הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Michael Kors

מייקל קורס מודיעה על חתימתו של הסכם רישיון לייצור משקפיים עם Luxottica

17/4/2014 12:00
הונג קונג ומילאנו--(BUSINESS WIRE)--Michael Kors Holdings Limited (NYSE:KORS) ו- Luxottica Group (MTA:LUX) (NYSE:LUX)הודיעו היום על חתימת הסכם רישיון חדש ובלעדי לייצור המשקפיים בקווי האופנה Michael Kors Collection ו-MICHAEL Michael Kors. הקולקציה הראשונה, ש-Luxottica תסייע בייצורה, תושק בינואר 2015.

בהתאם להסכם, עתידה השותפות עם Luxottica, מובילה עולמית בתחום משקפי הספורט, היוקרה והפרימיום, להימשך עשר שנים. נוסף על כך, יוכל מותג מייקל קורס, שהתפרסם בזכות יוקרתם של אביזרי האופנה והביגוד המוכן ללבישה שלו והודות לסגנון החיים המזוהה עימו ומתכתב עם חוג הסילון, להמשיך ולהרחיב את עסקי המשקפיים בזירה העולמית באמצעות ההסכם. החל באביב 2015, תייצר Luxottica את המשקפיים לקווי האופנהMichael Kors Collection ו-MICHAEL Michael Kors. שתי קולקציות המשקפיים היוקרתיות של המותג יופצו מסביב לעולם ויימכרו בחנויות מייקל קורס, בבתי כלבו, בחנויות קמעונאיות נבחרות למטיילים, בחנויות אופטיקה עצמאיות ובחנויות הקמעונאיות של Luxottica.

ג'ון ד. איידול, מנכ"ל מייקל קורס, ציין: " אנו זוכים להצלחה רבה בעסקי המשקפיים ומאמינים שהשותפות החדשה תקדם אף יותר את הדימוי היוקרתי שלנו בשוק המשקפיים האופטיים ומשקפי השמש". עוד הוסיף איידול: "אל המוניטין שלה כמובילה בתעשיית המשקפיים הגיעה Luxottica בשל מחויבותה לעיצוב ולאיכות. מחויבות זו הופכת אותה לשותפה מושלמת של מותגנו היוקרתי. עסקי המשקפיים שלנו מהווים מרכיב חשוב באסטרטגיית הצמיחה הכוללת שלנו הנלווית להמשך התרחבותנו בעולם".

"אנו נרגשים וגאים מאוד להיכנס לשותפות חדשה זו עם מייקל קורס, אחד ממותגי הלייפסטייל האמריקני היוקרתי המשמעותיים והמשפיעים ביותר בעולם", אמרה אנדריאה גרה, מנכ"לית Luxottica Group. לדברי גרה: "למייקל קורס השפעה רבה ביותר בתעשיית האופנה ופריטים המלהיבים קהל לקוחות יוקרתי בכל רחבי העולם. אנו סבורים שהצעתו של מותג מייקל קורס, צמיחתו האיתנה והמתמדת, הביצועים המרשימים של כל חטיבותיו ועיצוב האופנה החדשני המזוהה עימו מתאימים בשלמות לפורטפוליו שלנו ובטוחים ששותפות זו תזכה להצלחה רבה".  

אודות מייקל קורס

מייקל קורס הוא מעצב עטור פרסים ובעל מוניטין עולמי המתמקד בפריטים יוקרתיים, בין אם מדובר באביזרי אופנה ובין אם בביגוד מוכן ללבישה. החברה הנושאת את שמו הוקמה ב-1981 ומייצרת כיום קשת של פריטים במסגרת קווי האופנה Michael Kors ו-MICHAEL Michael Kors. פריטים אלה כוללים אביזרי אופנה, הנעלה, שעונים, תכשיטים, אופנה מוכנה ללבישה לגברים ולנשים וקולקציה שלמה של תכשירי בישום. חנויות מייקל קורס, אותן מפעילים המותג עצמו או זכיינים, ממוקמות בכמה מהערים היוקרתיות ביותר בעולם, כגון ניו יורק, בוורלי הילס, שיקגו, לונדון, מילאנו, פריז, מינכן, איסטנבול, דובאי, סיאול, טוקיו והונג קונג.

 אודות Luxottica Group S.p.A.

