הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire
Stallion Oilfield

חברת Stallion ממנה את דיוויד מאנון למנכ"ל ולחבר הדירקטוריון

3/6/2015 04:40
יוסטון--(BUSINESS WIRE)—חברת Stallion Oilfield Holdings (להלן "Stallion" או "החברה")  הודיעה היום כי דירקטוריון החברה מינה את דיוויד מאנון לנשיא ולמנכ"ל החברה ולחבר הדירקטוריון. תוקף המינוי הוא מיידי. מאנון, בן 57, מביא עימו לתפקיד מעל ל-30 שנות ניסיון בתעשיית הנפט.

ג'ין דייוויס, יו"ר דירקטוריון החברה, אמר: "מר מאנון מביא עימו שפע של ניסיון בתעשיות הנפט והגז בארה"ב ובחו"ל. הניסיון, החזון והיכולת שלו להוביל ארגונים מורכבים יעזרו לחברת Stallion לפתח את המוניטין שלה כחברת שירות מובילה. אנו מאמינים שהחברה נמצאת בעמדה המאפשרת לה לממש את פוטנציאל השוק הנוכחי ואנו נתמוך במאמציו של דיוויד להניב ערך עתידי עבור בעלי המניות שלנו. "

בעבר שימש מאנון מנכ"ל ונשיא חברת הקידוח פארקר, חברת שירותי אנרגיות יבשה וים גלובלית המספקת פתרונות עתירי ביצועים לחוזי קידוחים, השכרת כלים ושירותי ניהול פרויקטים בתעשיית האנרגיה. כמו כן היה מאנון גם מנכ"ל ונשיא חברת טריטון, חברת שירותי הנדסה (חברת בת של תאגיד נובל), חברה גלובלית לשירותים מלאים וניהול פרויקטים ביבשה ובים כאחד. קודם לכן הוא גם כיהן בתפקידי ניהול ב-SEDCO-FOREX, קבלן גלובלי לקידוח ימי המהווה היום חלק מחברת Transocean.

מאנון הגיב ואמר: "לכבוד הוא לי להצטרף לחברת Stallion כנשיא וכמנכ"ל ואני מתרגש להוביל את החברה לפרק הבא שלה. בעוד שתנאי התעשייה של היום מאתגרים, Stallion היא פלטפורמה מצוינת עליה ניתן לבנות. אני מצפה לקראת העבודה עם הלקוחות, עם העובדים ועם המשקיעים שלנו בהזדמנות מרגשת זו. "

מאנון הוא בעל תואר ראשון במדעים בהנדסה אזרחית מהאוניברסיטה המתודיסטית הדרומית ותואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת יוסטון. כיום הוא חבר באיגוד הבינלאומי של קבלני קידוחים ואגודת מהנדסי נפט. מאנון הוא חבר הוועד המנהל של מכללת לייל להנדסה של האוניברסיטה המתודיסטית הדרומית. הוא גם חבר במועצות המנהלים של שתי חברות בבעלות פרטית, Irongate שירותי אנרגיה, חברה בינלאומית להשכרת ציוד קידוחי נפט,  וחברת Earl Energy ושות', ספקית ציוד חשמלי לתעשיית האנרגיה, לצבא ושימושים אחרים.

חברת Stallion Oilfield Holdings וחברות הבת שלה מספקות מגוון רחב של שירותי תמיכה לאתרי בארות, שירותים משלימים, שירותי הפקה ולוגיסטיקה לחברות שעוסקות בחיפושי והפקת גז ונפט, לקבלני קידוח ולחברות נוספות ברחבי ארצות הברית. מערך השירותים המקיף של החברה כולל סידורי לינה לעובדים, שירותי הפקה ושינוע של נוזלים, השכרת ציוד שטח, בניית אתרי בארות, שירותי בקרה לחומר מוצק ואספקת שירותי תקשורת לאתרי קידוח. הפעילות של Stallion  כוללת את האפיקים הפעילים והמניבים ביותר של נפט וגז טבעי בארצות הברית, ובכלל זה דרום טקסס (Eagle Ford Shale), הרי הרוקי Niobrara/Bakken Shale/Piceance)), ערוץ פרמיאן (Wolfcamp/Avalon/Bone Spring Shale), מרכז היבשת(Mississippi Lime/Woodford Cana/Granite Wash), ארקלטקס (Haynesville Shale), Marcellus/Utica Shales, צפון טקסס (Barnett  Shale), חוף המפרץ (Tuscaloosa Marine Shale), האזור שמול חופי טקסס וחוף המפרץ של לואיזיאנה, פרודו ביי (אלסקה) ופעילות מוגבלת יותר במים בינלאומיים.

המקור: Stallion Oilfield Holdings

 
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
Stallion Oilfield Holdings, Inc.
David Schorlemer, 713-275-4162