הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Safenet

חברת Safenet מפשטת את תהליך ההטמעה של ניהול רישיונות התוכנה וההרשאות - כדי להאיץ את ההשקה של שירותי ענן

שירותיSentinel® Cloud של SafeNet נתמכים כעת בפלטפורמת Dell Boomi AtomSphere לקישוריות ליישומי העורף - ובכלל זה CRM, ERP, הפקת חיובים ומיכון השיווק

13/7/2011 10:00
בלטימור --(BUSINESS WIRE)-- חברתSafeNet , מהמובילות בעולם באבטחת מידע, הודיעה כי שירותי Sentinel Cloud נתמכים כעת בפלטפורמת ההטמעה Dell Boomi AtomSphere, על מנת לאפשר לספקיות של שירותי ענן לקשר בקלות את השירותים של SafeNet לניהול רישיונות התוכנה וההרשאות עם מערכות עורף קיימות, מקומיות או בענן. יכולת זו מאיצה את זמן ההשקה עבור ספקיות של שירותי ענן מסוג תוכנה במתכונת שירות (SaaS), תשתית במתכונת שירות (PaaS) או מסוגים אחרים, ומקצרת במידה משמעותית את הזמן הנחוץ להטמעת הניהול של רישיונות התוכנה וההרשאות בתהליכים העסקיים הקיימים.
פלטפורמת Dell Boomi AtomSphere מסופקת במתכונת שירות ומסייעת לשלב בין שני יישומים לפחות, כתוכנה במתכונת שירות (SaaS) או בהתקנה מקומית. באמצעות מחבר AtomSphere שתוכנן מחדש, אפשר לקשר את פיתרון Sentinel Cloud Services של SafeNet לניהול רישוי והרשאות למערכות עורף של ספקיות של תוכנות נפוצות לניהול קשרי לקוחות (CRM), תכנון משאבי הארגון (ERP), הפקת חיובים (Billing) ומיכון השיווק.
"היכולת לא רק לתכנן ולהתאים בקלות קטלוג שירותים מורכב, אלא גם לבקר את הגישה לשירותים ולמדוד את היקף השימוש בהם, היא חלק חיוני מאסטרטגיית הניהול של נכסי התוכנה של כל ספקית שפועלת בענן" אמר ריק נוצ'י, מנהל טכנולוגיה בכיר בחברת Boomi של Dell. "ספקיות של שירותי ענן נסמכות על פלטפורמת AtomSphere של Boomi כדי לפשט את התהליכים העסקיים שעליהם נסמכים שירותי הענן ולהבטיח תקשורת עם המערכות הקריטיות, ובכלל זה שירותים לניהול של רישיונות התוכנה וההרשאות דוגמת Sentinel Cloud. המחבר שלנו ל- SafeNetהוא צעד נוסף לפישוט מלאכת ההטמעה הכרוכה באספקה של שירותי ענן".
Sentinel Cloud הוא הפיתרון המלא והמוכח היחיד לניהול של נכסי תוכנה שפועל בענן. הניסיון שצברה חברת SafeNet במשך רבע מאה באספקה של הפתרונות הטובים מסוגם לניהול של רישיונות תוכנה והרשאות מבטיח תהליכים מהירים וקלים שמאפשרים לספקיות של שירותי ענן להקים קטלוגים מגוונים של שירותים, להקצות גישה למשתמשים ולהעניק להם הרשאות, למדוד את היקף השימוש בשירותים, ולהתאים מיד את היצע השירותים כדי למצות הזדמנויות חדשות והתפתחויות בשוק. רק עם שירותי Sentinel Cloud של SafeNet יכולות ספקיות תוכנה לארוז, לספק ולנהל בקלות יישומי ענק שמסופקים למחשבי PC, מחשבים נישאים או מכשירים ניידים.
"הטמעת הניהול של רישיונות התוכנה וההרשאות במערכות עורף קיימות הייתה מאז ומתמיד תהליך מורכב, הן עבור ספקיות של תוכנות מסורתיות והן עבור ספקיות של שירותי ענן - זהו תהליך יקר שגוזל זמן רב ועלול לעכב את ההשקה במידה משמעותית" אמר כריס הולנד, סגן נשיא לשירותי ענן בחברת SafeNet. "המחבר של SafeNet לפלטפורמת Dell Boomi AtomSphere פותר את הבעיה בתקופה שבה נודעת למועד ההשקה חשיבות מכרעת, משום שספקיות רבות מעבירות יישומים לענן בקצב מהיר ככל שביכולתן".
התמיכה של פלטפורמת Boomi AtomSphere בשירותי Sentinel Cloud של SafeNet מאפשרת לספקיות של תוכנות ושירותי ענן:
- לפשט את תהליך ההטמעה של ניהול הרישיונות על מנת לצמצם הוצאות ולהאיץ את זמן ההשקה
- לחסוך מראש את נטל ההטמעה משום שספקיות נוספות מקושרות לפלטפורמת Dell Boomi AtomSphere
מערך פתרונות Sentinel Software Monetization של SafeNet מעניק לספקיות תוכנה את המוצרים המהימנים ביותר בענף להגנה על תוכנה, רישוי וניהול הרשאות, וכן שירותים ליישומים בהתקנה מקומית, יישומים משובצים ויישומי ענן. פרטים נוספים אפשר למצוא באתרי האינטרנט שכתובתם www.safenet-inc.com/sentinel, www.sentinelcloud.com ו- http://www.licensinglive.com.
אודות חברת Safenet
Safenet, שהוקמה בשנת 1983, היא אחת החברות המובילות בעולם בתחום של אבטחת המידע. Safenet מגינה על הנכסים החשובים ביותר של לקוחותיה, ובכלל זה זהויות, עסקאות, תקשורת, נתונים ורישיונות תוכנה - לאורך מחזור החיים של הנתונים. למעלה מ-25,000 לקוחות בחברות מסחריות ובסוכנויות ממשל, ביותר מ-100 מדינות, שמים את מבטחם בחברת Safenet, אשר נותנת מענה לצרכי אבטחת המידע שלהם.
המקור: חברתSafeNet
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
חברת Safenet
אמנדה די. קרטיס, 443-327-1276
amanda.curtis@safenet-inc.com