הפצת ידיעות עסקיות ברחבי העולם
שירות של
מ.ג.מ. פרסומים בינלאומיים בע"מ
נציגים של BusinessWire

מועמדת בולטת לתחרות הסטארטאפים בכנס מובייל 2012 - GSOFT

GSOFT מועמדת מובילה בולטת בתחרות הסטארטאפים בכנס Mobile 2012, אשר תערך בחמישי הקרוב הינה חברה מובילה בעולם הפתרונות האנליטיים והפכה לכוכב החם בעולם התקשורת והסלולר וכל זאת בזכות יכולותיה המהירות להפקת והגדלת כוח הקניה של הלקוח ובמקביל יכולות מיזעור נטישת לקוחות .

26/10/2011 12:30
אורי דוידוביץ' סמנכ"ל הפיתוח עסקי של החברה אשר מנהל את כלל פעילות החברה בחו"ל אומר "למוצר שלנו חדשנות טכנולוגית, ממש כמו בסטארט-אפ" היכולות וההוכחה המהירה של ערך המוסף שלנו מאפשר לחדור במהירות לשווקים חדשים ופוטנציאלים בעולם.
GSOFT חדרה לאחרונה לשוק של אמריקה הלטינית ברזיל,פרו ועבודה מול ענקיות הטלקום בעולם ובעניין זה מוסיף דוידוביץ כי "הודות לפתיחת השערים והקשרים הענפים של מכון היצוא הצלחנו והרווחנו שוק עם פוטנציאל אדיר ללא גבולות,רק השוק בברזיל הינו פוטנציאל עם אוכלוסיה של כ – 200 מיליון לקוחות.
GSOFTפרצה בשנה האחרונה לשוק הבינלאומי, במטרה למכור מוצרי ניתוח של נתונים ארגוניים, בעזרת מודלים סטטיסטיים מורכבים. החברה עסקה עד לפני כשלוש שנים בשירותי פיתוח לתעשיות הטלקום, הפיננסים והקמעונות. לפני שנה החליטו בחברה להרחיב את הפריזמה ולפנות לשוק הבינלאומי, הפעם עם מוצר.
מצד שני, ניתוח כזה שמטפל בכמות גדולה של נתונים, דורש שימוש במודלים מתקדמים, שחורגים בהרבה מקורלציה או רגרסיה בסיסיים. "שימוש במודלים שלנו מספק ניתוח נתונים מדויק ברמה הרבה יותר יעילה ,החברה שמה דגש על העומק הניתוחי - תהליך כריית נתונים - בעזרת מודלים סטטיסטיים שניתן להריץ אותם באופן פשוט יחסית.
החברה ששולטת בסגמנט זה היא SAS, והמתחרה הגדולה שלה הייתה SPSS, שנרכשה על-ידי IBM ב-2009 תמורת 1.3 מיליארד דולר. למרות ש-IBM ביצעה רכישת ענק בתחום, היא בחרה לבצע שת"פ משלים, הפעם עם Gstat.
"אנחנו משלימים את SPSS ו-SAS, לא מחליפים אותן", מוסיף דוידוביץ.
תוכן הודעה זו בשפת המקור מהווה את הגרסה הרשמית והמהימנה היחידה של מסמך זה. תרגומים מסופקים למטרות נוחיות בלבד ויש להצליבם מול המסמך בשפת המקור, המהווה את הגרסה היחידה של טקסט זה שהינה בעלת תוקף משפטי.
פרטי קשר
אורי דוידוביץ 972-528342389