתכמו ההכנסות הנקיות של החברה ב-25.5 מיליארד דולרים של ארה"ב. דף הבית של החברה נמצא בכתובת www.accenture.com.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Accenture
אלכס פצ'טי, (917) 452-5519
alex.pachetti@accenture.com
המקור: חברת Accenture