הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
SES

על סיפו של עידן הזטה-בייט: מפעילות שירותי לווין מנמקות את יתרונותיהן של רשתות חכמות עתידיות

10/7/2014 09:30
ונציה, איטליה, בריסל ולוקסמבורג--(BUSINESS WIRE)-- מפעילות שירותי הלווין האירופיות הדגישו היום את התפקיד הקריטי שימלא הלווין בהשקתן של תשתיות דיגיטאליות עתידיות.

ארגון מפעילות שירותי הלווין האירופיות (The European Satellite Operators Association, ESOA) יוצג על ידי מזכירתו הכללית, ארטי הולה, ומנכ"ל SES, כרים מישל סבאג, בפגישה רמת דרג שהתקיימה בוונציה בנוכחותם של נציגים מהמגזרים הפוליטי והעסקי באיחוד האירופי.

סבאג, המכהן כנשיא וכמנכ"ל SES וכחבר במועצת המנהלים של ESOA, נשא דברים בפגישה זו. כמו כן, נאמו בה מתאו רנצי, ראש ממשלת איטליה; נילי קרויס, סגנית נשיא הנציבות האירופית; ממונים על התוויית מדיניות במדינות החברות באיחוד האירופי ומנכ"ליהן של חברות מובילות לטכנולוגיות הקשורת ומידע, שנטלו חלק ב-“Digital Venice 2014”, אירוע שארגן משרדו של נשיא איטליה.

סבאג בירך את היוזמה העומדת מאחורי Digital Venice וציין כי בעתיד ישלוט הוידיאו באינטרנט תוך דרישה לשירותים באיכות גבוהה בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר. לדבריו: "מצב זה יוצר דרישה חסרת תקדים לקיבולת. בהקשר זה, חוזה Cisco כי כבר ב-2016 יעלה נפח תעבורת ה-IP השנתית בעולם אל למעלה מזטה-בייט, כלומר יותר מאלף מיליארד ג'יגה-בייט". עוד הוסיף סבאג: "הפיכת שידורי הטלוויזיה באיכות Ultra-HD לשידורי המיינסטרים תעלה תעבורה זו אף יותר ותביא לצמיחת השימוש האינדיבידואלי ברוחב פס באירופה בשיעור של עד פי 100 מקיבולת המידע בה משתמש משק בית בודד כיום".  

בהמשך דבריו, הוסיף סבאג: "האם הרשתות יוכלו להתמודד עם מצב זה? האם יוכלו המפעילות לממן תעבורה שכזו תוך יצירת רווח תעבורתי שולי או אף פחות מכך? האם העלייה החדה בעקבות הפחמן, שתתלווה להתפתחויות העתידיות, מתקבלת על הדעת? והאם לכל האזרחים תתאפשר גישה שווה לשירותים המוצעים? התשובה לשאלות אלה אינה ברורה. תשתיות הלווין נכנסו זה מכבר לעידן הזטה-בייט. הודות לקיבולות האוניברסליות יוצאות דופן ולחיסכון תעבורתי שאין שני לו, מסוגלים הלוויינים למלא תפקיד מרכזי בהקמת הדור הבא של רשת חכמה, שתעמוד באתגרי העתיד. אני מזמין את הנוכחים בשולחן הדיונים היום לשתף פעולה למציאת פתרונות היברידיים, לוויניים-יבשתיים, הואיל וביכולתם לאפשר חיסכון עצום, להסיר עומס מרשתות יבשתיות ולכוון השקעות לאופקים חדשים. פתרונות אלה אף יקצרו את הזמן שיידרש לאספקת יתרונותיהם של מספר שירותים באותו רוחב פס, יאפשרו שימוש יעיל יותר במשאבי הספקטרום ויסייעו להימנע מחלוקה דיגיטאלית חדשה". 

ארטי הולה, מזכירתו הכללית של ESOA, נשאה דברים בפנל בנושא השוק הדיגיטלי המאוחד (שוק דיגיטלי חוצה גבולות), שבראשו עמד רוברטו ויולה, המשנה למנכ"ל DG CONNECT. בדבריה, התייחסה הולה ליחסי העלות-תועלת המעולים של הלווין בכל הנוגע לאספקת שירותי וידיאו בדאונסטרים כחלק מפתרון אפשרי לניהול רשת חכמה.

