הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

לקבוצת DFS הוענקו שלושה זיכיונות בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג

הונג קונג --(BUSINESS WIRE)-- קבוצת DFS נבחרה על ידי רשות נמלי התעופה של הונג קונג (Airport Authority Hong Kong) לנהל שלושה זיכיונות עוגן בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג (HKIA - Hong Kong International Airport): משקאות חריפים ומוצרי עישון (Liquor & Tobacco), בשמים וקוסמטיקה (Perfumes & Cosmetics) ומתנות ומזכרות בנמל התעופה (Airside General Merchandise), לתקופה שבין השנים 2012 - 2017, בעקבות הזכייה במכרז פתוח.

20/6/2012 12:00
"אנו שמחים מאוד לשרת את רשות נמלי התעופה של הונג קונג. מאז שהחלה קבוצת DFS לפעול בנמל התעופה של הונג קונג, לפני למעלה מ-50 שנים, אנו חשים שהגענו הביתה. שלושה הזיכיונות מעניקים לנו הזדמנות לספק ללקוחות שירות מלא ועטור פרסים, בו נודעת קבוצת DFS. אנו מתכוונים להביא לנמל התעופה את האווירה של חנויות Galleria שלנו במרכז העיר" אמר מייקל וו. שרייבר, נשיא קבוצת DFS לתפעול חנויות ופיתוח עסקי.

"אנו מחויבים לספק לנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג את השירות והאווירה הטובים ביותר. ידוע לנו שבעלי הזיכיון הקיימים מעסיקים בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג עובדים מנוסים רבים ונעשה את מרב המאמצים כדי לשמר מביניהם עובדים רבים ככל האפשר. פנינו כבר לבעלי הזיכיון הקיימים כדי לתאם עמם מעבר חלק ככל האפשר, ובמיוחד בכל הקשור לצרכי העובדים" אמר בנג'מין וושו, מנהל DFS לצפון אסיה.

חברת DFS מפעילה כיום עשרה זיכיונות בנמל התעופה הבינלאומי של הונג קונג, ובכלל זה החנות עטורת הפרסים של שעוני היוקרה (Luxury Watch) באולם המערבי (West Hall). כן מפעילה החברה שתי חנויות יוקרה ברובע הקניות Kowloon: חנות DFS Galleria Sun Plaza ב- Canton Road, בשטח של למעלה מאלף מ"ר, וחנות DFS Galleria Chinachem ב-Tsim Sha Tsui, בשטח של כ-1,500 מ"ר. באוגוסט 2012 תפתח קבוצת DFS חנות ראשונה באי הונג קונג, בלב Causeway Bay.

הבעלות על קבוצת DFS, הקמעונאית הגדולה בעולם למוצרי יוקרה לנוסעים, מתחלקת בין קבוצת LVMH (רוב) לבין קבוצה של חברות שקשורות לרוברט מילר (מיעוט), אחד המייסדים של DFS ותושב ותיק בהונג קונג. המשרדים הראשיים העולמיים של קבוצת DFS שוכנים במרכז הונג קונג (Central, Hong Kong). החברה מעסיקה למעלה מ-7,000 עובדים ב-14 חנויות Galleria במרכז העיר וביותר מ-200 חנויות בנמלי תעופה ברחבי העולם, בעיקר באזור מזרח אסיה.

המקור: קבוצת DFS
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
קבוצת DFS
שרון וויינר, +1-808-375-8501
sharon.weiner@dfs.com