Luxottica Group היא מותג הנהנה ממעמד מוביל בתעשיית משקפי הספורט, היוקרה והפרימיום. לחברה יותר מ-7,000 חנויות קמעונאיות לממכר משקפיים אופטיים ומשקפי שמש הפרושות בצפון אמריקה, במדינות אסיה והאוקיינוס השקט, בסין, בדרום אפריקה, באמריקה הלטינית ובאירופה. עוד מתגאה המותג בפורטפוליו מאוזן היטב. בין מותגי הבית נמנים Ray-Ban (מותג משקפי השמש המפורסם ביותר בעולם), Oakley, Vogue Eyewear, Persol, Oliver Peoples, Alain Mikli ו-Arnette. בהמשך לכך, נמנים Giorgio Armani, Bulgari, Burberry, Chanel, Coach, Dolce & Gabbana, Donna Karan, Polo Ralph Lauren, Prada, Starck Eyes, Tiffany ו-Versace בין המותגים, שחתמו על רישיון ייצור עם Luxottica. נוסף על רשת סיטונאית כלל-עולמית הפרושה על פני 130 מדינות, מנהלת הקבוצה רשתות קמעונאיות מובילות בשווקים בולטים, כגון LensCrafters, Pearle Vision ו-ILORI בצפון אמריקה; OPSM ו- Laubman & Pankבמדינות אסיה והאוקיינוס השקט; LensCrafters בסין; GMO באמריקה הלטינית ו- Sunglass Hutברחבי כל העולם. פריטי הקבוצה מעוצבים ומיוצרים בששת מפעלי הייצור שלה באיטליה, בשלושה מפעלים הנמצאים בבעלותה המלאה בסין, במפעל נוסף הפועל בברזיל ובמפעל אחר הפועל בארצות הברית ומוקדש למשקפי ספורט. ב-2013 הודיעה Luxottica Group על רווח נטו ממכירות של יותר מ-7.3 מיליארד אירו. מידע נוסף על הקבוצה זמין באתר www.luxottica.com.

הצהרות צופות פני עתיד

הודעה זו לעיתונות כוללת הצהרות צופות פני עתיד לגבי מייקל קורס ו-Luxottica. אין להישען על הצהרות כאלה באופן מופרז שכן הן כפופות לחוסר וודאות רב ולגורמים הקשורים בפעולותיה של כל חברה ובסביבתה העסקית, שקשה לנבאם ושרבים מהם אינם נתונים לשליטתן של חברות אלה. הצהרות צופות פני עתיד כוללות מידע הנוגע לתוצאותיהן האפשריות והמשוערות של הפעולות בכל חברה. תיאורים לגבי האסטרטגיה העסקית של חברה מסוימת מהווים דוגמה למידע כזה. כמו כן, מנוסחות הצהרות אלה לעיתים תוך שימוש במילים, כגון "עשויה", "תעשה", "אמורה", "מאמינה", "מצפה", "מקווה", "מתכוונת", "מתכננת", "מעריכה" ובביטויים נוספים. ההצהרות צופות פני העתיד הכלולות בהודעה זו לעיתונות מבוססות על הנחות שהניחה כל חברה לאור ניסיון הנהלתה בתעשייה ובהסתמך על תפיסות לגבי מגמות היסטוריות, מצבים בהווה, התפתחויות צפויות בעתיד וגורמים נוספים שהחברה מעריכה כהולמים את הנסיבות. יש להבין כי הצהרות אלה אינן מהוות ערובה לביצועים או להישגים ממשיים. אדרבא, הן מערבות סיכונים ידועים ולא ידועים, אי ודאויות והשערות. על אף שכל חברה מאמינה שהצהרות צופות פני עתיד אלה מבוססות על השערות מתקבלות על הדעת, יש לגלות מודעות לכך שגורמים רבים עשויים להשפיע על הישגים פיננסיים ממשיים או על תוצאות פעולותיה של החברה. גורמים אלה עשויים להביא להישגים ממשיים השונים באופן מהותי מאלה המתוארים בהצהרות צופות פני עתיד אלה. לקבלת רשימה מלאה של גורמי סיכון, יש לעיין בדו"חות הכספיים השנתיים של שתי החברות, שהוגשו לוועדה לניירות ערך ולבורסות של ארצות הברית.

המקור:  Michael Kors Holdings Limited

לצפייה בהודעה בשפת המקור:

תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר

FOR MICHAEL KORS INQUIRIES:
Investor Relations:
Jean Fontana
ICR, Inc.
T: 646.277.1214
Jean.Fontana@icrinc.com

or
Megan Crudele
ICR, Inc.
T: 646.277.1240
Megan.Crudele@icrinc.com

or
Media:
Alecia Pulman
ICR, Inc.
T: 203.682.8224
Alecia.Pulman@icrinc.com

or
Brittany Rae Fraser
ICR, Inc.
T: 646.277.1231
BrittanyRae.Fraser@icrinc.com

or
FOR LUXOTTICA INQUIRIES:
Cristina Parenti
Group Corporate Communication and Public Relations Director
T: +39 (02) 8633 4683
E-mail: cristina.parenti@luxottica.com

or
Alessandra Senici
Group Investor Relations Director
T: +39 (02) 8633 4870
E-mail: InvestorRelations@Luxottica.com