כמו כן, ציינה הולה: "העלייה בחדירתם של שידורי טלוויזיה באיכות HD והופעת שידורי טלוויזיה באיכות Ultra-HD, להם היינו עדים בשידורים האחרונים של גביע העולם של פיפ"א שהתקיים בברזיל, מדגימות את הצורך בפיתוח שותפויות ובמציאת פתרונות מסחריים ברי-קיימא לאינטגרציה של הלוויין ברשתות המורכבות הנדרשות לשידורי הוידיאו של הדור הבא" ואף הוסיפה: "זו הדרך היחידה בה יוכלו האזרחים ליהנות באמת מיתרונותיו של הוידיאו בכל עת, בכל מקום ומכל מכשיר".

למידע נוסף, ניתן לעיין בדוח שהוציא SES בנושא זה ששמו “Satisfying Insatiable Demand with Infinite Choice – Entering the Zettabyte Era: Satellite plays a key role in future hybrid communication networks” (עמידה בדרישה בלתי אפשרית באמצעות בחירה חוצת גבולות – על סף עידן הזטה-בייט: הלווין כממלא תפקיד מפתח ברשתות תקשורת היברידיות עתידיות). את הדוח ניתן למצוא בקישור http://read.uberflip.com/i/342734. 

אודות ESOA

ESOA הוא ארגון סחר היושב בבריסל ומייצג את כל מפעילות הלווין האירופיות לצד חברות תומכות, כגון ספקיות שירות, יצרניות וחברות המתמחות בשיגור לוויינים. מועצת המנהלים של הארגון כוללת את מנכ"ליהן של כל מפעילות הלווין שמקום מושבן באיחוד האירופי. החברים במועצה זו מובילים את פעולותיו של הארגון המוודא כי מפעילות הלווין ייהנו מסביבה פוליטית, תעשייתית ורגולטורית נוחה ביותר, שתסייע להם למלא את משימתן החיונית – אספקת שירותי תקשורת כלל-עולמיים.

בין החברות ב-ESOA נמנות מפעילות הלווין הבאות: Avanti, Airbus, Eurasiasat, Eutelsat, HellasSat, Hispasat, Inmarsat, Intelsat, SES, Telenor, Telespazio וכן Arianespace, Asitel, Brit, Hiscox, Marsh, Mansat, Munich Re, Newtec, O3b, Solaris Mobile, Swiss re, Thales Alenia Space ו-Atrium Space Insurance Consortium.

אודות SES

SES היא מובילה עולמית בתחום הלוויינים המפעילה צי בינלאומי של כ 55 לוויינים גאוסטציונרים (נייחים ביחס לכדה"א), ורשת ענפה של תחנות קרקע. תשעה מלווייני החברה מכסים את יבשת אפריקה ומספקים שירותי שידור לוויין לרשתות שידור, ספקי תשתית ותוכן לאינטרנט, מפעילי טלקום, עסקים וארגוניים ממשלתיים ברחבי היבשת.

בחברת SES דוגלים בקשרים עסקיים ארוכי טווח, שירות איכותי ומצוינות בשידור. הצוותים האזוריים של ,SES אשר מייצגים מגוון תרבויות, פועלים בשיתוף פעולה הדוק עם הלקוחות ברחבי העולם כדי לתת מענה לדרישות השירות ורוחב הפס.

לחברת SES (NYSE Paris:SESG) (LuxX:SES) בעלות משותפת בחברות Ciel מקנדה ו- QuetzSat ממקסיקו, בנוסף לשותפות אסטרטגית בחברת ההזנק O3b Networks שעוסקת בתשתיות לוויין. פרטים נוספים באתר האינטרנט בכתובת www.ses.com.

המקור:  SES

לצפייה בהודעה בשפת המקור


 

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

European Satellite Operators Association
Aarti Holla-Maini
Secretary General
+32.2.550.35.75
sg@esoa.net
www.esoa.net
or
SES
Yves Feltes
+352 710 725 311
+352 710 725 9836
yves.feltes@ses.com
www.ses.com